Przesunięty przez: kochajj 06-04-2006, 22:28 |
Made in USA |
Autor |
Wiadomość |
Rafaello [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2006, 15:48 Made in USA
|
|
|
Witam serdecznie,
proponuję nowy wątek, poświęcony Galantom wyprodukowanym za oceanem.
Ponieważ są to dosyć ciekawe egzemplarze, wymagające trochę innego sposobu serwisowania, warto więc wymienić swoje doświadczenia w tym zakresie.
Piszcie, jakie macie doświadczenia z tymi autkami.
Pozdrawiam, |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 26-03-2006, 21:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2006, 18:13
|
|
|
Takiego nowego bialego widzialem kilka dni temu na niepodleglosci...Twoj? |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2006, 18:36 Re: Made by USA
|
|
|
Rafaello napisał/a: | Ponieważ są to dosyć ciekawe egzemplarze, wymagające trochę innego sposobu serwisowania, warto więc wymienić swoje doświadczenia w tym zakresie.
|
a jakiego innego sposobu serwisowania wymagaja? czyzby zalewania galonami paliwa i oleju - zartuje oczywiscie.
tak powaznie to jestem ciekaw. |
|
|
|
 |
PiotrKula [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 11:50
|
|
|
witam,
posiadam takiego amerykanca od 5 lat, troche tez nie wiem na czym inne traktowanie polega, jezdzilem nim przez 3 lata za oceanem i jedyne co bylo inne to to ze wymienialem w nim oleje co 3000mil (4600km) teraz rzadziej, ale to chyba bardziej wynika z tego ze koszt wymiany oleju w silniku to 20 dolcow i to jest zaden koszt jak w polsce mam zaplacic 400 zł to nie bede tego robil co 2-3 m-ce, nie sadze ze te silniki nie moga robic przebiegow 10k km od wymiany do wymiany, no i pasek rozrzadu wymienialem pozno bo po 100k mil (160k km). |
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 14:42
|
|
|
Kofi napisał/a: | Takiego nowego bialego widzialem kilka dni temu na niepodleglosci... |
Miałem możliwość obejrzenia takiego autka z bliska w czwartek... Szczerze powiedziawszy brakuje im... No właśnie, czegoś im brakuje w porównaniu do europejskiej wersji... Ale to tylko moje zdanie, więc proszę nie wszczynać awantur |
|
|
|
 |
PiotrKula [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 14:50
|
|
|
nie wszczynajac awantur, jezeli chodzi o wyglad zewnetrzny, mam dokladnie odwrotne odczucia , ale o gustach sie nie dyskutuje, szczegolnie przod bardziej mi lezy,tyl chyba zeczywiscie europejskie klosze sa ladniejsze. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 28-03-2006, 14:57
|
|
|
Jeżeli o mnie chodzi to wersja amerykańska z zewnątrz jest do zaakceptowania
jednak środek te kolorowe zegary, ta szara skóra - sorry ale nie dla mnie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Rafaello [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 23:55
|
|
|
Dobra, chwalę się!
Od poniedziałku 27.03.2006 stałem się oficjalnym posiadaczem Gala 2,4 z '94 r., z pochodzenia - kanadyjczyk.
Auto wybrałem dzięki wnikliwej analizie kolegów z Forum, za co serdecznie dziękuję
Wechikuł posiada automat, klimę i gaz - zatem: miło, wygodnie i...w miarę tanio |
|
|
|
 |
PiotrKula [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2006, 11:28
|
|
|
roch_27 napisał/a: | jednak środek te kolorowe zegary, ta szara skóra - sorry ale nie dla mnie |
to zalezy nie mam szarej skory ani szarego wnetrza, deska jest w dwoch odcieniach bezu + imitacja drewna, a i obicia sa bezowe w sumie wyglada to niezle, co do zegarow, to nie wiem nie widzialem tak na prawde europejskich, moje sa podswietlane na pomaranczowo.
pozdrowienia |
|
|
|
 |
Maro [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2006, 23:44
|
|
|
Moim zdaniem wersja amerkanska jest brzydsz zderzaki nie pasuja do karoserji i te kierunki wygladaja brzydko zreszto amerykanie tak wszystkie samochody zmieniaja na jedno kopyto to samo zrobili z fokusem (nie wiem jak u nich on sie nazywa moze tak samo) |
|
|
|
 |
Rafaello [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2006, 11:10
|
|
|
Po mniej - wiecej miesięcznym użytkowaniu pojazdu dedykowanego na rynek kanadyjski, stwierdzam, że róznice w codziennej eksploatacji są nastepujące:
- większość części ta sama
- żaróweczki w leflektorze sa mniej typowe, bo HB4
- sygnał informujący o niezapięciu pasów
- obrysówki i dłuższe zderzaki, które nadają autu dostojengo charakteru
- no i cała masa bajerów typu: tempomat, uchwyt na kawę, podłokietnik na tylnej kanapie
Reszta b.z. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-07-2006, 22:07
|
|
|
PiotrKula napisał/a: | nie wiem nie widzialem tak na prawde europejskich, moje sa podswietlane na pomaranczowo. |
to już w ogóle nie nie pasuje
ja mam takie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-07-2006, 17:35
|
|
|
Dziś na giełdzie w Pruszczy Gd, był galant sedanik, 2.4 benzyna 160km za 12.500zł. Sprzedaje go bardzo sympatyczna Pani z Gdyni której mąz kupł to auto. ale taraz jest wdową i wymienić chce na mniejsze. Kontakt do niej chyba sie znajdzie na www.anonse.pl jak by ktoś był zinteresowny amerykańska wersją. Aha cały czas jest serwisowany w serwisie aut amerykanskich w 3miescie nie pamietam dokaldnie gdzie. przebieg 104 tyś mil.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
cuc [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 21:00
|
|
|
Ciekaw jestem jak dopasować tylną tablicę rejestracyjną do amerykańskiej wersji galanta.
Widze tez, zarejestrowane w Polsce osobniki z tylnym lampami USA (czewrwony kierunkowskaz) i zastanawiam sie jak one przeszły przegląd. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-07-2006, 21:08
|
|
|
cuc napisał/a: | ... zastanawiam sie jak one przeszły przegląd |
Jak to jak? Za flaszkie |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
|