 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:12 |
carisma 1.8 GDI 2000r. Łódź |
Autor |
Wiadomość |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-01-2012, 10:35 carisma 1.8 GDI 2000r. Łódź
|
|
|
Witam.
Planuję jutro jechać po auto do Łodzi tyle, że mam kawałek, bom z Wrocławia:)
Jeśli mielibyście jakieś uwagi to bardzo bym, prosił. A może jest ktoś z Łodzi, kto już to auto widział albo mógłby zobaczyć i ocenić na żywo.
Niestety nie jestem mechanikiem i jadę bez niego. Wiem mniej więcej na co zwrócić uwagę, auto wygląda na zadbane. O wadach już Pan z komisu mnie poinformował, więc chyba nic nie ukrywa (alarm się załącza, więc wyciągnęli bezpiecznik) centralny działa tylko z drzwi. Auto stało podobno z miesiąc, więc nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę, oprócz może zastanych klocków hamulcowych.
lany mobile 1 10W40
nie ma falujących obrotów
link do aukcji:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C22601134.html
dzięki |
Ostatnio zmieniony przez redaxe00 24-01-2012, 11:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Brion
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 24-01-2012, 11:08
|
|
|
Pewne jest to że raczej nie ma tych 165 tyś przebiegu sądząc po kierownicy i tej "gałce" od skrzyni ... i cari po lifcie za 7500zł jak dla mnie bardzo podejrzane bo to komis. |
|
|
|
 |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-01-2012, 11:28
|
|
|
no akurat przebieg to może być kręcony, ale jak prawie w każdym aucie na sprzedaż, więc tym się nie sugeruję jakoś specjalnie,
poza tym boczki i podłokietniki wyglądają ok, gałki od klimy też jakoś nie wytarte.... |
Ostatnio zmieniony przez redaxe00 24-01-2012, 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-2012, 13:41
|
|
|
redaxe00,
byłem tam dzisiaj na miejscu, bo załatwiałem sprawę w pobliżu. Auta nie było na placu, jeśli na stałe stało przy bramie co wynika ze zdjęć, to pojechało gdzieś na przejażdżkę, więc znaki typu "zardzewiałe tarcze" znikną. Jeśli już się zapowiedziałeś na jutro w tym komisie, nie zdziwiłbym się, gdyby auto stało umyte i wysprzątane.
P.S. moja przy 225 tys przebiegu nie miała tak wytyranej kierownicy i drążka biegów. Na duży przebieg może wskazywać też zniszczony podłokietnik, który widać na foto.
Jeśli pojawisz się jutro, podgrzej silnik, upewnij się, że nie falują obroty, czy nie ma cykania za głośnego, jak szybko auto odpala (czy nie trzeba za długo kręcić), czy poprawnie gasną kontrolki, w jakim stanie są amortyzatory (poskacz nad każdym kołem ponaciskaj na auto i zobacz jak auto się zachowuje, czy ładnie wchłania wybicie, czy resoruje) oceń klocki i tarcze oraz stan tylnych nadkoli i okolic progu, czy nie pojawiają się ogniska korozji. Oceń ogumienie, w jakim stanie są koła letnie i zimowe, bo abstrahując od stanu bieżnika, mogą być zwyczajnie stare (czytaj: DOT starszy niż XX09). BTW z opon możesz też wywnioskować przebieg, bo jeśli dużo jeździła, to powinna mieć stosunkowo młode, ale już zużyte ogumienie.
Przejechać się (najlepiuej wyjechać z komisu w prawo i na pierwszych światłach skręcić w lewo - tam jest bruk i dziury i ocenić jak głośne jest zawieszenie.
Jeżeli powyższe nie kwalifikuje się do pilnej wymiany, co narobi dodatkowych kosztów na ok 1200 PLN, to decyzja należy do Ciebie |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-01-2012, 15:20
|
|
|
ja dla mnie ta gałka jest mega styrana.. cari po 400tys którą widziałem nie miała tak styranej gałki jak ta.. |
|
|
|
 |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-01-2012, 21:21
|
|
|
wielkie dzięki Chooper, po auto się zapowiedziałem na jutro, więc kiedy go nie było, facet był na przeglądzie:) akurat jak pech to pech:) mam tak odkąd szukam cari...:(
według przeglądu: stan amorów i końcówek drążków ok, tarcze chyba były zastane, i ręczny też jakby słaby,mówią, że zastane amory to kwestia przejechania 50-100km.ale liczę się z tym, że będą do wymiany... |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-01-2012, 10:33
|
|
|
nie ma problemu ten sam samochód jest opisywany w jednym z tematów na dole pierwszej strony w tym dziale, tak mi sie w oczy rzuciło. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-01-2012, 19:59
|
|
|
witam.fura kupiona:) powrót do wro całkiem przyjemny:) kiera wcale nie styrana, wygląda na swoje kilometry, ale żadnego baranka, minimalne przetarcia, tylko takie zdjęcie dziwne. natomiast gałka zeszmacona trochę, ale też nie tak jak na zdjęciu to było widać. natomiast tapicera w miarę elegancka, żadnych przetarć ani porwanych szwów,
PLUSY: silnik pali "od strzała", żadnego falowania obrotów ani cykania w silniku, klima sprawna, zawiecha też, elegancko wszystko wybiera. żadnego stukania na dziurach, generalnie cichutko. dzięki Chooper za namiar na torowisko:):) przydało się.
elektryka x4 sprawna
MINUSY: ściąga delikatnie w prawo, może zbieżność, może to wina zimówek nie wiem, jeszcze... centralny do roboty, odłączony autoalarm bo wył, otwieranie tylko z kluczyka( da się żyć:)) klocki tył do roboty, obciera niemiłosiernie, minimalne ślady korozji przy tylnych nadkolach (na razie się nie przejmuję)
co do jazdy: wygoda, komforcik, średnia spalania na 220 km wyszła mi 7l, czasami spadała do 6.4. i w sumie to więcej jechałem między 20-80 km/h, dopiero ostatnie 100km można było czasem przycisnąć 120-140:) więc jak na razie jestem zadowolony. no i wyprzedzanie...bardzo dobry moment, nawet na 5 biegu:)
myślę, że więcej info niedługo w innym dziale:)
pozdro i dzięki wszystkim za uwagi. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:10
|
|
|
No za te ceneto nic lepszego bym sienie spodziewał, samochód zaniedbany i tyle. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-01-2012, 18:23
|
|
|
auta (szczególnie z tamtego wieku:D) i tak wymagają wkładu i tak, czy to za mniej czy trochę więcej, a tak przynajmniej wiem co mam naprawione i czego się spodziewać.:)pzdr |
|
|
|
 |
|
|