[E33A 2.0] zapala, gasnie nie wkreca sie na obroty :( |
Autor |
Wiadomość |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 23-04-2008, 14:36 [E33A 2.0] zapala, gasnie nie wkreca sie na obroty :(
|
|
|
Witam mam jakis problem z Miskiem, a mianowicie : silnik odpala troszke pochodzi czasem jest to minuta a czasem doslownie 20 sekund i zaczyna sie "dławic/ dusic" i gasnie Przy probie dodawania gazu jest tak samo czyli tez go dusi, obroty spadaja w dol i autko gasnie... aha i nie idzie go wkrecic wyzej niz 3k obr/min. Mechanik byl costam popatrzal i powiedzial ze to raczej nic "mechanicznego" a za elektronike to sie nie bierze i teraz juz nie wiem.szukam jakiegos speca co by mi to naprawil. Ktos wie co to moze byc za przyczyna ? (wtryski odpadaja, filtr paliwa zmieniany na nowy).
Z gory dziekuje za zainteresowanie i ewentualna pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2008, 17:24
|
|
|
wyczysc przepustnice i zobaczymy co bedzie dalej , najpierw zacznij o drobnych rzeczy |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 23-04-2008, 17:26
|
|
|
Skoro zakładasz ze wtryski są ok, a filtr był zmieniony, to sprawdź pompę paliwa. I cisnienie na listwie wtryskowej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2008, 18:27
|
|
|
w moim przypadku bylo to samo i okazało sie że to komp skapitulował |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 23-04-2008, 21:06
|
|
|
Wook@sH napisał/a: | Skoro zakładasz ze wtryski są ok, a filtr był zmieniony, to sprawdź pompę paliwa. I cisnienie na listwie wtryskowej. |
no wlasnie tak sie cos wydaje jakby moze dostawal zbyt uboga mieszanke i dlatego gasnie albo wlasnie przelewa benzyne i dlatego sie dławi ..
co do kompa to akurat nie mam jak tego sprawdzic czy to nie jego wina..
EDIT :
wiesz ja nie zakladam ze Wtryski sa okej. Mechanik powiedzial ze to raczej nie ich wina. Sam wspominal cos ze miedzy innymi to moze byc silnik krokowy, przepływomierz ?. Ile moze kosztowac regeneracja wtryskow i w jaki sposob moge sprawdzic pompe paliwa ?
EDIT2
przy dodawaniu gazu gdy probuje sie go krecic cos wyzej na obroty to cos strzela jakby z wydechu... |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 20:37
|
|
|
witam-sprawdz jak kolega radzi cisnienie na koncu listwy-i zawór tez na koncu listwy-najprosciej scisni kombinerkami gumowy przewod zaraz za listwa (powrót) odpal maszyne i zobaczysz czy jest lepiej -. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-04-2008, 21:09
|
|
|
Na 99,9% wina jest po stronie przepływomierza |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-04-2008, 21:46
|
|
|
bartekdeejay napisał/a: | Na 99,9% wina jest po stronie przepływomierza |
Więc odłącz,i wtedy komputer bierze wartości domyślne. |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 24-04-2008, 22:07
|
|
|
Dzięki Panowie za zainteresowanie jutro to posprawdzam. Dziś wieczorkiem wyjąłem ECU, rozkrecilem i kondensatory, wymieniane juz chyba nie caly rok temu, wygladaja jak nowe ze sklepu. Szkoda ze nie zajrzałem tutaj na nowe wasze rady ale przybylo 2 qmpli z Leszkami i wiadomo jak to sie konczy
takze dziekuje, pozdrawiam i do jutra |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-04-2008, 22:09
|
|
|
PAVEU napisał/a: | przybylo 2 qmpli z Leszkami i wiadomo jak to sie konczy | |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 26-04-2008, 17:07
|
|
|
jacek11 napisał/a: | bartekdeejay napisał/a: | Na 99,9% wina jest po stronie przepływomierza |
Więc odłącz,i wtedy komputer bierze wartości domyślne. |
Gdy odlaczam przeplywomierz na zgaszonym silniku i probuje odpalic nie udaje sie to, gdy odlaczam na zapalonym silnik gasnie ...
EDIT:
Silnik juz nie gasnie na wolnych obrotach. co prawda ciutke faluja chociaz sa to skoki pomiedzy 800 a 1k RPM ale juz przynajmniej nie gasnie...Na cieplym silniku, bo udalo sie go zostawic do nagrzania, jest nadal to samo czyli nie wkreca sie na wysokie obroty (max co mi sie udalo przygazowac to na 5k RPM. Wogole slabo reaguje na dodawanie gazu bo dziala jakby z opoznieniem ... )
pozdr!!
p.s Cisnienia jeszcze nie sprawdzalem .. |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-04-2008, 21:39
|
|
|
Sprawdził bym czujnik położenia przepustnicy. |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-04-2008, 15:29
|
|
|
Ja bym sprawdził pompe paliwa. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 28-04-2008, 19:50
|
|
|
na środę jestem (chyba) umowiony z mechanikiem wiec sam juz nie bede nic kombinowal. dodam tylko ze silnik nie gasnie jak jest nagrzany. jak jest zimny to troszke chodzi i gasnie. |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2008, 20:07
|
|
|
Witam! Ja mam podobnie ze swoim 2.0 ale w E55A Podobny problem odpali,pochodzi chwile po czym gasnie.Bledy silnika wskazuja na przeplywomierz ale nie jestem do konca pewien.W sr.robie podmianke ze sprawnego auta i zobaczymy.Ciekawy jestem co wyniknie u ciebie. Jak najszybciej daj znac co wyniklo u tego mechanika.pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|