| [EA2W 2.0] Problem z centralnym zamkiem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | konwen   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2008
 Posty: 97
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |    Wysłany: 12-01-2009, 19:26   [EA2W 2.0] Problem z centralnym zamkiem |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam was. Mam taki problem. Pojawił mi się gdy grzebałem przy radyjku (kablami) i od tamtej pory nie mam centralnego zamknięcia ( muszę zamykać każde drzwi oddzielnie )
  wysiadła mi tez kontrolka informująca o otwartych drzwiach jak i dodatkowo wysiadł mi zegarek.   Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i jest wszystko ok.
 Pomóżcie proszę.
 Gdzie mam szukać przyczyny??
 |  
				| _________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Psikus   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Xsara Picasso
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 01 Lis 2008
 Posty: 981
 Skąd: sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-01-2009, 21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | a te pod maską też sprawdziłeś? zasilanie na zegarku sprawdziłeś? stały plus i po stacyjce? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | konwen   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2008
 Posty: 97
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-01-2009, 22:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | pod maską też sprawdzałem. 
 [ Dodano: 12-01-2009, 22:29 ]
 zasilania na zegarku nie sprawdzałem. A jak mogę sprawdzić??
 |  
				| _________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zhan   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 28 Maj 2008
 Posty: 695
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 08:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | obstawiam spalony bezpiecznik, sprawdz jeszcze raz pod maska, to bedzie jeden z dwoch w takim oddzielnym chyba zoltym gniezdzie (z tego co pamietam sa one od strony przepustnicy), trudno sie je wyciaga ale jeden z nich odpowiada za CZ. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ROOB   Mitsumaniak
 ROOBert 01218/KMM
 
  
 Auto: Galant  EA5A 6A13
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 10 Wrz 2006
 Posty: 123
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-01-2009, 20:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam.. cóż, i ja bawiłem się przy radiu i antenie... oczywiście spaliłem bezpiecznik, też nie dzialał centralny zamek i coś jeszcze.. może i zegarek.. bezpiecznik odpowiedziallny za ten fakt jest w aucie od strony kierowcy... sprawdź raz jeszcze, może coś przeoczyłeś.. pozdrawiam. |  
				| _________________ Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | konwen   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2008
 Posty: 97
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2009, 10:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wszystko się wyjaśniło. znalazłem wredny bezpiecznik. Znajduje się pod maską. 
 Tak dla ciekawości innych.
 U mnie ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za :
 centralny zamek,
 zegarek,
 oświetlenie w środku samochodu.
 
 
 Dzięki za pomoc
   Pozdro
 |  
				| _________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wilk88   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA6W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2008
 Posty: 613
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2009, 14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze zapomniałeś dodać o radiu   
 
 http://images44.fotosik.pl/32/59c9732c0ad317af.jpg
 
 Rysunek od roch_27
   |  
				| _________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
 Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
 Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
 Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
 
 
 (EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
   
 -Mitsubishi Galant EA6W
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | konwen   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2008
 Posty: 97
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2009, 21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | No tak zgadza się Dzięki wielkie
   |  
				| _________________ Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Psikus   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Xsara Picasso
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 01 Lis 2008
 Posty: 981
 Skąd: sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2009, 19:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to jak się zgadza to trzeba "pomógł" kliknąć   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piotrusb5   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.0 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Sty 2009
 Posty: 31
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 17:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam podobny problem,z tym,ze u mnie cos z elektryka.Otóż centralny zamek,zegarek,radio i oswietlenie wnetrza są podłączone pod stacyjke.Jak kluczyk w stacyjce wszystko działa a jak sie wyłaczy to nie ma centrala i oświetlenia wnętrza-zegarek i radio tracą pamięć  Dodatkowo jak podłączałem radio zauważyłem,że chyba zółty kabel który jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci nie ma stałęgo zasilania a jak odłączyłem go całkowicie to zegary na desce przestały działać.Umnie w nieście nie chcą się tym zająć ,bo mówią ,że trzeba poświęcić dużo czasu,żeby dojść do ładu.Mam kolege,który pomógłby,ale potrzebowalbym jakiejś podpowiedzi,schematu,opisu po kolei co i jak.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikg   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA2A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 16 Wrz 2008
 Posty: 82
 Skąd: Skawina
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | schematy masz TU |  
				| _________________ astro, foto, komp i moto
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Psikus   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Xsara Picasso
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 01 Lis 2008
 Posty: 981
 Skąd: sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 21:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Piotrusb5, w jaki sposób masz dokładnie to radio podłączone? nie masz czasem złączonych przewodów od stałego plusa i plusa po stacyjce przy radiu złączonych? Jeśli te przewody były by złączone, i przepalony był by jakiś główny bezpiecznik od stałego plusa ( np. ten w skrzynce pod maska od zegarka) to efekt będzie dokładnie taki, jaki opisujesz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikg   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant EA2A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 16 Wrz 2008
 Posty: 82
 Skąd: Skawina
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 21:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | a kolega ma świętą rację, albo podłącza się zwarte dwa przewody (czerwony z żółtym) od strony radia TYLKO do jednego przewodu, stałego plusa (przed stacyjką), albo jeden do jeden: pamięć radia do stałego plusa, zasilanie radia po stacyjce. NIGDY nie podłączamy radia tak aby zewrzeć dwa zasilania w instalacji auta (przed i po stacyjce). Ja sie o tym przekonałem, kiedys na szybko przed wyjazdem do Karpacza założyłem radio i zwarłem dwa plusy ze sobą od strony instalacji auta w Reno Kangoo. Rano w Karpaczu (zima) trza było Kangusia popychać na trójce (żeby rozrząd rozbujać) żeby zabanglał   |  
				| _________________ astro, foto, komp i moto
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PLPynton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2009, 02:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piotrusb5 napisał/a: |  	  | Ja mam podobny problem,z tym,ze u mnie cos z elektryka.Otóż centralny zamek,zegarek,radio i oswietlenie wnetrza są podłączone pod stacyjke.Jak kluczyk w stacyjce wszystko działa a jak sie wyłaczy to nie ma centrala i oświetlenia wnętrza-zegarek i radio tracą pamięć  Dodatkowo jak podłączałem radio zauważyłem,że chyba zółty kabel który jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci nie ma stałęgo zasilania a jak odłączyłem go całkowicie to zegary na desce przestały działać.Umnie w nieście nie chcą się tym zająć ,bo mówią ,że trzeba poświęcić dużo czasu,żeby dojść do ładu.Mam kolege,który pomógłby,ale potrzebowalbym jakiejś podpowiedzi,schematu,opisu po kolei co i jak.   | 
 schemat i wszystko co bedzie potrzebne do naprawy przygotowalem TUTAJ choc...
 w tym przypadku centralized junction, dedicated fuse 4 o wartosci 10A masz spalony (kolor obudowy czerwony), jego lokalizacje znajdziesz w przygotowanym pliku w podrozdziale "dedicated fuse"
 i gitara.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piotrusb5   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.0 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 09 Sty 2009
 Posty: 31
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-02-2009, 11:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wielkie dzięki koledzy Po ponad roku męczarni centralny i cała reszta działa jak nalezy.bezpiecznik wymieniony Teraz tylko musze się odzwyczaić zamykać wszystkie drzwi po kolei   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |