Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chwilowy brak mocy
Autor Wiadomość
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-10-2020, 11:59   Chwilowy brak mocy

Witam. Zdarzyło to się kilka razy, a mianowicie w trakcie jazdy silnik zachowuje się jakby nie dostawał paliwa. Mimo wciśniętego pedału gazu auto nie przyspiesza - jedzie ale prędkość się zmniejsza. Takie ledwo jechanie trwa może 2 km i sytuacja wraca do normy. Na desce nic się nie wyświetla ani mruga. ODB II nie pokazuje błędów. Podejrzałem parametr ciśnienia na szynie paliwowej - w trakcie tego "przyduszenia" pokazuje ok. 40 tys a przy normalnej jeździe w granicach od 90 do 140 tys. Czy ktoś miał coś podobnego no i co mogę zrobić ?
Tomek
PIV 3,2 DiD 200KM 2010 r.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-10-2020, 15:34   Re: Chwilowy brak mocy

itp napisał/a:
Witam. Zdarzyło to się kilka razy, a mianowicie w trakcie jazdy silnik zachowuje się jakby nie dostawał paliwa. Mimo wciśniętego pedału gazu auto nie przyspiesza - jedzie ale prędkość się zmniejsza. Takie ledwo jechanie trwa może 2 km i sytuacja wraca do normy. Na desce nic się nie wyświetla ani mruga. ODB II nie pokazuje błędów. Podejrzałem parametr ciśnienia na szynie paliwowej - w trakcie tego "przyduszenia" pokazuje ok. 40 tys a przy normalnej jeździe w granicach od 90 do 140 tys. Czy ktoś miał coś podobnego no i co mogę zrobić ?
Tomek
PIV 3,2 DiD 200KM 2010 r.

Filtr paliwa wymieniony?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-10-2020, 16:44   

Tak. Jakieś 25 tys temu
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-10-2020, 13:59   

itp napisał/a:
Tak. Jakieś 25 tys temu

Wiltr wymienia się co 10 tyś km.
Zacznij od wymiany filtra.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-10-2020, 14:08   

OK. Wymieniam filtr :)
Dzięki
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-10-2020, 14:53   

itp napisał/a:
OK. Wymieniam filtr :)
Dzięki

cos się zmieniło po wymianie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-10-2020, 14:56   

Na razie jest wszystko OK ale muszę dłużej pojeździć. Wcześniejsze problemy występowały jednak dość rzadko i trzeba jeszcze poczekać
 
 
piotrekkkk666 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2021
Posty: 11
Skąd: pz
Wysłany: 01-12-2021, 19:24   

Witam. Dzisiaj mialem dokladnie ten problem. Filtr wymiany 1.6tys km temu. Co jeszcze moge sprawdzic?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-12-2021, 11:21   

piotrekkkk666 napisał/a:
Witam. Dzisiaj mialem dokladnie ten problem. Filtr wymiany 1.6tys km temu. Co jeszcze moge sprawdzic?

Nie ma znaczenia kiedy był wymieniany. Należy go sprawdzić. Czasem jedno tankowanie go zanieczyści.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotrekkkk666 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2021
Posty: 11
Skąd: pz
Wysłany: 05-12-2021, 21:26   

zbyszekm2, filtr sprawdzony, ropa byla czysta. Przy okazji wymieniłem filtr w zbiorniku, ten nie wyglądał za ciekawie. Przepustnica, egr wyczyszczone. Dzisiaj miałem trase 800km i wszystko bylo ok, po dojechaniu na miejsce, zgasilem i po 20min odpalilem i znowu pojawił się ten problem. Dalem na N, gaz w podloge i nie mogl wejsc na obroty, tak jakby sie delikatnie dlawil a po chwili juz wszystko bylo dobrze i przejechalem 30km bez problemów. Czy to znaczy ze konczy sie juz pompa czy szukac rozwiązania gdzies indziej?

I pojawił sie kolejny problem gdy stalem w korku. Cos zazgrzytalo metalicznie i jakby delikatnie puknęło pod podłoga w okolicy pedalow, zdarzylo sie tak trzy razy ale oprocz tego nic wiecej. Nie wiem czy sie tym przejowac?

Na wiosnę chcę się z Panem umówić na pelny serwis ale do tego czasu musze sobie jakos sam poradzic.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-12-2021, 10:26   

piotrekkkk666 napisał/a:
zbyszekm2, filtr sprawdzony, ropa byla czysta. Przy okazji wymieniłem filtr w zbiorniku, ten nie wyglądał za ciekawie. Przepustnica, egr wyczyszczone. Dzisiaj miałem trase 800km i wszystko bylo ok, po dojechaniu na miejsce, zgasilem i po 20min odpalilem i znowu pojawił się ten problem. Dalem na N, gaz w podloge i nie mogl wejsc na obroty, tak jakby sie delikatnie dlawil a po chwili juz wszystko bylo dobrze i przejechalem 30km bez problemów. Czy to znaczy ze konczy sie juz pompa czy szukac rozwiązania gdzies indziej?

I pojawił sie kolejny problem gdy stalem w korku. Cos zazgrzytalo metalicznie i jakby delikatnie puknęło pod podłoga w okolicy pedalow, zdarzylo sie tak trzy razy ale oprocz tego nic wiecej. Nie wiem czy sie tym przejowac?

Na wiosnę chcę się z Panem umówić na pelny serwis ale do tego czasu musze sobie jakos sam poradzic.

Może być EGR do wymiany
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 10-12-2021, 09:37   

piotrekkkk666 napisał/a:
Na wiosnę chcę się z Panem umówić na pelny serwis ale do tego czasu musze sobie jakos sam poradzic.
"Skąd: pz" to okolice Poznania ? (ps. Co do "umówienia się na serwis" , to w Parchowie jeszcze jest serwis ?)
 
 
piotrekkkk666 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2021
Posty: 11
Skąd: pz
Wysłany: 12-12-2021, 11:40   

gshesiu,
Tak, okolice Poznania
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 12-12-2021, 12:33   

piotrekkkk666 napisał/a:
Tak, okolice Poznania
To tak jak ja. To zobacz "Obornicka 231" , korzystam, polecam, właściciel wiele lat posiadał to czym jeździmy i w dodatku ma MUTa :-) .
 
 
piotrekkkk666 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2021
Posty: 11
Skąd: pz
Wysłany: 24-12-2021, 11:06   

Wracając do tematu, wymieniłem zawór SCV i od 2tys km jest spokój.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.