Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
Wokerek90 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD 115ps 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 58
Skąd: Siedlce
  Wysłany: 08-01-2012, 16:59   [Cari 1.9DI-D] Problem z odpaleniem

Witam. Mam problem z carisma a mianowicie po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu silnika po jakimś czasie pół godziny godzina nie mogę odpalić samochodu. co to może być bo wydaje mi się że coś z paliwem jakby się cofało. Dodam jeszcze że po ostygnięciu silnika zapala za pierwszym razem
 
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-01-2012, 19:11   

Może ten link Ci pomoże.
Doczytaj temat do końca.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
Wokerek90 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD 115ps 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 58
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-01-2012, 10:14   

Według postu to podają:
-kopułka - ale to diesel wiec odpada
-rozrusznik- też odpada bo rozrusznik kreci dobrze bez przycięć
-sonda-??
-wycieku nie widać
-filtr paliwa wymieniony
Zostaje albo ta pompa cos niedomaga jakiś zaworek padł i sie paliwo cofa. ha ale jak sie cofa to dlaczego jak silnik całkiem ostygnie to odpala za 1 razem...samo przecież spowrotem nie wróci :P
 
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-01-2012, 17:39   

chodziło mi raczej o ostatni post, gdzie się wypowiada osoba, która założyła temat:
Cytat:
Z tego co wiem to tak: uszczelnił układ paliwowy bo był wyciek (w sumie logiczne na ciepłym wszystko zwiększa swoją powierzchnię więc i wyciek większy i tym samym gorzej odpala), wymienił filtr paliwa bo był zasyfiony (dziwne wymieniam co roku musiałem jakieś lipne paliwo lać), a i był błąd z sondą na kompie coś z turbo związane to też brat coś mówił że wymienił ją czy coś poprostu z nią zrobił że teraz ma być ok


Możesz też np napisać do niego wiadomość, żeby dokładniej Ci opisał co się działa bo masz podobny problem.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-01-2012, 18:54   

albo pompa WC albo błacha sprawa jak przepustnica gasząca lub czujniki położenia wału
 
 
 
Wokerek90 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD 115ps 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 58
Skąd: Siedlce
Wysłany: 11-01-2012, 10:54   

pompa to by na zimnym palił jako tako a po postoju godzinnym by nie palił? na kompie wyszło
180C Sygnalizator recyrkulacji spalin Za niski sygnał
1804 Czujnik ciśnienia doładowania Za wysoki Sygnał...
gość obstawia rozrząd uszczelke pod głowica i płyn gorący zalewa gar któryś albo cos z turbina ale turbina myśle nie ma tu nic do odpalenia...
 
 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 11-01-2012, 13:20   

Miałem podobną sytuację.W serwisie stwierdzili że jeden z wtryskiwaczy jest uszkodzony ,zrobili regenerację i po problemie. O ile pamiętam to był to wtryskiwacz który ma jakiś wpływ na pracę pozostałych . pozdrawiam.
_________________

 
 
Wokerek90 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD 115ps 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 58
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-01-2012, 10:22   

o to trzeba sprawdzić wtryskiwacze chyba najpierw, nie wiesz ile tak mniej wiecej w boschu kosztuje taka impreza?
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-01-2012, 13:33   

na przelewy wtryski sprawdza się nie trzeba boscha serwis.
Co do opowieści lekkiej treści nie ma wtrysku który by miał wpływ na inne wszystkie są takie same. rozrząd by wyszedł na kompie brak synchronizacji czujników wałka rozrządu z czujnikiem wału. Poza tym te numery błędów lekko podejrzane
 
 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 12-01-2012, 18:06   

pawelsonx napisał/a:
na przelewy wtryski sprawdza się nie trzeba boscha serwis.
Co do opowieści lekkiej treści nie ma wtrysku który by miał wpływ na inne wszystkie są takie same. rozrząd by wyszedł na kompie brak synchronizacji czujników wałka rozrządu z czujnikiem wału. Poza tym te numery błędów lekko podejrzane
No za to bym głowy nie dał kol pawelsonx, w wielu nowoczesnych silnikach DID występują wtryski sterujące, mające wpływ na pracę pozostałych wtrysków, na podstawie czego twierdzisz że w Cari DID takiego nie ma. Mnie powiedzieli że jest jeden wtrysk sterujący czy coś w tym rodzaju , za komputerową diagnostykę , wykrycie usterki oraz regenerację tego wtrysku zapłaciłem 2 lata temu coś około 700zł z VAT. W autoryzowanym serwisie BOSH z roczną gwarancją na na ten wtrysk. Pozdrawiam.
_________________

 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-01-2012, 21:29   

twierdze na takiej podstawie że mam ten silnik w moim renaulcie Lagunie i silnik rozbierałem.



