[1G 90-94] problemy z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2007, 16:10 [1G 90-94] problemy z silnikiem
|
|
|
witam wszystkich ponownie i znowym problemem.mianowicie autko pracuje idealnie rowno i bez przerywania ale tylko gdy na dworze jest cieplo.problem zaczyna sie gdy pada deszcz lub gdy jest wilgotne powietrze zazwyczaj rano auto dziwnie zaczyna przerywac gdy puszczam noge z gazu i przerywa takze przy danych obrotach 1500-2100 obr.wymienilem juz kable i swiece NGK i dalej dzieje sie to samo.lecz tylko gdy pada lub jest wilgotne powietrze.czasami gdy jest cieplo ale to sporadycznie raz no jakis czas.prosze o pomoc .pozdrawiam leszek |
|
|
|
 |
kris1976 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2007, 19:54
|
|
|
sprawdz dokladnie rure filtr powietrza a przepustnica u mnie byly podobne objawy i znalezalem peknicie na harmonijce owej rury po usunieciu problem znikl |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 26-07-2007, 20:54
|
|
|
Napisz jeszcze czy dzieje się tak tylko na zimnym/ciepłym silniku czy też cały czas ? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2007, 19:59
|
|
|
czy przy odpaleniu obroty idą do góry a potem spadają ?
sprawdziłeś szczelność dolotu ?
sprawdziłeś lambdę ?
może to powodować jeszcze czujnik temp. pow.
czy wydech jest czarny w środku ? |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2007, 15:10
|
|
|
A MOZE TO BYC WINA ZLE PODLACZONYCH WEZYKOW PODCISNIENIA. |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2007, 18:32
|
|
|
ale od czego źle podłączone ? raczej nieszczelne... |
|
|
|
 |
Esio [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2007, 18:42
|
|
|
Sprawdź kable wysokiego napięcia jeśli jest deszcz lub wilgotno możesz mieć dyskotekę pod maską. Najlepiej wieczorem jak jest ciemno spryskaj kable wodą uruchom samochód. Jeśli iskra będzie przeskakiwać po kablach wymień je na nowe. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-07-2007, 00:04
|
|
|
leon2 napisał/a: | wymienilem juz kable i swiece NGK i dalej dzieje sie to samo |
Esio, popatrz co kolega napisał
leon2, możliwości jest wiele jak zawsze :)jeśli kable wyeliminowałeś sprawdz moduł zapłonowy tzw. cewki może już padają |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 08:40
|
|
|
sonda wymieniona auto dalej chodzi tak samo |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-08-2007, 09:52
|
|
|
leon2 napisał/a: | sonda wymieniona auto dalej chodzi tak samo |
?? sonda nie bardzo ma coś wspólnego z przerywaniem. Problem to, albo układ elektyryczny, albo paliwowy, włącznie z dolotem powietrza. Zdefiniowanie problemu najlepiej z data logerem. Ja stawiam na niedomagające cewki WN. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 12:42
|
|
|
tez mi sie tak wydaje ostatnio wieczorem poszlem odpalic auto i popatrzec czy gdzies niema przebicia i na cewce zaplonowej skacze iskra wydaje mi sie ze tego noepowinno byc |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-08-2007, 13:10
|
|
|
leon2, to Ci się bardzo dobrze wydaje, i w ten oto sposób znalazłeś przyczyne dziwnego zachowania autka. Zlikwiduj iskre, ma jej nie być. Pisałeś że wymieniłeś kable WN. Ale na jakie, ja swego czasu kupiłem JC i po dwóch tygodniach je wywaliłem, były gorsze od starych. Zainwestowałem w NGK i mam od roku spokój. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 13:40
|
|
|
ja tez przed wymiana przejrzalem cale forum odnosnie kabli WN i tak samo zainwestowalem w NGK tak samo swiece tej samej firmy |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-08-2007, 14:50
|
|
|
Jeśli kable masz NGK to może problem tkwi w zabrudzeniu. RADA: rozebrać, wyczyścić, odtłuścić (szczególnie w miejscu występowania iskry). |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
marrrco [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 17:50
|
|
|
witam serdecznie
jestem posiadaczem eclipsa 1g wersja usa
niestety mam problem z potencjometrem przepustnicy
zna moze ktoś radę na ten problem?
gdzie można to dokupić i jaki może być koszt ? |
|
|
|
 |
|