Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L300 kamper
Autor Wiadomość
sys 
Nowy Forumowicz


Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 12-12-2008, 22:48   L300 kamper

Witam szanownych forumwiczów.
Jestem właścicielem M.L300 z 1981roku w wersji kampingowej, które używam jako wóz/bazę w swojej firmie. Ogólnie oceniam jednostkę napędową(1,6) jako jedną chyba z najlepszych. Niestety przychodzi taki czas, że czasem najlepszy mechanizm zawodzi... wracając dziś po blisko miesięcznym wypadzie roboczym, na światłach w Pile, silnik zaczął dziwnie pracować , jakby nie na wszystkie cylindry a z rury leciał biały dym... resztę drogi przejechałem auto-pomocą...
... poszła uszczelka pod głowicą?
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 13-12-2008, 13:11   

Po pierwsze witam serdecznie nowego klubowicza!!!
Skoro Napisałeś ze poszedł gęsty biały dym to faktyczie mogła Ci pujść uszczelka, jeżeli oczekujesz porady albo części to musisz kontaktowac sie z Markiem Malikiem.
pozdro
_________________
 
 
sys 
Nowy Forumowicz


Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 13-12-2008, 16:05   

witam.
Dziękuję za odpowiedź.
Rzeczywiście poszła (wg.mechanika) uszczelka pod głowicą... chciałem zamówić dziś uszczelkę ale okazało się że w tym roczniku do tego silnika są 2 rodzaje...


Kolega Lewy jest z Prabut?... ostatnio często przez nie przejeżdżałem(w drodze do Zalewa) ;) a nawet w Suszu trafiłem na "suszarę"...pozdrawiam.
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 13-12-2008, 16:32   

a zgadza się to są moje rejony,
przykro mi z ta suszarką,
często stoji u Nas policja z Kwidzyna i zdarzają sie takie nieszczęścia.
A co do uszczelki to pewnie i głowica do szlifowania
(ps. ja szlifowałem w IŁawie jak by co służe informacją)
_________________
 
 
sys 
Nowy Forumowicz


Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 14-12-2008, 22:06   

To jak już jesteśmy przy temacie L300 to na wiosnę będę gruntownie przerabiał zabudowę a właściwie zdemontuję całą budę do gołej ramy , następnie postawie na niej jakąś dobraną odpowiednio przyczepę kampingową(ale w tym pomogą mi koledzy z CamperTeam'u)... jednak chodzi mi po głowie żeby przy tej okazji zmienić cały przód kabiny na najnowszy jak się da w tym modelu... czy przy odrobinie pomysłowości da się przeszczepić np. przód od modelów poliftowych z lat 90-tych?...
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2008, 17:51   

Sys witaj, przy okazji wymiany uszelki pamietaj o sprawdzeniu glowicy i odpowiednim dokreceniu bo mozna sobie klopotu narobic. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
sys 
Nowy Forumowicz


Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 18-12-2008, 21:19   

Dziękuję za radę.
Auto już naprawione, zleciłem całość naprawy jednemu z lepszych mechaników w naszym mieście, uszczelka -98zł + filtr 16zł, olej 55zł + wymiana 300zł... dostałem gwarancje. ;)

ps. podtrzymuję wcześniejsze pytanie o wymiane części karoserii.
 
 
rockduck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2013, 21:48   

Witajcie Drodzy Forumowicze,
Od niedawna jestem w posiadaniu L300 LINN, czyli kamper, tyle, że zamiast zabudowy mieszkalnej narzuciliśmy na potrzeby mojej działalności kontener izotermę.
Autko sprawuje się ogólnie cudnie, ale po zimie i dłuższym przestoju zaczęło lekko świrować.. Mianowicie zaczęły wariować kontrolki, mówię tu o kontrolce akumulatora oraz kontrolce, której znaczenia nie znam, a żadnego manuala z opisem znaleźć nie mogę. Kontrolka druga to taka kształtem przypominająca w połowie napełnioną kapsułkę...nie wiem jak inaczej to określić, niestety mechanikiem nie jestem i zbytniego doświadczenia nie mam, ale chciałbym, aby obydwie w/w kontrolki gasły tuż po odpaleniu auta jak to miało miejsce jeszcze do niedawna...
Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam!
_________________

 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2013, 23:37   

Ta druga kontrolka oznacza wodę w filtrze paliwa.

Padł alternator, dlatego wyświetlają się obydwie kontrolki. Podłącz miernik do akumulatora, odpal i sprawdź prąd ładowania.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
rockduck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2013, 08:40   

Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Rozumem, że jazda w tym stanie raczej odpada dla dobra auta..?
po za powyższymi kontrolkami, po uruchomieniu silnika świeci się jeszcze przez jakiś czas kontrolka świecy na zielono... czy to też jakąś usterkę oznacza czy może cały ten zestaw to jakaś inna sprawa natury elektrycznej?
Polećcie mi proszę jakiś dobry niedrogi warsztat w Warszawie, który by to mógł sprawnie ogarnąć.
Pozdrawiam
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2013, 09:05   

rockduck, inaczej. Trzeba zdjąć i zregenerować alternator na jakieś 98%. Odezwij się do użytkownika maretzky85.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
rockduck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2013, 20:55   

dzięki serdeczne!
zatem działamy ;)
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 24-07-2013, 18:10   

Witam
Zastanawiam się nad zakupem L300 camper z 87 roku. KOszt 2000euro w holandi.
Czy jest sens pchac się w takie autko?
Ma ktos może takiego kampera?
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
rockduck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-07-2013, 21:40   

yam1530 napisał/a:
Witam
Zastanawiam się nad zakupem L300 camper z 87 roku. KOszt 2000euro w holandi.
Czy jest sens pchac się w takie autko?
Ma ktos może takiego kampera?

Witaj,
Rok temu dokładnie zakupiłem owego kamperka i jestem nim zauroczony! Mimo wielu prac konserwacyjnych, które mam już na szczęście za sobą nie zamieniłbym go na żaden inny!
W prawdzie jest przerobiony w połowie na dostawczaka, ale kabina i sypialnia zostały fabryczne, jedynie poszycie oraz elementy konstrukcyjne, typu deski itp musiałem wymienić, gdyż były kompletnie zbutwiałe i na to radzę przy zakupie zwrócić szczególną uwagę. Na chwilę obecną mój misiem otrzymał we wnętrzu zupełnie nowe życie. A i mechanicznie po 4 latach stania w krzakach w oczekiwaniu na mnie odpalił niczym po wyjeździe z taśmy, wystarczyło wymienić akumulator.
Podsumowując - super autko!
Powodzenia!
P.S.Dopiero się jurgnąłem.. mój kamperek pochodzi z 1991r. :)
_________________

 
 
vampirrr 
Nowy Forumowicz
L300 Camper

Auto: L300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 28-09-2013, 15:21   

Hejka.

Że tak się wtrącę, wiecie może gdzie jest nabity nr. vin na ramie w takowym kamperku mój rocznik 1985 i też jestem nim zauroczony, ale mam problem, bo numeru nie mogę znaleźć a diagnosta się pyta... hehe. Taka sytuacja :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.