Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ile oleju do wspomagania?
Autor Wiadomość
bady
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2006, 10:29   ile oleju do wspomagania?

Jak w temacie.Czy ktoś z was wie ile wchodzi oleju do wspomagania kierownicy w 2.0glsi?Chce wymienić i zastanawiam sie czy litr mi starczy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2006, 11:18   

ok litra
 
 
bady
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2006, 13:04   

ok dzięki.A może masz jakieś wskazówki którędy najlepiej spuścić stary??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2006, 14:01   

przy maglownicy - odkrecajac przewody
chociaz z niej samej, to niezabardzo wiem jak spuscic - trzeba by wymontowac, odwrocic do gory zaciskami i moze cos wycieknie (nigdy tego nie robilem)
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2006, 11:19   

Spuszczac sie powinno... ( :lol: :lol: :lol: przepraszam :lol: ) z wezyka powrotnego przy zbiorniczku, ale dam Ci dobra rade nie spuszczaj calego odrazu, bo odpowietrzyc pozniej to cholerstwo to caly dzien rypania i jeszcze pompe zakatujesz. Upusc tyle zeby na dnie zbiorniczka zostalo i wlewaj powoli swiezy starajac sie nie zmieszac obydwu i tak popuszczaj i jednoczesnie dolewaj zeby nie zaciagnal ani troche powietrza czyli trzymajac poziom powyzej pierwszego odejscia. Wlej tak ile sie da i wlacz silnik (najlepiej we dwoch, zeby jeden caly czas pilnowal stanu, bo inaczej caly patent wezmie w leb). Pokrec kilka razy kiera od lewa do prawa i spowrotem i wylacz silnik (staraj sie krecic na podniesionym przodzie, to listwa tak w tylek nie dostanie). Jak w sumie Ci juz wejdzie 0,8-0,9l to masz napewno przelany caly uklad swiezym olejem. Podlacz powrot i znow odpal silnik i pokrec kilka razy kierownica. upewnij sie, ze nie ma pianki tworzacej sie przez babelki powietrza na powierzchni oleju w zbiorniczku i ze skok wysokosci lustra oleju miedzy skrajnymi polozeniami (L/P) kierownicy nie jest wiekszy niz 5mm, wtedy masz pewnosc, ze nie dostalo sie powietrze do ukladu i mozesz zakrecic korek i ruszac w droge.
WARNING! Jazda na zapowietrzonym ukladzie drastycznie skraca zywotnosc pompy oleju i innych podzespolow ukl. kierowniczego !!!
BTW bardzo sympatycznie wymienia sie tak rowniez plyn w ukladzie sprzegla (oczywiscie nie krecimy wtedy kolkiem :D ba nawet nie trzeba ciskac sprzegla, bo uklad jest na tyle przepustowy, ze sam pieknie schodzi) 8)
GOOD LUCK

Powyzsze spostrzezenia oparto na autopsji wlasnej w ex ASO Mitsubishi :? oraz serwisowce :D
All rights reserved :wink: :lol:
 
 
Rangarok
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2006, 12:06   

Jak czesto się powinno wymieniac takie plyny jak:

wspomaganie, sprzeglo, skrzynia, hamulcowy (cos jeszcze zostalo oprocz silnika ? :) )
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2006, 12:11   

Rangarok napisał/a:
cos jeszcze zostalo oprocz silnika ?
chlodniczy, uzupelnienie wody w aku obslugowych i czynnik chlodniczy dla luxusiarzy :lol: Hamulcowy, sprzegla i chlodniczy to najlepiej poprostu sprawdzac. Wlasnie niby jeszcze nie byl czas na sprzeglowy, a miernik pokazal, ze nie dlugo moze sie zagotowac i wymienilem. Reszta tak jak w ksiazce, ale nie wiem dokladnie jak jest w Twoim przypadku z silnikiem i skrzynka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.