Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gwarancja i naprawy gwarancyjne MMC - lipa totalna.
Autor Wiadomość
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2009, 15:44   Gwarancja i naprawy gwarancyjne MMC - lipa totalna.

Musze cos napisac w tym temacie, by bylo mi lepiej... wedlug mnie MMC traktuje strasznie zlewczo klienta :axe: .. Szkoda, ze musialem doswiadczac tej nieprzyjemnosci jaka jest korzystanie z gwarancji tego producenta, ale juz wiecej tego bledu nie popelnie... to moje ostatnie mitsubishi -- a moglo byc tak pieknie :(

Przeczytajcie jaki macie okres naprawy gwarancyjnej... oj nie ma? ;) Coz to sobie poczekasz, az Ci go naprawia. Oczywiscie to szybko nie nastapi... bo lokalne ASO nie ma czesci na usterki niespotykane - tutaj akurat rozumiem, w Polskim magazynie tez nie ma, bo po co. W magazynach europejskich tez nie ma, bo po co... lepiej sciagnac z fabryki... wiec sobie poczekasz, az to przyplynie do Ciebie a do tego czasu... :finga:
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-01-2009, 16:08   

Piencu, może coś jednak konkretniej? Bo na razie z Twojej wypowiedzi nic nie wynika. Proszę zatem o informacje kiedy i gdzie było kupione auto (istotne), jak długo czekałeś na daną część oraz jaka to była część?
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-01-2009, 16:14   

Piencu, ja mam podobnie z notebookiem - kwestia problemu z portami USB zgloszona juz daaaawno i widac, ze to problem z plyta glowna
do dzis cisza...
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 29-01-2009, 18:16   

Krzyzak napisał/a:
Piencu, ja mam podobnie z notebookiem - kwestia problemu z portami USB zgloszona juz daaaawno i widac, ze to problem z plyta glowna
do dzis cisza...


Jesli dobrze pamietam to uzywasz VBI ... jesli tak, to radze przygotowac sie na dlugie oczekiwanie bo wszyscy maja problem z serwisem tego 'piece of shit'
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
topcan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0 2004 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 114
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-01-2009, 22:38   

jak sam mówisz nietypowa naprawa po mojej ostatniej wizycie w Margo zostałem poinformowany ze mam do zmiany psek klinowy i gumy tylniego stabilizatora (przeglad na 75tyś) i co sie okazuje takich nietypowych części ASO nie posiada na stanie :lol: :lol: :lol:
 
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 00:49   

Jackie napisał/a:
Piencu, może coś jednak konkretniej? Bo na razie z Twojej wypowiedzi nic nie wynika. Proszę zatem o informacje kiedy i gdzie było kupione auto (istotne), jak długo czekałeś na daną część oraz jaka to była część?
Pozdrawiam

Prosze bardzo.

L200 rocznik 31 marzec 2006r. Kraj - Niemcy.
Kraj pochodzenia w naprawach gwarancyjnych nie powinien miec znaczenia, gdyz gwarancja jest europejska.
Auto trafilo na naprawe gwarancyjna - problemy ze zmiana biegow z 3 na 4, przy predkosci ponad 50Km/g. W czasie postoju dzialalo bezproblemowo.
Skrzynia zostala rozebrana i byly zamawiane czesci. Dokladnie nie wiem co. Bylem tylko informowany o tym, ze sa zamawiane i nie ma ich w magazynach (ani polskim ani europejskim).
Auto oddane do serwisu 08.01.09 po wczesniejszym umowieniu sie na serwisowanie.
Po dzisiejszej rozmowie wiem tyle, ze sa juz niektore czesci na miejscu ale brakuje synchronizatora do skrzyni, jutro maja mi dac znac kiedy bedzie.

Prosze zwrocic uwage, ze w gwarancji nie ma nigdzie napisu w jakim okresie powinna byc usunieta usterka gwarancyjna. Pojechalem do serwisu i poprosilem pana by podal mi termin jaki obowiazuje MMC na naprawe gwarancyjna i otrzymalem informacje 3 miesiace.

Co do istoty gdzie bylo kupione to naprawde nie wiem, czy to ma znaczenie, skoro pytalem sie w MMC czy niemiecka gwarancja jest u nas honorowana. Otrzymalem odpowiedz, ze tak, tylko nie obejmuje mnie MAP - dobrze pamietam roznice? Przeglad byl dokonywany w Polsce zgodnie z zaleceniami gwarancji.

