[Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować |
Autor |
Wiadomość |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 26-08-2008, 01:48 [Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować
|
|
|
W ASO Mitsubishi w Katowicach polecono mi kolesia który zakłada gaz do samochodów. Koleś wynajmuje u nich garaż i tam to robi.
Polecił mi instalacje:
Diego za 2700pln
Zenit za 3000pln
Landi Renzo za 4200pln
Prince za 4800pln
Podobno dwie pierwsze mogą sprawiać problemy typu świecące się CE.
Czy ta Landi Renzo będzie ok? (troche droga ale badziewia nie chce zakładać).
Może znacie jakiś godny polecenia warsztat na slasku (Katowice, Gliwice kub okolice) który ma pojęcie o gazowaniu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-08-2008, 09:10
|
|
|
Znaczy ja kiedys szukalem informacji na temat instalacji i znalazlem takiego goscia:
http://www.eko-car.com/
Bardzo sesownie sie wypowiadal na forach odnosnie instalacji (jako jeden z niewielu instaluje tez V generacje) ma hamownie itd.
A tutaj masz to co gosc pisal o instalacjach:
http://www.motonews.pl/fo...rby=asc&start=0
nazywa sie croma1
Krzychu |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 26-08-2008, 09:34
|
|
|
hmm za cene landi renzo spokojnie zalozysz brc, ktory wydaje mi sie lepszy, a jak juz brc, to lepiej stag300, bo tanszy a praktycznie to samo i mniej inwazyjny montaz w komorze silnika, te ceny co podales to tak po 300-500zl przesadzone,
i wcale 2 pierwsze nie sprawia problemu ze swiecacym CE tylko monter, ktory nie wie ze mitsubishi najczesciej wymagaja 2 emulatorow, i to wcale nie znaczy ze te 2 drozsze nie wywolaja swiecenia CE, a pewnie zarobek na nich wiekszy stad proponuja te drozsze |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 26-08-2008, 17:11
|
|
|
Co rozumiesz pod pojęciem mniej inwazyjny montaż w komorze silnika? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-08-2008, 14:26
|
|
|
Z tego co widzialem to ciekly wtrysk gazu (V generacja) ma najmniej inwazyjne ingerencje (w sumie to dziala tak ze masz zbiornik pomke i wtryskiwacze wiertane w dolot do tego komputer od razu tylko emuluje to co dostaly by wtryskiwacze benzynowe przez co nie trzeba tworzyc nowych map, regulowac bo wszystko zalatwia komputer fabryczny auta, no nie nie ma dziwnych rzeczy jak mikser czy tym inne rzeczy, a wtryskiwacze ponoc odpowiadaja jakoscia tym stosowanym w benzynie) Cena zdaje sie juz kolo 5000zl zaczynaja. No i jeszcze przewaznie wzrost mocy..... bo gaz troche chlodzi powietrze przez co silnik go troche wiecej zasysa Ten zaklad co Ci poslalem montuje takie instalacje.
Krzychu |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 27-08-2008, 16:04
|
|
|
Artii napisał/a: | Co rozumiesz pod pojęciem mniej inwazyjny montaż w komorze silnika? |
przy stagu zamontowanym u mnie, pod maska oprocz dziur na wtryski, mam zrobiona doslownie jedna dziure na czujnik temperatury, w fiescie u znajomej i instalacji brc(montowanej poniekat w jednym z najbardziej polecanych warsztatow w okolicach kalisza) tych dziur naliczylem juz 6, do tego jakies dziwne uchwyty musialy byc dorabiane itp. |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-08-2008, 16:14
|
|
|
Cytat: | Czy ta Landi Renzo będzie ok? (troche droga ale badziewia nie chce zakładać) |
Możesz przybliżyć temat badziewności instalacji Landi?
Jedno co może budzić zastrzeżenia, to głośność pracy wtryskiwaczy gazu - po zamknięciu maski z zewnątrz trudno zgadnąć co za cykanie/szum dochodzi spod, a w środku nawiew ustawiony na 25% mocy skutecznie zagłusza cykanie, nawet na biegu jałowym
[ Dodano: 27-08-2008, 16:16 ]
PS jestem świeżo upieczonym użytkownikiem instalacji Landi Omegas (od czerwca ponad 7000 km), ale problemów żadnych jak dotąd |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 27-08-2008, 17:34
|
|
|
Bartek napisał/a: | Możesz przybliżyć temat badziewności instalacji Landi? |
Nie napisałem nigdzie ze Landi to badziew. Napisałem tylko, że badziewia nie chce zakładać. Nie mialem nigdy takiej instalki więc pytam czy tej firmy instalka byłaby ok.
Krzychu napisałem meila do tego kolesia. Napisał że Landi Renzo omegas 3400zl
a Prinse za 4900zl
Różnica w cenie 800zl sporo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-08-2008, 18:14
|
|
|
Artii napisał/a: | Nie napisałem nigdzie ze Landi to badziew. |
Luzik - źle Cię zrozumiałem
Moje "zastrzeżenia" do instalki znasz, Prinsa w Wawce żaden zaufany (subiektywnie ) zakład nie montuje, a ten w którym byłem zrobił na mnie straszne wrażenie...... do tego znając głośność wtrysków Landi zapytałem o głośność Prinsa - odpowiedź była wysoce wymijająca, więc pewnikiem dokładne wtryski (liniowe od 2 ms) muszą być głośne..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 27-08-2008, 21:32
|
|
|
Keihiny są naprawdę cichsze, ja tam ich nie słyszę. Zaletą wtryskiwaczy med lr omegas jest odporność na bród i są minimalne szybsze od keihinów i równie wydajne. Rozumiem, że masz medy, bo keihiny też były montowane w omegas.
EDIT
A z tym warsztatem w wawie to patrząc na łapy nie jest tak źle |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-08-2008, 13:06
|
|
|
Artii - pytales o ciekly wtrysk gazu (JTG ICOM)?? Zapytaj o cene czy sie cos zmienilo (ztanialo), a do tego on na pewno reguluje na hamowni wiec przy okazji masz pomiar samochodu przed i po instalacji (co tez pewnie tanie nie jest)
Krzychu |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 28-08-2008, 19:00
|
|
|
Biorąc pod uwage cene litra CNG 2,1zl i lpg 2,3zl jest to zupelnie nie oplacalne. Liczba stacji CNG to już w ogóle klapa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-08-2008, 19:45
|
|
|
Ale piszac ciekly wtrysk gazu (V gen) nie mialem na mysli CNG......
To instalacje ktore nie maja parnownikow tylko wtryskuja ciekly gaz do ukladu dolotowego i dopiero sie tam odparowuje...... Pod paroma wzgledami sa lepsze z tego co czytam...
Krzychu |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 29-08-2008, 11:11
|
|
|
Artii napisał/a: | cene litra CNG 2,1zl i lpg 2,3zl |
Tyle to może kosztowac nie litr tylko 1m3. A biorąc pod uwagę że tych m3 potrzeba o prawie połowe mniej niz litrów lpg na ta samą trase to jak najbardziej warto
Zostaje tylko koszt butli i jej wielkość, ale tu chyba nie jest tak źle. A z tankowaniem w wawie akurat nie ma problemu.
krzychu napisał/a: | wtryskuja ciekly gaz do ukladu dolotowego i dopiero sie tam odparowuje |
dla mnie to jedyny powód |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 29-08-2008, 11:14
|
|
|
Jak dla mnie Eko-Car z Jastrzebia rules
i wybralbym na twoim miejscu staga 300 stosunek ceny do jakosci godny uwagi
https://www.ac.com.pl/aut...ic.php?f=7&t=11 |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
|