Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
AYC - niepoprawne działanie
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-03-2009, 18:03   AYC - niepoprawne działanie

Wbrew pozorom wcale bez szaleństw..... na nie przyjdzie czas, jak podrównają Słomczyn po zimie, a ja uporam się z AYC, które nie działa (błąd ciśnienia pompy - jeszcze nieustalone dlaczego), więc nie męczę tylnego dyfra i nie latam po zakrętach.... poza tym dzieciaki nim wożę, więc....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
Ostatnio zmieniony przez Bartek 08-11-2009, 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2009, 19:50   

Bartek napisał/a:
(błąd ciśnienia pompy - jeszcze nieustalone dlaczego),
jak odpowietrzona zgodnie z procedurą to może oznaczać jej zgon...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-03-2009, 20:13   

Bartek, A przekaźnik/włącznik czy jak to zwą (AYC pump switch) pompy sprawdzałeś? To jest fabryczna wada tego cudeńka i regularnie ludziom się palą "red bary" jak się zrobi ciepło, więc masowo są wymieniane na regulowane.

Chodzi o coś takiego:


po wymianie



Zdaje się, że ktoś z VR4 (dokładnie MPBVr4) sprzedaje regulowane switch'e po 24 GBP (cena z 2007 roku).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-03-2009, 21:23   

Sprawdzę - mam na podmianę całą pompę ze sprawnej Evy, tylko muszę podjechać na ciąg dalszy trubleszutingu do znajomych, bo mają MUTa i podnośnik - jak bez tego drugiego obejść się łatwo, tak bez pierwszego ciężko

[ Dodano: 31-03-2009, 21:26 ]
PS bary od AYC się nie świecą, tylko kontrolka AYC na czerwono świci....Jak jadę na wprost - mogę ponad kilometr przejechać, ale wystarczy, że pokręcę fajerą chwilę i mam błąd....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-03-2009, 21:37   

To może być to samo, bo kontrolka pokazuje problem z ciśnieniem w układzie, a "bary" świecą się tylko na zakrętach, jedno drugiego nie wyklucza, choć właśnie się zastanawiałem, czy aby te paski się w ogóle na czerwono świecą, czy tylko kontrolka.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2009, 21:46   

Jeżdżenie z odpiętym AYC to według tego co mówi Jackie smierć pompy
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 23:36   

hej faktycznie! G.Damn Bartek ale mam pamiec, niech to szlak, 101 AYC. pamietam z dawnych czasow i clubvr4 tez ze wlasnie ten (AYC PUMP PRESSURE SWITCH albo ACCUMULATOR PRESSURE SWITCH jak kto woli) tez powoduje takie bledy, my mamy 82 jak dobrze pamietam czyli wysokie cisnienie. sprawdz czy na konektorze przelacznika jest napiecie, jak jest to adios switch. jest na ebay jeden pajac ktory sprzedaje za 99 GBP podrobki, takie wiecie do kupienia w katalogu disterlec za 60% tej ceny lub 30% u np dystrybutora. jakby co to ten switch jest u Ciebie typu NC, tak samo jak na spare pompie Tomka hehe :twisted: bo pompy macie identyczne MR222152 ja mam nowszy z 2002 i mam np MR553977 i moj przelacznik nawet by nie podszedl bo to NO typ
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-04-2009, 00:43   

To lepiej radzę sobie sprawić regulowany AYC pressure switch tak dla świętego spokoju. Bo fabryczne i tak padają jak muchy w lecie :D
Na Japfeście (16 maja) będę się widział z MPBVr4, to mogę mu zadać by przywiózł kilka tych switch'ów na handel (jego firma robi tuningowe dodatki do Evo) po tych 20-kilka funciaków.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2009, 01:13   

jakbys sie widzial to ja smialo na 1 sie pisze, tak zeby nie bylo ze mnie zaboli kiedys, btw dzieki :wink:
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-04-2009, 08:11   

Raczej latanie bokami przy odpiętej pompie to śmierć sprzęgiełek.... Pracują, a nie mają smarowania - dlatego w zakrętach nawet nie myślę o dodawaniu gazu ;)

swinks_UK, też się na taki zapiszę, nawet jeżeli teraz rozwiążę temat - lepiej mieć taki na zapas ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 01-04-2009, 08:28   

Bartek napisał/a:
swinks_UK, też się na taki zapiszę, nawet jeżeli teraz rozwiążę temat - lepiej mieć taki na zapas ;)
co prawda na szczęście mnie nie dotyczy ale jak to mówią za takie pieniądze można kupić i niech leży w razie "W" :lol:
Tomek dla mnie też weź zamów przy okazji

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-04-2009, 21:48   

Mam potwierdzenie, że MPBVr4 dostarczy switche na Japfest (16 maja).
To proszę się określać tytułem zamówienia. Potrzebuję konkretów typu pre czy postlift (zmiana w maju 2000).
Cena 20 GBP, przywóz do Polski - sierpień (free p&p :D ), lub wysyłka na koszt zamawiającego. Pieniądze potrzebuję PayPalem do 14 maja, konkrety na PW.

Póki co zamówiłem:
1. ja (swinks) - 1x pre-lift
2. Robert (PLPynton) - 1x postlift (?)
3. Piotrek (Roch_27) - 1x ??
4. Bartek - 1x ??
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-04-2009, 21:52   

swinks_UK napisał/a:
4. Bartek - 1x ??



Pre lift - doczytałem ;)

[ Dodano: 10-04-2009, 21:54 ]
PS. Rocha też będzie pre-lift

[ Dodano: 10-04-2009, 21:54 ]
Poproszę na PW dane do przelewu i ew. koszt wysyłki do PL wcześniej niż na Zlocie
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-04-2009, 12:25   

To macie pre-liftówki??? Z wyglądu jak post-lifty... :doubt: ,pewnie post-lift, ale przed V 2000, tak?

Ok, zamówienie złożone. PW wysyłam.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-04-2009, 18:35   

Dokładnie tak - lifty były 2.... w 98 i 2000 roku, ale z zewnątrz spektakularny był tylko pierwszy, w drugim trochę pozmieniało się w środku, elektryce i w AYC......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.