Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] zapala, gasnie nie wkreca sie na obroty :(
Autor Wiadomość
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 23-04-2008, 14:36   [E33A 2.0] zapala, gasnie nie wkreca sie na obroty :(

Witam mam jakis problem z Miskiem, a mianowicie : silnik odpala troszke pochodzi czasem jest to minuta a czasem doslownie 20 sekund i zaczyna sie "dławic/ dusic" i gasnie :( Przy probie dodawania gazu jest tak samo czyli tez go dusi, obroty spadaja w dol i autko gasnie... aha i nie idzie go wkrecic wyzej niz 3k obr/min. Mechanik byl costam popatrzal i powiedzial ze to raczej nic "mechanicznego" a za elektronike to sie nie bierze i teraz juz nie wiem.szukam jakiegos speca co by mi to naprawil. Ktos wie co to moze byc za przyczyna ? (wtryski odpadaja, filtr paliwa zmieniany na nowy).
Z gory dziekuje za zainteresowanie i ewentualna pomoc. Pozdrawiam
 
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 17:24   

wyczysc przepustnice i zobaczymy co bedzie dalej , najpierw zacznij o drobnych rzeczy
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23-04-2008, 17:26   

Skoro zakładasz ze wtryski są ok, a filtr był zmieniony, to sprawdź pompę paliwa. I cisnienie na listwie wtryskowej.
_________________

 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 18:27   

w moim przypadku bylo to samo i okazało sie że to komp skapitulował
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 23-04-2008, 21:06   

Wook@sH napisał/a:
Skoro zakładasz ze wtryski są ok, a filtr był zmieniony, to sprawdź pompę paliwa. I cisnienie na listwie wtryskowej.


no wlasnie tak sie cos wydaje jakby moze dostawal zbyt uboga mieszanke i dlatego gasnie albo wlasnie przelewa benzyne i dlatego sie dławi ..

co do kompa to akurat nie mam jak tego sprawdzic czy to nie jego wina..

EDIT :

wiesz ja nie zakladam ze Wtryski sa okej. Mechanik powiedzial ze to raczej nie ich wina. Sam wspominal cos ze miedzy innymi to moze byc silnik krokowy, przepływomierz ?. Ile moze kosztowac regeneracja wtryskow i w jaki sposob moge sprawdzic pompe paliwa ?

EDIT2
przy dodawaniu gazu gdy probuje sie go krecic cos wyzej na obroty to cos strzela jakby z wydechu...
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 20:37   

witam-sprawdz jak kolega radzi cisnienie na koncu listwy-i zawór tez na koncu listwy-najprosciej scisni kombinerkami gumowy przewod zaraz za listwa (powrót) odpal maszyne i zobaczysz czy jest lepiej -.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-04-2008, 21:09   

Na 99,9% wina jest po stronie przepływomierza :!:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-04-2008, 21:46   

bartekdeejay napisał/a:
Na 99,9% wina jest po stronie przepływomierza :!:


Więc odłącz,i wtedy komputer bierze wartości domyślne.
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 24-04-2008, 22:07   

Dzięki Panowie za zainteresowanie :) jutro to posprawdzam. Dziś wieczorkiem wyjąłem ECU, rozkrecilem i kondensatory, wymieniane juz chyba nie caly rok temu, wygladaja jak nowe ze sklepu. Szkoda ze nie zajrzałem tutaj na nowe wasze rady ale przybylo 2 qmpli z Leszkami i wiadomo jak to sie konczy :P
takze dziekuje, pozdrawiam i do jutra :)
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-04-2008, 22:09   

PAVEU napisał/a:
przybylo 2 qmpli z Leszkami i wiadomo jak to sie konczy :P
:D :D :D
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 26-04-2008, 17:07   

jacek11 napisał/a:
bartekdeejay napisał/a:
Na 99,9% wina jest po stronie przepływomierza :!:


Więc odłącz,i wtedy komputer bierze wartości domyślne.


Gdy odlaczam przeplywomierz na zgaszonym silniku i probuje odpalic nie udaje sie to, gdy odlaczam na zapalonym silnik gasnie ...

EDIT:

Silnik juz nie gasnie na wolnych obrotach. co prawda ciutke faluja chociaz sa to skoki pomiedzy 800 a 1k RPM ale juz przynajmniej nie gasnie...Na cieplym silniku, bo udalo sie go zostawic do nagrzania, jest nadal to samo czyli nie wkreca sie na wysokie obroty (max co mi sie udalo przygazowac to na 5k RPM. Wogole slabo reaguje na dodawanie gazu bo dziala jakby z opoznieniem ... )

pozdr!!

p.s Cisnienia jeszcze nie sprawdzalem ..
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-04-2008, 21:39   

Sprawdził bym czujnik położenia przepustnicy.
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-04-2008, 15:29   

Ja bym sprawdził pompe paliwa.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 28-04-2008, 19:50   

na środę jestem (chyba) umowiony z mechanikiem wiec sam juz nie bede nic kombinowal. dodam tylko ze silnik nie gasnie jak jest nagrzany. jak jest zimny to troszke chodzi i gasnie.
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
przemek
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2008, 20:07   

Witam! Ja mam podobnie ze swoim 2.0 ale w E55A Podobny problem odpali,pochodzi chwile po czym gasnie.Bledy silnika wskazuja na przeplywomierz ale nie jestem do konca pewien.W sr.robie podmianke ze sprawnego auta i zobaczymy.Ciekawy jestem co wyniknie u ciebie. Jak najszybciej daj znac co wyniklo u tego mechanika.pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.