Brak wolnych obrotów na benzynie i spalanie 13 l |
Autor |
Wiadomość |
agalto [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2008, 16:11 Brak wolnych obrotów na benzynie i spalanie 13 l
|
|
|
Witam mam problem z galantem 1.8 benzyna /lpg nie ma wolnych obrotów na benzynie zaraz zgasnie na gazie chodzi normalnie wolne obroty są i pali niezaleznie od jazdy 13 l czy to może byc wina silnika krokowego ?? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
agalto [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 09:50
|
|
|
szukałem tam ale tam nie ma regulaci obrotów na gaźniku |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-03-2008, 12:31
|
|
|
Czy Twój silnik to 4g37 ? Jeżeli tak to jest tam dokładny opis do ściągnięcia. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2008, 15:23
|
|
|
jacek11, to auto ma lpg - na 99.9% moj opis nic nie da...
jak widze, ze auto z lpg, to nawet nie odpowiadam - niestety jest ono z reguly niediagnozowalne, nieprzewidywalne i nienaprawialne... |
|
|
|
 |
agalto [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 15:37
|
|
|
a czy ma ktoś może schemacik jak ustawiac obroty na gaźniku |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-03-2008, 19:57
|
|
|
To znaczy tak: kolega KRZYZAK ma rację.Gażnik który pracuje bez paliwa psuje się szybciej.Jest to bardzo złożony mechanizm,więc ja bym zaczął od sprawdzenia zaworu elektromagnetycznego.Należało by przedmuchać wszystkie kanały.Sprawdzić wszystkie wężyki gumowe,przewody elektryczne.Trzeba też wyczyścić przepustnice.Na pewno jest tam nagar który utrudnia przepływ powietrza przy zamkniętej przepustnicy.Przede wszystkim dokładnie przestudiuj opis który ściągniesz z tej strony którą Ci podałem.To wszystko co mogę poradzić.Nie ma gwarancji że będzie działać.(nic nie jest wieczne)Życzę powodzenia w naprawie. |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 27-03-2008, 20:24
|
|
|
jacek11,
Witam,
Mam podobny problem,ale na odwrót....tzn na benzynie chodzi, na lpg już nie bardzo....wiem na pewno,że to wina gaźnika,wiem,że trzeba go wyciągnąć,wyczyścić i sprawdzić wsie przewody ciśnieniowe, jeszcze wyregulować ale jakoś nie mogę znależć mechanika który chciałby sie tym zająć....jakoś dziwnie wszystkich przeraża wizja regeneracji gaźnika....:))W weekend mam ambitny plan się za to zabrać. Masz go na wtrysku ???
[ Dodano: 27-03-2008, 20:29 ]
agalto,
Sorry Jacek, post miał byc w kierunku Agalto )) |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:09
|
|
|
javascript:em('Shadow_28, ')Skoro na benzynie działa to znaczy że gażnik jest ok. |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 28-03-2008, 07:28
|
|
|
To znaczy czyj gaźnik jest ok ?? bo mój na pewno nie i to że pali czy na działa na benzynie wcale nie znaczy że gaźnik jest OK. |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-03-2008, 09:38
|
|
|
SHADOW-28.Czy ty masz auto z 91 roku?O ten samochód chodzi?Nie orientuje sie do którego roku szły gażniki,ale wydaje mi się że w 91,to były wtryski.Jeżeli jest tak jak się domyślam,to jest tam zwykła przepustnica.Opis tego urządzenia znajdziesz na stronce do której link podałem kilka postów wyżej.Właściwie można to zrobić samemu. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-03-2008, 23:41
|
|
|
Zdaje się, że gaźniki były do 89
Sam się z takim użeram - rocznik 88
Straszne wredne stworzenie, a za regeneracje i ustawienie 300 zł krzyczą... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 30-03-2008, 09:12
|
|
|
Jacek11-tak, mój jest z 91 i ma gaźnik i nie jest na wtrysku niestety, krzyżaka juz męczyłem w tym temacie. Nie wiem do którego roku były proudkowane gaźnikowce, wiem, że sie użeram z moim i nie mogę nigdzie znależć warsztatu ( koło siebie ), który ewentualnie by się z nim pobawił...pozostaje samemu kombinować a nowy kosztuje 800 dla ciekawości. |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-03-2008, 10:37
|
|
|
Nowy gaźnik ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 30-03-2008, 11:37
|
|
|
Ano gaźnik właśnie |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
|