 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ile oleju do wspomagania? |
Autor |
Wiadomość |
bady [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2006, 10:29 ile oleju do wspomagania?
|
|
|
Jak w temacie.Czy ktoś z was wie ile wchodzi oleju do wspomagania kierownicy w 2.0glsi?Chce wymienić i zastanawiam sie czy litr mi starczy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-12-2006, 11:18
|
|
|
ok litra |
|
|
|
 |
bady [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2006, 13:04
|
|
|
ok dzięki.A może masz jakieś wskazówki którędy najlepiej spuścić stary?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-12-2006, 14:01
|
|
|
przy maglownicy - odkrecajac przewody
chociaz z niej samej, to niezabardzo wiem jak spuscic - trzeba by wymontowac, odwrocic do gory zaciskami i moze cos wycieknie (nigdy tego nie robilem) |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2006, 11:19
|
|
|
Spuszczac sie powinno... ( przepraszam ) z wezyka powrotnego przy zbiorniczku, ale dam Ci dobra rade nie spuszczaj calego odrazu, bo odpowietrzyc pozniej to cholerstwo to caly dzien rypania i jeszcze pompe zakatujesz. Upusc tyle zeby na dnie zbiorniczka zostalo i wlewaj powoli swiezy starajac sie nie zmieszac obydwu i tak popuszczaj i jednoczesnie dolewaj zeby nie zaciagnal ani troche powietrza czyli trzymajac poziom powyzej pierwszego odejscia. Wlej tak ile sie da i wlacz silnik (najlepiej we dwoch, zeby jeden caly czas pilnowal stanu, bo inaczej caly patent wezmie w leb). Pokrec kilka razy kiera od lewa do prawa i spowrotem i wylacz silnik (staraj sie krecic na podniesionym przodzie, to listwa tak w tylek nie dostanie). Jak w sumie Ci juz wejdzie 0,8-0,9l to masz napewno przelany caly uklad swiezym olejem. Podlacz powrot i znow odpal silnik i pokrec kilka razy kierownica. upewnij sie, ze nie ma pianki tworzacej sie przez babelki powietrza na powierzchni oleju w zbiorniczku i ze skok wysokosci lustra oleju miedzy skrajnymi polozeniami (L/P) kierownicy nie jest wiekszy niz 5mm, wtedy masz pewnosc, ze nie dostalo sie powietrze do ukladu i mozesz zakrecic korek i ruszac w droge.
WARNING! Jazda na zapowietrzonym ukladzie drastycznie skraca zywotnosc pompy oleju i innych podzespolow ukl. kierowniczego !!!
BTW bardzo sympatycznie wymienia sie tak rowniez plyn w ukladzie sprzegla (oczywiscie nie krecimy wtedy kolkiem ba nawet nie trzeba ciskac sprzegla, bo uklad jest na tyle przepustowy, ze sam pieknie schodzi)
GOOD LUCK
Powyzsze spostrzezenia oparto na autopsji wlasnej w ex ASO Mitsubishi oraz serwisowce
All rights reserved |
|
|
|
 |
Rangarok [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2006, 12:06
|
|
|
Jak czesto się powinno wymieniac takie plyny jak:
wspomaganie, sprzeglo, skrzynia, hamulcowy (cos jeszcze zostalo oprocz silnika ? ) |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2006, 12:11
|
|
|
Rangarok napisał/a: | cos jeszcze zostalo oprocz silnika ? | chlodniczy, uzupelnienie wody w aku obslugowych i czynnik chlodniczy dla luxusiarzy Hamulcowy, sprzegla i chlodniczy to najlepiej poprostu sprawdzac. Wlasnie niby jeszcze nie byl czas na sprzeglowy, a miernik pokazal, ze nie dlugo moze sie zagotowac i wymienilem. Reszta tak jak w ksiazce, ale nie wiem dokladnie jak jest w Twoim przypadku z silnikiem i skrzynka. |
|
|
|
 |
|
|