 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2,5 TD] Alternator |
Autor |
Wiadomość |
wojtekhan
Nowy Forumowicz
Auto: rover 75
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 12-01-2012, 18:10 [2,5 TD] Alternator
|
|
|
Witam
Panowie, mam taki problem - w mojej pojarce padł alternator. Niestety w aucie był już zamiennik o oznaczeniu DRI 226123652. Udało mi się odnaleźć informację, ze jest to zamiennik tych oryginalnych alternatorów o prądzie ładowania 65 A.
LOMBARDINI SA124
MITSUBISHI A2T 17783
MITSUBISHI A2T 27883
MITSUBISHI MD 140189
MITSUBISHI MD 147245
Rocznik 93, dwa akumulatory pod maską. Czy możecie mi podpowiedzieć, czy u Was siedzą te oryginały w takim aucie. Coś ten prąd wydaje mi się mały.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
|
|
|
 |
wojtekhan
Nowy Forumowicz
Auto: rover 75
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 12-01-2012, 22:17
|
|
|
Witam
Już kolego czytałem, ale na dzień dzisiejszy nie dysponuje nawet garażem, więc takie zabawy zostawię na przyszłość.
Teraz potrzebuję informacji o tym jaki w tym autku był oryginalnie alternator i czy ewentualnie jest jakiś mocniejszy zamiennik.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-01-2012, 22:48
|
|
|
Jeśli do twojego alternatora dochodzą tylko 2 przewody czyli gruby od ładowania i cienki od kontrolki to teoretycznie każdy będzie pasował jeśli będzie też na 2 przewody. Muszą oczywiście też się zgadzać uchwyty i koło pasowe żeby nie było problemów z montażem no i oczywiście musi być na 12V.
Nie wiem tylko jak masz rozwiązany napęd pompy od serwa, jeśli z alternatora to inny musi do niej pasować albo musi być w komplecie z pompą.
Jeśli nowy alternator spełni te kryteria to możesz śmiało montować, nie musi być oryginalny.
Z jednej strony 65A to trochę mało jak na 2 akumulatory o łącznej pojemności pewnie około 120 - 150Ah ale z drugiej strony diesel nie ma zapłonu iskrowego i pewnie przy standardowym wyposażeniu i dłuższych trasach taki prąd ładowania powinien wystarczyć.
Więc na koniec pytanie, czy z powodu takiego alternatora miałeś kiedyś problemy z niedoładowanymi akumulatorami? |
|
|
|
 |
wojtekhan
Nowy Forumowicz
Auto: rover 75
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 13-01-2012, 10:56
|
|
|
Ja autko mam 3 miesiące i dlatego pytam bardziej doświadczonych kolegów.
Wiem już,że ogólnie w Pajero często pada przez błoto i przez niskie zamontowanie, ale nie wiem, czy jest jakiś mocniejszy zamiennik który nie wymaga przeróbek.
U mnie alternator jest z pompką od serwa i jednym paskiem.
Pozdrawiam
Wojtek
[ Dodano: 21-01-2012, 21:12 ]
Witam
Alternator wymieniony na alternator firmy Lauber nr 11.1184 - 90A (http://order.lauber.pl/product.php?id_product=824).
Podszedł bez żadnych przeróbek, jedynie trzeba było wymienić rolkę z podwójnej na pojedynczą.
Napięcie mierzone na gniazdku zapalniczki - troszkę poniżej 14V. |
|
|
|
 |
|
|