AYC - niepoprawne działanie |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 31-03-2009, 18:03 AYC - niepoprawne działanie
|
|
|
Wbrew pozorom wcale bez szaleństw..... na nie przyjdzie czas, jak podrównają Słomczyn po zimie, a ja uporam się z AYC, które nie działa (błąd ciśnienia pompy - jeszcze nieustalone dlaczego), więc nie męczę tylnego dyfra i nie latam po zakrętach.... poza tym dzieciaki nim wożę, więc.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 08-11-2009, 10:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2009, 19:50
|
|
|
Bartek napisał/a: | (błąd ciśnienia pompy - jeszcze nieustalone dlaczego), | jak odpowietrzona zgodnie z procedurą to może oznaczać jej zgon... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-03-2009, 20:13
|
|
|
Bartek, A przekaźnik/włącznik czy jak to zwą (AYC pump switch) pompy sprawdzałeś? To jest fabryczna wada tego cudeńka i regularnie ludziom się palą "red bary" jak się zrobi ciepło, więc masowo są wymieniane na regulowane.
Chodzi o coś takiego:
po wymianie
Zdaje się, że ktoś z VR4 (dokładnie MPBVr4) sprzedaje regulowane switch'e po 24 GBP (cena z 2007 roku). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 31-03-2009, 21:23
|
|
|
Sprawdzę - mam na podmianę całą pompę ze sprawnej Evy, tylko muszę podjechać na ciąg dalszy trubleszutingu do znajomych, bo mają MUTa i podnośnik - jak bez tego drugiego obejść się łatwo, tak bez pierwszego ciężko
[ Dodano: 31-03-2009, 21:26 ]
PS bary od AYC się nie świecą, tylko kontrolka AYC na czerwono świci....Jak jadę na wprost - mogę ponad kilometr przejechać, ale wystarczy, że pokręcę fajerą chwilę i mam błąd.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-03-2009, 21:37
|
|
|
To może być to samo, bo kontrolka pokazuje problem z ciśnieniem w układzie, a "bary" świecą się tylko na zakrętach, jedno drugiego nie wyklucza, choć właśnie się zastanawiałem, czy aby te paski się w ogóle na czerwono świecą, czy tylko kontrolka. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2009, 21:46
|
|
|
Jeżdżenie z odpiętym AYC to według tego co mówi Jackie smierć pompy |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2009, 23:36
|
|
|
hej faktycznie! G.Damn Bartek ale mam pamiec, niech to szlak, 101 AYC. pamietam z dawnych czasow i clubvr4 tez ze wlasnie ten (AYC PUMP PRESSURE SWITCH albo ACCUMULATOR PRESSURE SWITCH jak kto woli) tez powoduje takie bledy, my mamy 82 jak dobrze pamietam czyli wysokie cisnienie. sprawdz czy na konektorze przelacznika jest napiecie, jak jest to adios switch. jest na ebay jeden pajac ktory sprzedaje za 99 GBP podrobki, takie wiecie do kupienia w katalogu disterlec za 60% tej ceny lub 30% u np dystrybutora. jakby co to ten switch jest u Ciebie typu NC, tak samo jak na spare pompie Tomka hehe bo pompy macie identyczne MR222152 ja mam nowszy z 2002 i mam np MR553977 i moj przelacznik nawet by nie podszedl bo to NO typ |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-04-2009, 00:43
|
|
|
To lepiej radzę sobie sprawić regulowany AYC pressure switch tak dla świętego spokoju. Bo fabryczne i tak padają jak muchy w lecie
Na Japfeście (16 maja) będę się widział z MPBVr4, to mogę mu zadać by przywiózł kilka tych switch'ów na handel (jego firma robi tuningowe dodatki do Evo) po tych 20-kilka funciaków. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2009, 01:13
|
|
|
jakbys sie widzial to ja smialo na 1 sie pisze, tak zeby nie bylo ze mnie zaboli kiedys, btw dzieki |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-04-2009, 08:11
|
|
|
Raczej latanie bokami przy odpiętej pompie to śmierć sprzęgiełek.... Pracują, a nie mają smarowania - dlatego w zakrętach nawet nie myślę o dodawaniu gazu
swinks_UK, też się na taki zapiszę, nawet jeżeli teraz rozwiążę temat - lepiej mieć taki na zapas |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 01-04-2009, 08:28
|
|
|
Bartek napisał/a: | swinks_UK, też się na taki zapiszę, nawet jeżeli teraz rozwiążę temat - lepiej mieć taki na zapas | co prawda na szczęście mnie nie dotyczy ale jak to mówią za takie pieniądze można kupić i niech leży w razie "W"
Tomek dla mnie też weź zamów przy okazji
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-04-2009, 21:48
|
|
|
Mam potwierdzenie, że MPBVr4 dostarczy switche na Japfest (16 maja).
To proszę się określać tytułem zamówienia. Potrzebuję konkretów typu pre czy postlift (zmiana w maju 2000).
Cena 20 GBP, przywóz do Polski - sierpień (free p&p ), lub wysyłka na koszt zamawiającego. Pieniądze potrzebuję PayPalem do 14 maja, konkrety na PW.
Póki co zamówiłem:
1. ja (swinks) - 1x pre-lift
2. Robert (PLPynton) - 1x postlift (?)
3. Piotrek (Roch_27) - 1x ??
4. Bartek - 1x ?? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-04-2009, 21:52
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | 4. Bartek - 1x ?? |
Pre lift - doczytałem
[ Dodano: 10-04-2009, 21:54 ]
PS. Rocha też będzie pre-lift
[ Dodano: 10-04-2009, 21:54 ]
Poproszę na PW dane do przelewu i ew. koszt wysyłki do PL wcześniej niż na Zlocie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-04-2009, 12:25
|
|
|
To macie pre-liftówki??? Z wyglądu jak post-lifty... ,pewnie post-lift, ale przed V 2000, tak?
Ok, zamówienie złożone. PW wysyłam. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2009, 18:35
|
|
|
Dokładnie tak - lifty były 2.... w 98 i 2000 roku, ale z zewnątrz spektakularny był tylko pierwszy, w drugim trochę pozmieniało się w środku, elektryce i w AYC...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|