Są cztery wtryski każdy teki sam. W nowoczesnych dieslach to sie koduje wtryski. Ten nie jest tak nowoczesny.
W starszej generacji bez pompy WC a z pompą rozdzielczą poto żeby ecu mogło wysterować kątem wtrysku był w jednym wtryskiwaczu czujnik położenia iglicy.

Podaj nazwe tego zakładu żeby go omijać z daleka.
Oczywiscie uszkodzony wtrysk bedzie miał wpływ na prace i rozruch silnika
 
 
 
Wokerek90 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD 115ps 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 58
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13-01-2012, 08:38   

rozrząd to myśle odpala też dlatego że te objawy sie nasiliły ostatnimi czasy. jeszcze miesiac temy po postoju zapalał tak delikatnie dlużej a z czasem dłużej i dłużej a teraz juz wcale po godzinnym postoju wiec te wtryski to może być nawet i to
 
 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 13-01-2012, 11:43   

pawelsonx napisał/a:
twierdze na takiej podstawie że mam ten silnik w moim renaulcie Lagunie i silnik rozbierałem.



Są cztery wtryski każdy teki sam. W nowoczesnych dieslach to sie koduje wtryski. Ten nie jest tak nowoczesny.
W starszej generacji bez pompy WC a z pompą rozdzielczą poto żeby ecu mogło wysterować kątem wtrysku był w jednym wtryskiwaczu czujnik położenia iglicy.

Podaj nazwe tego zakładu żeby go omijać z daleka.
Oczywiscie uszkodzony wtrysk bedzie miał wpływ na prace i rozruch silnika

Owszem są 4 wtryski z tego jeden z całkiem innym podłaczeniem co sprawdziłem przed chwilą.Serwis godny zaufania, poczytaj kol więcej to przekonasz sie że silnik jest trochę inny. Jaki jest kod tego silnika który posiadasz. pozdr.
_________________

 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13-01-2012, 12:17   

przeglądałem program serwisowy asa i nie moge znależc tego specjalnego wtrysku podaj mi numer vin to sprawdze albo zapodaj fotek
to mój silnik


A tu zdjęcie silnika did od carismy




[ Dodano: 13-01-2012, 12:26 ]
slawek st napisał/a:
pawelsonx napisał/a:
twierdze na takiej podstawie że mam ten silnik w moim renaulcie Lagunie i silnik rozbierałem.



Są cztery wtryski każdy teki sam. W nowoczesnych dieslach to sie koduje wtryski. Ten nie jest tak nowoczesny.
W starszej generacji bez pompy WC a z pompą rozdzielczą poto żeby ecu mogło wysterować kątem wtrysku był w jednym wtryskiwaczu czujnik położenia iglicy.

Podaj nazwe tego zakładu żeby go omijać z daleka.
Oczywiscie uszkodzony wtrysk bedzie miał wpływ na prace i rozruch silnika

Owszem są 4 wtryski z tego jeden z całkiem innym podłaczeniem co sprawdziłem przed chwilą.Serwis godny zaufania, poczytaj kol więcej to przekonasz sie że silnik jest trochę inny. Jaki jest kod tego silnika który posiadasz. pozdr.
f9q750
i nie sa inne sa takie same turbine mam założoną od volvo s40 bo idealnie pasuje. Renault nie produkował specjalnie dla volvo i mitsubischi silników niedowartosciowani właściciele rozgłaszają plotki. Byly dwa silniki słabszy róznił się panewakmi turbiną oraz kolektorem i programem w ecu.
Pozatym wtryskiwacze w CR zależnie czy piezoelektryczne czy elektromagnetyczne opróz układu otwarcia mają układ pomiarowy (jak dobrze kojarze mogłem podejrzeć na clipie prace wtrsyków) więc po co jeden inny jak każdy ma pomiar
 
 
 
Wokerek90 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD 115ps 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 58
Skąd: Siedlce
Wysłany: 15-01-2012, 10:56   

no i problem się powiększył wczoraj rano i dzisiaj na zimnym nawet nie palił, wczoraj jeszcze jakby miał chęć załapać ale tylko chęć nic poza tym a dzisiaj to już kaplica całkiem nic;/ jestem w kropce albo wtryski albo pompa lub coś z układem paliwowym tylko od czego zacząć?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.