Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] przepływomierz jaki jest
Autor Wiadomość
pietras21
[Usunięty]

  Wysłany: 09-01-2008, 21:42   [E54A 2.0 V6] przepływomierz jaki jest

witam posiadam galanta 2,0 v6 24v 1993 rok.mam uszkodzony przepływomierz i nie wiem jaki jest numer ,bo naklejka jest wytarta.POMOCY
Ostatnio zmieniony przez pietras21 12-01-2008, 19:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ptwardy
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 21:01   

W XEDOS w Szczecinie na pewno Ci pomogą (www.xedos.com.pl) podaj tylko rocznik, typ, numer VIN. Używka ale ganz neue.
 
 
pietras21
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 21:26   

dzienki kolego prubowalem i nic .nie maja ,a numeru mi nie podal
 
 
Giant
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 21:50   

Zadzwon do firmy Marpo we Wroclawiu oni maja sporo czesci ja tam kupowalem przeplywomierz do mojego miska 071 329-61-02
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10700
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-01-2008, 08:15   

Jak podchodzi z carismy GDI to mam na zbyciu..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 11-01-2008, 08:59   

pietras21 - nie wiem bo w temacie masz E56A 2,4 , a piszesz:
pietras21 napisał/a:
witam posiadam galanta 2,0 v6 24v 1993 rok

Do E54A ( 2,0V6-24V)nr.449 przepływki i taki mogę mieć od mojego gala którego sprzedałam i ten facet go jeszcze ma.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
pietras21
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 19:14   

kolego czy napewno ten przeplywomierz do mojego miska ma numer 449
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-01-2008, 09:39   

Proszę Cię zastanów się jaki masz model już był: E56, E88
pietras21 napisał/a:
czy napewno ten przeplywomierz do mojego miska ma numer 449

TAK :!: zobacz moją galerię ostatnie zdjęcie: E54A (2,0v6-24v)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
pietras21
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 12:30   

model mojego miska to E54A
 
 
KSCar
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 06:19   

Ale nowy lub choć ze znanym przebiegiem bo to część która wbrew pozorom też się zużywa eksploatacyjnie. Każdy fachowiec zaleci jego wymianę po 150000 bez wzgledu na to czy "sprawny" czy nie.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 19-01-2008, 19:46   

KSCar napisał/a:
Każdy fachowiec zaleci jego wymianę po 150000 bez wzgledu na to czy "sprawny" czy nie.

Pierwszw szłuszę :!: , choć przeglądy i naprawy robię tylko w ASO i nikt nie proponował mi nawet wymiany przepływki po przeb: 190tk.
Uważam że jest to element który może wytrzymać nawet pow. 200tk, pracując tylko na Pb. :biggrin:
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
kkkarol 
Mitsumaniak
nie ma amatorki


Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 81
Skąd: Kalisz
Wysłany: 01-02-2008, 12:59   

Ostatnio wyczytałem w gazetce ze przepływomierz najlepiej oddac do regeneracji (podobno firma bosh sie tym zajmuje). Nowy przeplywomierz kosztuje ponad tys, chinski zamiennik tez nie był polecany, uzywka z niewiadomym przebiegiem to ryzykowna sprawa.

Z tym tematem tez walcze sporo czasu bo mi szwankuje przepływomierz a ze mam nietypowy (nr 686 chyba:) ) to kupilem od innego galanta takiego samego. Niestety numeru na tym uzywanym przepływomierzu nie było i różnił sie wylotem- jest okrągły a w starym miałem prostokoąt. Teraz sprawa ma sie tak ze na zimnym silniku obroty sa ok ale po rozgrzaniu na skrzyzowaniach podskakuja mi do 1800 obr/min. Śrubke na przepustnicy (reg. obrotow) wkrecilem na maxa i nadal takie wysokie obroty. Domyslam sie ze ten przepływomierz jednak nie jest od mojego modelu i stad te jaja.
Czy ktoś wie gdzie i za ile $ mozna zregenerowac przepływomierz ??

Tak wogole to czemu to sie psuje ?? Przeciez tam tylko przeplywa powietrze z zewnatrz
 
 
 
mx4000
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 00:01   

Tak wogole to czemu to sie psuje ?? Przeciez tam tylko przeplywa powietrze z zewnatrz

kkkarol
Powiem Ci jedno w obudowie przepływomierza jest filtr jak go nie będziesz wymieniał (jeśli jest brudny) co jakiś czas na nowy to przepływomierz padnie
 
 
kkkarol 
Mitsumaniak
nie ma amatorki


Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 81
Skąd: Kalisz
Wysłany: 11-02-2008, 12:04   

Dzwoniłem do Bosh'a, regeneruja przepływomierze ale prowadza polityke w stylu kupujesz zregenerowany przepływomierz za 3/4 ceny i oddajesz im stary. Według mnie to przegiecie bo nowy to przeciez 1400 zl kosztuje a oni chca za zregenerowany 1000 ? I jeszcze moj stary biora który zregeneruja za 100 zł i znowu kase na nim beda robic :) .

Jaki filtr w przepływomierzu ? Mówisz o tej metalowej siateczce ?

HELP HELP HELP HELP HELP HELPHELP HELP HELPHELP HELP HELPHELP HELP HELPHELP HELP

Zmieniłem przepływomierz na prawdopodobnie inny model, obroty po rozgrzaniu silnika dochodziły do 1900obr/min. Zmieniłem spowrotem na stary przepływomierz i nadal obroty tak podchodza !!!!!!!!!! Gdy wyciagam wtyczke z przepływomierza obroty spadaja do 1000 a srubka od regulacji obrotow jest na max skrecona. Co sie stało ?? Komputer ressetowac czy co ? HELP
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 11-02-2008, 17:29   

resetowac!!
Przepływomierz nie ma zadnego filtra. To są przepływomierze wirowe (vortex'y), nie ma tam raczej elementów które się zuzywają. Oczywiście w odróżnieniu od przepływomierzy z gorącym drucikiem (VW, audi) tam ten drucik sie przepala, wtedy jest sens regenerowac.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.