Dodatkowo wraz ze skrzynia zglosilem kilka drobniejszych usterek takich jak:
- problemy z akumulatorem, po nocy stania na mrozie przestal dzialac.
- czujnik w drzwiach
- uszczelki drzwi
- uszczelki w kokpicie
- jakies akcje serwisowe wypisane w VIN.


Pozdrawiam
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2009, 09:39   

MITSUBISHI_GT napisał/a:
niestety ale Mitsubishi w Polsce traci coraz więcej klijentów

Chłopie, weź Ty się przeżegnaj w końcu...Ile razy mam Ci pisać, że sprzedaż ROŚNIE z roku na rok, mamy coraz WIĘCEJ klientów a nie coraz mniej....Ręce opadają normalnie...
Piencu napisał/a:
L200 rocznik 31 marzec 2006r. Kraj - Niemcy.

I wszystko w temacie, bo:
Piencu napisał/a:
Kraj pochodzenia w naprawach gwarancyjnych nie powinien miec znaczenia, gdyz gwarancja jest europejska.

to sformułowanie nie jest prawdziwe. Na klienta z naszych salonów, według wewnętrznych regulacji (nie europejskich!), mamy 14 dni (ew. auto zastępcze po tym okresie, jeżeli nie uda się naprawić w tym czasie) na klienta z samochodem spoza naszej sieci - nie mamy deadline (dealer niemiecki ma). Musisz zrozumieć, że zawsze na serwisie będziesz ustawiany za klientem z sieci MMC, nawet nie dlatego, że jest jakaś zła wola ale dlatego, że przypadku naszych klientów mamy ściśle określony czas. Na Twoje auto - nie, więc spada w kolejce.
Piencu napisał/a:
Pojechalem do serwisu i poprosilem pana by podal mi termin jaki obowiazuje MMC na naprawe gwarancyjna i otrzymalem informacje 3 miesiace.

To również nie jest do końca prawdziwe, dlatego, że jesli auto już dostało się do A.S.O. to czas naprawy gwarancyjnej nie jest normowany (zależy od zbyt wielu czynników, dostępności części, weryfikacji etc.), jeżeli ten czas przekracza 14 dni - auto zastępcze (uwaga, Ciebie nie dotyczy, nie kupiłeś auta w MMC).
Ten system obowiązuje również w Subaru, gdzie jeszcze nie wiem, ale nigdy nie będzie miało pierwszeństwa auto spoza sieci przed autem kupionym u dealera w kraju.
Mam nadzieje, że nieco wyjaśniłem sytuację.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Piencu
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 10:29   

Witam,
Jackie zgadzam sie z Toba co do auta zastepczego. Wiem, ze moge sie starac o nie, ale to bedzie dobra wola MMC, czy mi je przyznaja czy nie. Ja sie o takie auto nie staralem, bo poprostu boje sie o nie... towary jakie potrzebuje przewiesc autem poprostu mogly by pouszkadzac je. Dlatego kupilem pickupa. Takiego auta jako zastepczego nie macie.
Prosze zobaczyc w moich wypowiedziach nigdzie ani slowa nie wspomnialem o tym, ze mi sie nalezy.

Jesli chodzi o gwarancje to tutaj sie nie zgodze z tym, ze klient z rynku polskiego ma byc traktowany gorzej niz inny klient. Gwarantem nie jest lokalny dealer a MMC, czyli cos postawione wyzej. Nie bede sie spieral o wyzszosci jednej idei nad druga bo wiem, ze w takim ASO i tak zrobia go w miare mozliwosci szybko, by tylko im nie zawadzal klamot jak i ciagle trujacy klient. Czas obslugi takiego niezadowolonego klienta jest sporo dluzszy niz zadowolonego, a w tym czasie ten pracownik moglby robic cos innego.

Zwroc uwage, ze w mojej wypowiedzi czepilem sie dwoch aspektow:
1) braku czesci zamiennych na magazynie europejskim
2) brakiem jasnej i czytelnej gwarancji jaka wystawia MMC.

Cytat:

To również nie jest do końca prawdziwe, dlatego, że jesli auto już dostało się do A.S.O. to czas naprawy gwarancyjnej nie jest normowany (zależy od zbyt wielu czynników, dostępności części, weryfikacji etc.), jeżeli ten czas przekracza 14 dni - auto zastępcze (uwaga, Ciebie nie dotyczy, nie kupiłeś auta w MMC).

