Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak wolnych obrotów na benzynie i spalanie 13 l
Autor Wiadomość
agalto
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2008, 16:11   Brak wolnych obrotów na benzynie i spalanie 13 l

Witam mam problem z galantem 1.8 benzyna /lpg nie ma wolnych obrotów na benzynie zaraz zgasnie na gazie chodzi normalnie wolne obroty są i pali niezaleznie od jazdy 13 l czy to może byc wina silnika krokowego ?? :?:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-03-2008, 20:59   

Przyczyny mogą być różne.Czytaj tu: http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
 
agalto
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 09:50   

szukałem tam ale tam nie ma regulaci obrotów na gaźniku :(
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-03-2008, 12:31   

Czy Twój silnik to 4g37 ? Jeżeli tak to jest tam dokładny opis do ściągnięcia.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 15:23   

jacek11, to auto ma lpg - na 99.9% moj opis nic nie da...
jak widze, ze auto z lpg, to nawet nie odpowiadam - niestety jest ono z reguly niediagnozowalne, nieprzewidywalne i nienaprawialne...
 
 
agalto
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 15:37   

a czy ma ktoś może schemacik jak ustawiac obroty na gaźniku :?:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-03-2008, 19:57   

To znaczy tak: kolega KRZYZAK ma rację.Gażnik który pracuje bez paliwa psuje się szybciej.Jest to bardzo złożony mechanizm,więc ja bym zaczął od sprawdzenia zaworu elektromagnetycznego.Należało by przedmuchać wszystkie kanały.Sprawdzić wszystkie wężyki gumowe,przewody elektryczne.Trzeba też wyczyścić przepustnice.Na pewno jest tam nagar który utrudnia przepływ powietrza przy zamkniętej przepustnicy.Przede wszystkim dokładnie przestudiuj opis który ściągniesz z tej strony którą Ci podałem.To wszystko co mogę poradzić.Nie ma gwarancji że będzie działać.(nic nie jest wieczne)Życzę powodzenia w naprawie.
 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 27-03-2008, 20:24   

jacek11,

Witam,

Mam podobny problem,ale na odwrót....tzn na benzynie chodzi, na lpg już nie bardzo....wiem na pewno,że to wina gaźnika,wiem,że trzeba go wyciągnąć,wyczyścić i sprawdzić wsie przewody ciśnieniowe, jeszcze wyregulować ale jakoś nie mogę znależć mechanika który chciałby sie tym zająć....jakoś dziwnie wszystkich przeraża wizja regeneracji gaźnika....:))W weekend mam ambitny plan się za to zabrać. Masz go na wtrysku ???

[ Dodano: 27-03-2008, 20:29 ]
agalto,

Sorry Jacek, post miał byc w kierunku Agalto :) ))
_________________
Tomek
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-03-2008, 22:09   

javascript:em('Shadow_28, ')Skoro na benzynie działa to znaczy że gażnik jest ok.
 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 28-03-2008, 07:28   

To znaczy czyj gaźnik jest ok ?? bo mój na pewno nie :) i to że pali czy na działa na benzynie wcale nie znaczy że gaźnik jest OK.
_________________
Tomek
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-03-2008, 09:38   

SHADOW-28.Czy ty masz auto z 91 roku?O ten samochód chodzi?Nie orientuje sie do którego roku szły gażniki,ale wydaje mi się że w 91,to były wtryski.Jeżeli jest tak jak się domyślam,to jest tam zwykła przepustnica.Opis tego urządzenia znajdziesz na stronce do której link podałem kilka postów wyżej.Właściwie można to zrobić samemu.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-03-2008, 23:41   

Zdaje się, że gaźniki były do 89 ;) :P
Sam się z takim użeram - rocznik 88 :D
Straszne wredne stworzenie, a za regeneracje i ustawienie 300 zł krzyczą...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 30-03-2008, 09:12   

Jacek11-tak, mój jest z 91 i ma gaźnik i nie jest na wtrysku niestety, krzyżaka juz męczyłem w tym temacie. Nie wiem do którego roku były proudkowane gaźnikowce, wiem, że sie użeram z moim i nie mogę nigdzie znależć warsztatu ( koło siebie ), który ewentualnie by się z nim pobawił...pozostaje samemu kombinować a nowy kosztuje 800 dla ciekawości.
_________________
Tomek
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-03-2008, 10:37   

Nowy gaźnik ??
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 30-03-2008, 11:37   

Ano gaźnik właśnie :)
_________________
Tomek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.