[E33A 2.0] ciężko zapalić jak zimny |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 14-03-2007, 18:36 [E33A 2.0] ciężko zapalić jak zimny
|
|
|
Witam serdecznie jestem nowy nieznam jeszcze zasad więc jak cos żle robie to prosze o wybaczenia .a wiec mam taki problem posiadam galanta z 91 roku silnik 2.0 na pełnym wtrysku 8 zaworów chyba jak silnik jest całkiem zimny ciężko mi go zapalić musze go długo łechtać jak juz zapali to ma bardzo małe obroty i musze czekac az sie troszke nagrzeje wtedy moge dodac gazu efekt taki jak by niebyło ssania na dodatek świeci mi sie czerwona lampka chek engine cały czas jak juz pali to cos niechce wchodzic na obroty jak jade muli go czasem strzeli w rure czy to moze byc przyczyna rozrządu bo tez cos mi stuka chyba ze to stuki z jakiegos łożyska dodaje że autko jest tez na gazie wymieniłem wtryski poniewarz mi przerywał niechodził stabilnie jestem z olkusza woj małopolskie między katowicami a krakowem prosze o pomoc nieznam sie na tych jakichs kodach mówcie tak zebym mógł zrozumiec a moze ktos mieszka gdzies niedaleko to mógłbym tym miskiem podjechac oczywiscie nic za darmo odwdzięcze się pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-03-2007, 18:56
|
|
|
Zczytaj jaki kod usterki się pojawia i pozaglądaj na stronę domową Krzyzaka a wiele tam znajdziesz z tego co cię interesuje. Jak już będzie wiadomo jaka usterka to się pomyśli co dalej. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 19:09
|
|
|
tu masz strone Krzyzaka klik
mozna sie sporo nauczyc.... |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 14-03-2007, 21:23
|
|
|
dzięki chłopaki jesteście super czytałem i duzo sie ucze podejrzewam czujnik temperatury silnika tylko jak go sprawdzic i gdzie mozna go kupic niemusi byc nowy ale jeszcze niepokoi mnie ta jazda nim cięzko sie zbiera niewchodzi na obroty tak jak by go coś trzymało pozdrawiam i bede naprawiał nara
[ Dodano: 16-03-2007, 15:32 ]
a mam jeszcze jedno takie pytanko czy czujnik temperatury silnika jest taki sam od colta jak w galancie? chciałbym sprawdzić czy to jest przyczyną nieodpalania jak zimny
[ Dodano: 20-03-2007, 17:57 ]
chciałem zakupić czujnik temperatury silnika który odpowiada za ssanie ale w sklepie mi powiedzieli ze maja tylko czujnik temperatury płyny chłodzącego czy to jest to samo????????? |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2007, 15:46
|
|
|
tak to samo. Ale sa 3 czujniki. Jeden w chlodnicy do wiatraka/ow, drugi dla ECU i trzeci do wskaznika na desce.
Ktory kupiles?
[ Dodano: 24-03-2007, 15:49 ]
UWAGA TECHNICZNA
Kontynuuj w tym temacie. Zakladanie kolejnych dla tego samego problemu moze skutkowac szczegolna uwaga ze strony osob odpowiedzialnych za forum. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2007, 22:22
|
|
|
Czy elektrolity w ECU wymieniałeś jeżeli nie to proponuje wymienic opis jest na stronce krzyzaka,sprawdzić ciśnienie paliwa.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-03-2007, 00:49
|
|
|
waldi/ jeżeli masz możliwość, podmień dla sprawdzenia też przepływkę (tam jest czujnik temperatury powietrza zasysanego). może to też ma wpływ? ew. trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie.
dla testu - kup samostart (najlepiej xeramics, dostępny np. na stacjach BP). jak silnik będzie zimniutki po nocy to przed samym odpaleniem napsikaj przez jakies 3-5s bezpośrednio do puszki od filtra powietrza (owierasz te trzy klamerki, psikasz, zamykasz) i zaraz spróbuj odpalać (może być z minimalnie wciśniętym gazem). jeżeli odpali bez problemu to mamy ten sam problem
uwaga natury technicznej (chociaż to mod powinien zwrócić uwagę): proszę, dziel swoje wypowiedzi na zdania, w ogóle używaj znaków interpunkcyjnych, bo zaiste trudno się czyta twe wypowiedzi
pozdr |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 25-03-2007, 11:55
|
|
|
a więc cisnienie powinno byc dobre,wymieniłem pompke paliwa na nową , wtryski też a ten drógi czujnik to gdzie sie znajduje mozesz mi podpowiedzieć?
[ Dodano: 25-03-2007, 12:56 ]
cześc pisałes mi o jakiejs przepływce co to jest i gdzie sie znajduje? a jak mi ten samosrart zadziała to co moze być? pisałes tez ze masz ten sam problem pozdro |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 18:09
|
|
|
Przepływka znajduje się tam gdzie filter powietrza a dokładnie w tej pokrywie co go zasłania(wygląda jak plaster miodu z ula)jest tam też czujnik temp.zasysanego powietrza.w tej pokrywie jest wtyczka z podłonczonymi przewodami taka kwadratowa.(podmianka zajmuje może 60 sekund.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-03-2007, 20:07
|
|
|
waldi/
jeżeli samostart zadziała, to znaczy że elektryka w porządku, a problem jest z ilością dawkowanego na początku paliwa. może zalewa, może jest go za mało.
ja problemu jeszcze nie rozwiązałem, po prostu jak jest zimno (poniżej 0oC) to psiknę dziadkowi i jeździ. też zmieniałem wtryski, pompę, czujniki, kable, świece, przepływkę, ECU, czyściłem przepustnicę, ustawiałem obroty - brak efektu.
może ktoś z tutaj obecnych wie na jakiej zasadzie jest utrzymywane ciśnienie w listwie? czy na końcu (już przy zejściu paliwa spowrotem do baku) nie ma jakiejś membranki/zaworka, który utrzymuje ciśnienie w listwie? może to będzie dla nas podpowiedzią/rozwiązaniem?
pozdr |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-03-2007, 20:11
|
|
|
swees, na koncu listwy wtryskowej masz regulator cisnienia (sterowany podcisnieniem z kolektora - kabel z niebieska kreska) |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 20:50
|
|
|
Zczytaj kody ECU.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|