Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EC5xx] Układ wydechowy
Autor Wiadomość
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 00:28   



Panowie i Panie przyjrzyjcie się. Ten downpipe to prawdziwe cacko i wg mnie wykonane z tytanu - masakra :shock: Poproszę brata coby wziął ten oto za wzór konstruując pipe'a dla Ciebie Tomku i Ciebie Piotrze :mrgreen: Materiałem napewno nie bedzie tytan :lol:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-01-2009, 01:08   

autoR napisał/a:
Materiałem napewno nie bedzie tytan :lol:


Ummm... blacha miedziana...? :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 01:12   

Hehe, nie zlepimy go z puszek po żywcu :mrgreen:

A tu link do takiego co go prawie zanabyłem:

http://www.rhdjapan.com/j...EC5W-EC5A-25120

Po tym tytanie(dwa posty wyżej) ten w linku wygląda na tanią Chinę i wiecie co jeszcze? powinien działać zdecydowanie lepiej. A jak myslicie dlaczego? :wink:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-01-2009, 01:15   

Czy mogę się dowiedziec co oprócz utrudnienia przepływu spalin i wzrostu temp turbiny jak również spadku mocy ma za zadanie ten syfon z prawej strony? Kolanko 90 stopni a zaraz potem 180 stopni? To nie jest N/A przecież - tu nie musi być za turbosprężarkami równoodległoscioowo?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 01:19   

A widzisz jedni twierdzą, że ma to sens tylko dla N/A a inni czynią tak i przy turbo.
Myślę, że skoro brat robi takie dwa można jeden zrobić tak jak Iida a drugi jak ten tytanowy i porównać montując na jednym aucie(moim byłym EC5W np.).

No chyba, że ktoś tu robił już podobne testy i może napisać, że ten tytan jest beee. Po mojemu powinien działąć lepij (sugeruję się kształtem) :mrgreen: :wink:
Się śmiejcie ale wygląda bardziej profi, hehehe....

To może obstawiamy który lepszy, który da więcej powera :twisted: średnice oczywiście te same...hahaha

Szczerze - pierwsze myśli były takie same jak Ty Hubert lecz jak patrze na te wszystkie spawy to sobie myślę że się namęczyło chłopisko lepiąc to do kupy i być może oprócz efektu wizualnego powinno posiadać siakiś inny :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-01-2009, 01:36   

autoR napisał/a:
Szczerze - pierwsze myśli były takie same jak Ty Hubert lecz jak patrze na te wszystkie spawy to sobie myślę że się namęczyło chłopisko lepiąc to do kupy i być może oprócz efektu wizualnego powinno posiadać siakiś inny


Na forum.streetracing.pl był opisywany kiedyś Focus ST czy RS w kazdym razie wyspawano mu wydech gdzie zamiast końcowego tłumika (jednego) były dwa koło siebie a gazy wylotowe zakręcały o 180 stopni dwa razy... Efekt? Problem z mocą mimo zmiany turbiny... Z tego co wiem - każde kolanko stanowi opór dla gazów wylotowych. Jezeli dzieje się tak za turbiną utrudni to przepływ spalin a w rezultacie spowoduje moim zdaniem problemy z opróżnianiem jednego rządu cylindrów i ich przegrzewanie. No ale oczywiście moge się mylić.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 26-01-2009, 08:21   

jestem Czarku za zrobieniem klasycznego downpipe... to jest wynalazek i nie wiadomo jakie będą efekty... a może to wydech do gala N/A...
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-01-2009, 11:04   

Tak na serio, to się przyglądam i przyglądam i coś mi się widzi, że ten wydech na obrazku to chyba do EA5x (coś długawe te "rogi").
Na prostą logikę, jak pisał Hubert, dąży się przecież do max uproszczenia wydechu za turbinami, nie? Taki zawijas musi mieć przecież większe tłumienie nawet od kata.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 26-01-2009, 22:21   

to jest na pewno wydech do N/A
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 27-01-2009, 10:42   

kochajj napisał/a:
jestem Czarku za zrobieniem klasycznego downpipe...
zgadam się :)
Zróbmy taki jak z RHD Japan :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 27-01-2009, 11:19   

i poprosimy o jakość jak z RHD :D :D :D
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-01-2009, 17:18   

To też bym się pisał na ten projekt, ale na jakość RHD niekoniecznie :mrgreen: .
Acha, CVR4 robi "group buy" na sportowego kata "TSL 100 cel" (3 calowy przelot):
http://www.tsl-motorsport.co.uk/
cena to 199 GBP z VAT.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 19-04-2015, 09:27   

Koledzy jaka oryginalna plecionka przy wydechu siedzi w galancie VR-4?Mała to 64*100
a duża?W V6 duża ma w oryginale 60*320 czy tak samo jest VR-4?U mnie siedzi jakaś krótsza a mała powoli zaczyna się sypać.
Na Camskill jest cały przedni OEM wydech ale za ok 3000 pln.W przyszłości chciałbym zmówić taki z stali nierdzewnej możecie polecić jakiegoś producenta lub zakład,który coś takiego zrobi?
Czy katalizator z evo 6-7 jest taki sam jak w TT czy inny bo z tego co się przyglądałem na pewno jest inny niż z w V6?
Jak jest różnica pomiędzy frontpipe MR258037 a MR258038?
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-04-2015, 17:46   

Downpipe'y od V6 i VR4 są inne. Inna średnica i długość plecionek. O tej opcji zapomnij.
Nie pamiętam w tej chwili wymiarów.
Najlepiej skontaktuj się z fassi1 (tutaj na forum lub CVR4), on zajmuje się chałupniczą produkcją porządnych układów z nierdzewki.
Co do katalizatora, to ten z Evo 4-6 powinien podejść, ta sama długość i układ flansz, inne Evo nie pasują.
Jako dobry upgrade za katalizatorem polecam układ z nierdzewki dedykowany do Evo 4-6. Niewielkie przeróbki i gitara. U mnie właśnie taki z Evo 6 sobie siedział po przeróbkach (godzina roboty). Czasem można taki dorwać za nieduże pieniadze.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 22-04-2015, 13:00   

O tył się nie martwię bo jest 3 "z nierdzewki:

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.