Cytat:

Musisz zrozumieć, że zawsze na serwisie będziesz ustawiany za klientem z sieci MMC, nawet nie dlatego, że jest jakaś zła wola ale dlatego, że przypadku naszych klientów mamy ściśle określony czas. Na Twoje auto - nie, więc spada w kolejce.


Kurde zawsze mi sie wydawalo, ze jednak kupilem auto w MMC ;)
Company Name: Mitsubishi Motors Corp.
http://www.mitsubishi.com...0088&lang=1[/u]

Wiem o co Ci chodzilo ;)
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2009, 10:48   

Piencu napisał/a:
Jesli chodzi o gwarancje to tutaj sie nie zgodze z tym, ze klient z rynku polskiego ma byc traktowany gorzej niz inny klient.

Ależ jest wręcz odwrotnie ;) Klient z rynku polskiego ma lepiej ;)
Gwarancja to jedno a sposób jej realizacji - drugie ;) Więc w jednym przypadku jesteśmy zobowiązani terminem a w drugim nie ;) Ot i tyle, tak jak mowiłem nie kwestia to złej czy dobrej woli - po prostu przepisy :D
Pozdrawiam

[ Dodano: 30-01-2009, 09:49 ]
Piencu napisał/a:
1) braku czesci zamiennych na magazynie europejskim

To coraz rzadsza sytuacja ale faktycznie takie babole czasami jeszcze się zdarzają.
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 30-01-2009, 11:02   

Hmm... Nie wiem czy mi się dobrze wydaje ale gwarant czyli producent jest zobowiązany do usunięcia wady w terminie 30 dni zgodnie z polskim prawem. Aby przedłużyć ten termin gwarant musi wystąpić do klienta o zgodę na przedłużenie. Niezależnie od wewnętrznych regulacji obowiązuje polskie prawo.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 30-01-2009, 11:19   

cns80 napisał/a:
Hmm... Nie wiem czy mi się dobrze wydaje ale gwarant czyli producent jest zobowiązany do usunięcia wady w terminie 30 dni zgodnie z polskim prawem. Aby przedłużyć ten termin gwarant musi wystąpić do klienta o zgodę na przedłużenie. Niezależnie od wewnętrznych regulacji obowiązuje polskie prawo.


Tyle, ze z tego co ja rozumiem ... i co wydaje sie dosc oczywiste, gwarantem nie jest MMC Car Poland, ktore rozlicza sie z dealerami i ktorego obowiazuje polskie prawo.

Gwarantem jest niemiecki/europejski dealer/importer ... a to, ze MMC Car Poland na jakiejs podstawie (pewnie umowa z niemieckim/europejskim importerem) i z nimi sie rozlicza.

Auto oddane do niemieckiego serwisu serwisowane byloby wedlug niemieckiego prawa. Oddane w Polsce jest raczej traktowane grzecznosciowo. Ale to moj punkt widzenia w tej sprawie.
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2009, 11:24   

cns80 napisał/a:
Hmm... Nie wiem czy mi się dobrze wydaje ale gwarant czyli producent jest zobowiązany do usunięcia wady w terminie 30 dni zgodnie z polskim prawem.

W przypadku roszczeń z tytułu rękojmi - tak, gwarancja jest dobrowolna i podlega wewnętrznym regulacjom.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2009, 14:06   

MITSUBISHI_GT, wiesz co? Nic z Twojej wypowiedzi nie rozumiem. Przeczysz sam sobie. Jak Mitsu traci klientów skoro jest ich coraz więcej?
MITSUBISHI_GT napisał/a:
I podpisuje sie pod tym, kryzys dotknął takiego potentata jak Toyota to i dotknie Mitsubishi,
Pewnie tak, pamiętaj tylko, że w przeciwieństwie do Toyoty, działalność motoryzacyjna Mitsubishi to promil, a przemysł wydobywczy i MHI mają lepiej niż dobrze względem finansów, więc jakoś się o przyszłość nie boję. Poza tym Toyota jest wielkim przegranym na rynku motoryzacyjnym, nikt tak nie zdołował jak oni -43% (nie mówię o GM bo to grupa koncernów), tym samym porównanie żadne bo Mitsu zdołowało najmniej (4,8%) w markach japońskich.
MITSUBISHI_GT napisał/a:
No ale oczywiście trzeba sie cieszyć i z tego, sprzedaż Mitsu opiera sie głównie na samochodach terenowych.

