Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Czy alternator z 2.4 GDI będzie pasował do V6?
Autor Wiadomość
Starscream 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 14-01-2012, 19:26   [EA5A/W 2.5] Czy alternator z 2.4 GDI będzie pasował do V6?

Witam, serdecznie wszystkich ;)

Posiadam od pół Galanta 2.5 V6, w wersji Elegance i mam dość istotny problem, wykończył mi się alternator i czy do 2.5 V6 z 2001 roku podejdzie z 2.4 GDI? Wygląda identycznie, wtyczki i napięcia też, ale wolę się upewnić..


Pozdrawiam!
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-01-2012, 19:38   

Jak mocowania i wtyczki takie same to będzie OK. W GDI były chyba 100A, a u ciebie będzie coś 80A lub 90A, wiec nawet wyjdzie na dobre :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Starscream 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2012, 21:09   

u mnie też jest 100A, mam jeden właśnie, który wygląda identycznie, ale zanim wydam pieniądze wolę się upewnić, bo już parę razy kupiłem "prawie taki sam".. A prawie w końcu robi różnicę :)
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 14-01-2012, 22:18   

niestety sa inne :( :(
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-01-2012, 22:20   

Z tego co pamietam alternator z GDI nie będzie pasował do V6 ze względu na punkty mocowań, musiałbym się upewnic zaglądając do manuala, jadnakże na 90% jestem pewien, że nie da rady, po pierwsze dolna śruba jest w V6 wciskana od strony skrzyni a w GDI od strony kół pasowych, górna śruba w V6 jest wkręcana w łape mocująca na przestrzał alternatora a w GDi jest wkręcana do łapy alternatora przez uchwyt który słuzy jako napinacz
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Starscream 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2012, 08:48   

dziękuję za odpowiedzi, teraz kurcze skąd ja wykombinuję altek do mojego? Nie mogę znaleźć nigdzie po regeneracji do V6 :( A używki boję się kupić, bo kupię w takim stanie jak mój, albo gorszy :?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2012, 09:05   

Oddaj swój do regeneracji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 15-01-2012, 14:28   

robertdg napisał/a:
Oddaj swój do regeneracji


masz robert kogoś sprawdzonego kto to robi ? (bo ja tez bylbym chetny )i czy robił własnie z galntow
u mnie jest gość który od lat robi alternatory, kiedys do niego pojechalem z moim i odrazu mi powiedział ze sie ich boji (chodziło mu o japonskie czesci) i ze poleca jednak uzywke. moze zrobić ale nie daje żadnej gwarancji

z tego co potem pytałem to 3 osoby u niego robily i zadne nie przetrwał roku

facet ma firme i daje po 2 lata na swoje wyroby i ma opinie bardzo dobra - ale galantowskich sie boji

wiec jak zdecydujesz sie na regeneracje, sprawdz opinie.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-01-2012, 14:37   

ja rok temu naprawiałem ten 100A z mojego srebrnego - jak masz do wymiany szczotkotrzymacz z regulatorem, to naprawdę jest to banalne
pytaj w temacie, to wszystko powiem :) - jest niemalże identycznie rozkręcany jak ten z E32 a na mojej WWW jest opis jak go rozmontować
jedyna różnica, jaką zauważyłem, to zintegrowanie szczotek z regulatorem i szczotkotrzymaczem w jednej obudowie, więc trzeba wymienić jako całość
kosztuje toto 80 zł
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 15-01-2012, 14:46   

u mnie w vr4 jest dosyć cieplo pod maska te alternatory chyba nie do końca sa w stanie pracować w taki warunkach. jeden juz wymieniałem - raczej na 100% regulator umarł, dawał dziwne skoki napięcia. nie wiem ile pojeżdżę na nowym, ale chcialem sobie zrobic zapasowy własnie w razie czego

chodzi mi o taki generalny przegląd no i zeby ktos wiedzial co robi

krzyzak czy ten ktos robi to zdalnie - ja wysylam on odsyła ? czy trzeba sie osobiiscie stawic
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2012, 14:55   

Mam gościa który naprawia alternatory, rozruszniki, wentylatory, wtryskiwacze, etc, robił mi niejednokrotnie i ani razu nie było żadnego bubla, jakiś czas temu swój alternator u niego naprawiałem i nie płakał że to japoński i się boi cokolwiek przy nim robić ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-01-2012, 15:06   

pepi napisał/a:
krzyzak czy ten ktos robi to zdalnie - ja wysylam on odsyła ? czy trzeba sie osobiiscie stawic

nie no - sam robiłem :)
też mam teraz 2, bo na czas naprawy zakupiłem używkę z Allegro i pracuje do dziś - tylko kiedyś ją wyjąłem na chwilę i tylne łożysko zmieniłem (to malutkie)
mogę Ci naprawić, ale same części to 150 zł (łożyska koyo + szczotkotrzymacz z regulatorem)

dodam, że mój padł przez nowy :shock: akumulator marketowy (bottari chyba - jeszcze poprzednik montował) - gdy włączyłem wszystkie odbiorniki prądu w aucie...
 
 
Starscream 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2012, 16:21   

wiecie.. Ja swój rozebrałem, bo padł mi regulator napięcia, który kupiłem-robiłem dużo altków, ale nigdy od japończyka-no i jak go rozebrałem, to urwałem jeden przewód z uzwojenia stojanu przy samej du*pe :evil: :evil: I dlatego szukam nowego :( ( Nawet nie wiedziałem jak to ma być złożone-wściekły jestem na siebie :evil:
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 15-01-2012, 17:27   

Starscream napisał/a:
Nie mogę znaleźć nigdzie po regeneracji do V6

Na Prymasa Tysiąclecia gdzies w okolicy Orlenu robią regeneracje za ok 250zł, ale możesz wcześniej zadzwonić do Trawora może będzie miał do V6
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.