"Wymruganie" błędów w Galu po 2 lifcie |
Autor |
Wiadomość |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 19-10-2011, 11:40
|
|
|
ja kupiłem ELM na allegro za niecałe 50zł i bez problemu wszystko czyta |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 19-10-2011, 14:26
|
|
|
sato napisał/a: | hmm..troszkę to takie dziwne...po przejechaniu 5tys. km...i na wolnych obrotach na jedynce? |
Nic w tym dziwnego, moze poprostu rozjechalo ci komp benzynowy od zle ustawionego gazu i korekty wyszly duzo ponad norme.
sato napisał/a: | Czyli bez ASO nic nie wymyślę? Ile |
Wymyslisz. Wyzeruj ECU auta i jezeli to w/w to bedzie ok znowu przez jakis czas
Jakie masz wtryskiwacze lpg |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
sato
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: białystok
|
Wysłany: 23-10-2011, 10:50
|
|
|
Obecnie wszystko wróciło do normy. Pojechałem do swoich gazowników...podłączyli komputer, lekki uśmiech i diagnoza - ciut za bogata mieszanka gazu. Po przejechaniu 5 tys km układ doregulował się i wyszło. Skasowali błąd, wyregulowali gaz i jazdaaaaaaaa. Najfajniejsze jest to że koszt jaki poniosłem, to te 2 km które do nich musiałem podjechać ... i ta niepewność przed...
Co do wtryskiwaczy...OMVL - 3 ohm niebieski. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-10-2011, 11:35
|
|
|
Ustawili Ci gaz podczas jazdy? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 24-10-2011, 19:42
|
|
|
Owczar napisał/a: | Ustawili Ci gaz podczas jazdy? |
Pewnie nie, bo...
sato napisał/a: | Skasowali błąd, wyregulowali gaz i jazdaaaaaaaa |
A wiec regulacja na wolnych
sato napisał/a: | Po przejechaniu 5 tys km układ doregulował się i wyszło. |
Czyli masz wlaczona ISA 2? Zobacz czy nie miesza w korektach ECU benzyny - bo np. Owczar, to juz w Galu przechodzil.
Jak tak, to znowu pewnie wrocisz za jakis czas do gaziarzy. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
sato
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: białystok
|
Wysłany: 28-11-2011, 22:13
|
|
|
Witam ponownie.
Niestety problem is back... ponownie kontrolka się obudziła i znów w identycznych okolicznościach - tzn. podjeżdżanie na światłach na niskich obrotach jedyneczką.
Mam pytanko w związku z poprzednią podpowiedzią...co to za "wlaczona ISA 2" ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-11-2011, 23:33
|
|
|
To jest taka funkcja autokalibracji. Ale dopóki ktoś nie ustawi porządnie podczas jazdy to problemu się nie pozbędziesz... |
|
|
|
 |
sato
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: białystok
|
Wysłany: 15-01-2012, 10:50
|
|
|
Witam ponownie.
Ciągle niestety walczę z tą zapalającą się kontrolką CE. Zakupiłem w związku z tym ELM'a327 i wyszły mi takie rzeczy:
Powyższy błąd pojawił się przy następujących parametrach pracy silnika:
Przypomniała mi się jeszcze jedna ważna kwestia. Rok temu jak tuż po zakupie maszyny zmieniałem rozrząd, mechanik powiedział mi, iż już teraz mogę rozglądać się za jedną z cewek zapłonowych. Czy może być tak, iż fakt zamontowania instalacji gazowej...przyspieszył jeszcze proces jej mniej sprawnego działania i błąd z którym walczę może być tego efektem? Jak w sumie sprawdzić poprawne działanie takiej cewki? I ewentualnie która z tych dwóch cewek obsługuje "blok cylindra nr 1" ... patrząc od przodu auta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-01-2012, 22:28
|
|
|
W tym silniku kolejnosc cylindrów liczy sie od rozrządu , dla pewnosci potwierdzenia usterki dobrze bedzie jak przełozysz cewki miejscami i zaobserwujesz na którym cylindrze wyskoczy błąd . |
|
|
|
 |
|