Mogę wiedzieć gdzie takie bzdury wynajdujesz? Sprzedaż w najlepszych latach Mitsu 4X4 nie przekroczyła nawet połowy wolumenu, NIGDY, raz jeszcze podaj źródło tych informacji.
MITSUBISHI_GT napisał/a:
Pisząc ''Mitsubishi w Polsce traci coraz więcej klijentów'' miałem na myśli to że ci co już kupili Mitsu i doświadczyli kiepskiego serwisu już nie kupią więcej tej marki.

A czy dla porównania masz dane o klientach zadowolonych? Bo taka opinia jak Twoja to czysta dziecinada i tyle. To, że o "złych" decyzjach MMC i ASO jest głośno - to naturalne ale co wiesz o dobrych? Bo chyba nie wierzysz w to, że WSZYSCY są niezadowoleni? Wiesz jak to wygląda u mnie? Klientów niezadowolonych jest garstka i czasami istotnie na skutek naszych niedopatrzeń czy wpadek technicznych, czasami natomiast ich wyobrażenia o samochodzie nie spotykają się ze stanem faktycznym (np. myślałem, że będzie wygodniej) i co wtedy? MMC winne? ASO? A opinia leeeeeci...
MITSUBISHI_GT napisał/a:
I już na koniec, Jackie można powiedzieć że działasz na dwa fronty, jesteś adminem na forum Subaru no i Mitsu.

A od kiedy to tajemnica? Bo:
MITSUBISHI_GT napisał/a:
Chociaż może to być zrozumiałe bo jesteś delerem i jednej i drugiej marki

Reasumując:
Mam prośbę - zanim następnym razem napiszesz cokolwiek o sytuacji Mitsubishi, doczytaj, dowiedz się, poświęć nieco czasu na zweryfikowanie informacji bo takim wpisem jak powyżej robisz marce dużą krzywdę (tak, jesteśmy popularni i opiniotwórczy) i to nawet nie mając nawet Mitsubishi! Nie mówiąc o tym, że ASO widziałeś chyba tylko na zdjęciu! Piszesz, że się oburzam? A żebyś wiedział. Swoim gadaniem (bzdurnym, z resztą) uderzasz w masę ciężko pracujących ludzi, którzy na taką opinię nie zasługują i tyle. Moneta ma dwie strony. Jedyne co Ty opisujesz (lub tworzysz) to że jedna baba drugiej babie powiedziała... bo jak inaczej nazwać:
MITSUBISHI_GT napisał/a:
ile ja już słyszałem takich opinii o MMC

albo:
MITSUBISHI_GT napisał/a:
Mimo tego że jestem miłośnikiem Mitsubishi (Toyote cenie o wiele bardziej)

A na jakiej podstawie zapytam? Miałeś kiedyś Miska? Porównywałeś Ty jako Ty Mitsu i Toyotę? A jeśli tak to jakie modele? Gadanie ogólników (w większości nieprawdziwych) jest w modzie, wychodzi się na "znawcę" ale to ma dość krótkie nogi....
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 30-01-2009, 14:14   

Jackie napisał/a:
W przypadku roszczeń z tytułu rękojmi - tak, gwarancja jest dobrowolna i podlega wewnętrznym regulacjom.
Jacku, nie do końca. Gwarancja jako taka (gwarancja na wyrób/usługę) jest uregulowana w KC.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 30-01-2009, 14:23   

Jackie napisał/a:
A żebyś wiedział. Swoim gadaniem (bzdurnym, z resztą) uderzasz w masę ciężko pracujących ludzi, którzy na taką opinię nie zasługują i tyle.
Jacku, pamiętaj jedno - pracujecie dla nas klientów. I to my jesteśmy tym ostatnim ogniwem wydającym opinię. Myślę, że o tym dobrze wiesz tylko czasem zapominasz.
Jackie napisał/a:
Jak Mitsu traci klientów skoro jest ich coraz więcej?
Żeby byc czepialskim .... A to nie może być jedno i drugie jednocześnie prawdą? Traci klientów! Wystarczy po Forum poszukać i już znajdziesz. Nabywcy aut używanych niekoniecznie muszą trafić do ASO. To, że new Lancer sprzedaje się świetnie to jedno, a to, że są pewne "dziury" w ofercie i dla pewnego segmentu klientów nie ma produktu - to drugie. Po trzecie, jak już pisałem w którymś wątku, w pewnym momencie priorytetem przy wyborze marki może być dobry serwis w pobliżu a z tym, jak widać, nie jest najlepiej.

A w sprawie gwarancji..... no comments :?
Spróbuj Jacku choć raz "stać się" klientem a nie dilerem.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.