[E54A 2.0 V6] przepływomierz jaki jest |
Autor |
Wiadomość |
pietras21 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2008, 21:42 [E54A 2.0 V6] przepływomierz jaki jest
|
|
|
witam posiadam galanta 2,0 v6 24v 1993 rok.mam uszkodzony przepływomierz i nie wiem jaki jest numer ,bo naklejka jest wytarta.POMOCY |
Ostatnio zmieniony przez pietras21 12-01-2008, 19:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
ptwardy [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 21:01
|
|
|
W XEDOS w Szczecinie na pewno Ci pomogą (www.xedos.com.pl) podaj tylko rocznik, typ, numer VIN. Używka ale ganz neue. |
|
|
|
 |
pietras21 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 21:26
|
|
|
dzienki kolego prubowalem i nic .nie maja ,a numeru mi nie podal |
|
|
|
 |
Giant [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 21:50
|
|
|
Zadzwon do firmy Marpo we Wroclawiu oni maja sporo czesci ja tam kupowalem przeplywomierz do mojego miska 071 329-61-02 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10700 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-01-2008, 08:15
|
|
|
Jak podchodzi z carismy GDI to mam na zbyciu.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 11-01-2008, 08:59
|
|
|
pietras21 - nie wiem bo w temacie masz E56A 2,4 , a piszesz:
pietras21 napisał/a: | witam posiadam galanta 2,0 v6 24v 1993 rok |
Do E54A ( 2,0V6-24V)nr.449 przepływki i taki mogę mieć od mojego gala którego sprzedałam i ten facet go jeszcze ma. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
pietras21 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 19:14
|
|
|
kolego czy napewno ten przeplywomierz do mojego miska ma numer 449 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-01-2008, 09:39
|
|
|
Proszę Cię zastanów się jaki masz model już był: E56, E88
pietras21 napisał/a: | czy napewno ten przeplywomierz do mojego miska ma numer 449 |
TAK zobacz moją galerię ostatnie zdjęcie: E54A (2,0v6-24v) |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
pietras21 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2008, 12:30
|
|
|
model mojego miska to E54A |
|
|
|
 |
KSCar [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 06:19
|
|
|
Ale nowy lub choć ze znanym przebiegiem bo to część która wbrew pozorom też się zużywa eksploatacyjnie. Każdy fachowiec zaleci jego wymianę po 150000 bez wzgledu na to czy "sprawny" czy nie. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 19-01-2008, 19:46
|
|
|
KSCar napisał/a: | Każdy fachowiec zaleci jego wymianę po 150000 bez wzgledu na to czy "sprawny" czy nie. |
Pierwszw szłuszę , choć przeglądy i naprawy robię tylko w ASO i nikt nie proponował mi nawet wymiany przepływki po przeb: 190tk.
Uważam że jest to element który może wytrzymać nawet pow. 200tk, pracując tylko na Pb. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 01-02-2008, 12:59
|
|
|
Ostatnio wyczytałem w gazetce ze przepływomierz najlepiej oddac do regeneracji (podobno firma bosh sie tym zajmuje). Nowy przeplywomierz kosztuje ponad tys, chinski zamiennik tez nie był polecany, uzywka z niewiadomym przebiegiem to ryzykowna sprawa.
Z tym tematem tez walcze sporo czasu bo mi szwankuje przepływomierz a ze mam nietypowy (nr 686 chyba:) ) to kupilem od innego galanta takiego samego. Niestety numeru na tym uzywanym przepływomierzu nie było i różnił sie wylotem- jest okrągły a w starym miałem prostokoąt. Teraz sprawa ma sie tak ze na zimnym silniku obroty sa ok ale po rozgrzaniu na skrzyzowaniach podskakuja mi do 1800 obr/min. Śrubke na przepustnicy (reg. obrotow) wkrecilem na maxa i nadal takie wysokie obroty. Domyslam sie ze ten przepływomierz jednak nie jest od mojego modelu i stad te jaja.
Czy ktoś wie gdzie i za ile $ mozna zregenerowac przepływomierz ??
Tak wogole to czemu to sie psuje ?? Przeciez tam tylko przeplywa powietrze z zewnatrz |
|
|
|
 |
mx4000 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 00:01
|
|
|
Tak wogole to czemu to sie psuje ?? Przeciez tam tylko przeplywa powietrze z zewnatrz
kkkarol
Powiem Ci jedno w obudowie przepływomierza jest filtr jak go nie będziesz wymieniał (jeśli jest brudny) co jakiś czas na nowy to przepływomierz padnie |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 11-02-2008, 12:04
|
|
|
Dzwoniłem do Bosh'a, regeneruja przepływomierze ale prowadza polityke w stylu kupujesz zregenerowany przepływomierz za 3/4 ceny i oddajesz im stary. Według mnie to przegiecie bo nowy to przeciez 1400 zl kosztuje a oni chca za zregenerowany 1000 ? I jeszcze moj stary biora który zregeneruja za 100 zł i znowu kase na nim beda robic .
Jaki filtr w przepływomierzu ? Mówisz o tej metalowej siateczce ?
HELP HELP HELP HELP HELP HELPHELP HELP HELPHELP HELP HELPHELP HELP HELPHELP HELP
Zmieniłem przepływomierz na prawdopodobnie inny model, obroty po rozgrzaniu silnika dochodziły do 1900obr/min. Zmieniłem spowrotem na stary przepływomierz i nadal obroty tak podchodza !!!!!!!!!! Gdy wyciagam wtyczke z przepływomierza obroty spadaja do 1000 a srubka od regulacji obrotow jest na max skrecona. Co sie stało ?? Komputer ressetowac czy co ? HELP |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 11-02-2008, 17:29
|
|
|
resetowac!!
Przepływomierz nie ma zadnego filtra. To są przepływomierze wirowe (vortex'y), nie ma tam raczej elementów które się zuzywają. Oczywiście w odróżnieniu od przepływomierzy z gorącym drucikiem (VW, audi) tam ten drucik sie przepala, wtedy jest sens regenerowac. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|