[Cari 1.8 GDI] Olej na świecy |
Autor |
Wiadomość |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-01-2012, 16:52 [Cari 1.8 GDI] Olej na świecy
|
|
|
Witajcie,
Mam pytanie co może być powodem, że na obudowie świecy w drugim otworze od lewej (stojąc przodem do auta) jest olej ? Dodam że olej jest tylko na wysokości połowy świecy, reszta świecy jest sucha. Suche jest również miejsce gdzie tworzy się iskra.
na zdjęciu zaznaczyłem o który otwór chodzi.
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
mitcari
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 106 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 13-01-2012, 17:17
|
|
|
Jak to ma cos wspolnego z twoim dlawieniem sie samochodu ... boje sie pomyslec i zajrzec czy u mnie jest to samo.
Pozdrawiam |
_________________ Jak coś się sypie, to po całości...
 |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-01-2012, 17:32
|
|
|
myślę ze to raczej wpływu nie ma. Bo obie końcówki świecy są suche. Tylko w tym jednym gnieździe jest olej reszta jest sucha. |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 13-01-2012, 18:26
|
|
|
MichuGdy napisał/a: | Tylko w tym jednym gnieździe jest olej reszta jest sucha. |
Świece powinny być suche.
Dla polifta sposób uszczelnienia klawiatury i studni gniazd świec jest taki:
Olej może do świec przedostać się przez nieszczelności na uszczelkach poz. 20 i 22 /z góry/ i przez poz.30.
Poz. 30, w „naturze” wygląda tak:
MichuGdy napisał/a: | myślę ze to raczej wpływu nie ma. |
Póki co faktycznie, zaolejona świeca ci nie przeszkadza. W twoich logach parametr "6B.Knock Learn /Octane Level/" jest u ciebie na 100%, czyli wypadanie zapłonów nie występuje. Jak by tak było, ten parametr byłby żenująco niski.
Co nie znaczy że tak będzie zawsze, a wtedy........Osobiście, daleko bym z tym nie jeździł.
mitcari,
W przedlifcie uszczelnienia wyglądają tak.
http://forum.mitsumaniaki...hlight=md346062
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-01-2012, 19:54
|
|
|
Dzięki aren195612. Podokręcałem śrubki, bo przy niektórych silnik nie wydawał się być suchy i można było śrubkę było jeszcze dokręcić |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-03-2012, 23:13
|
|
|
Pomogło Ci to? |
_________________
 |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-03-2012, 15:59
|
|
|
Muszę znaleźć trochę czasu na sprawdzenie w najbliższym tygodniu za to zabiorę się. Sprawdzę co i jak.
[ Dodano: 03-08-2012, 20:42 ]
Zakupiłem dzisiaj komplet w.w. uszczelek u dealera dałem dokładnie 195,67 zł
 |
|
|
|
 |
|