Przesunięty przez: Owczar 28-09-2009, 20:00 |
Test gala kombi w auto świecie |
Autor |
Wiadomość |
biriapro
Forumowicz

Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Pruszcz gdański
|
Wysłany: 28-09-2009, 19:03 Test gala kombi w auto świecie
|
|
|
Za tydzień czyli 5 10 09 w końcu będzie test galanta 97-03 2,5.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 05-10-2009, 15:14 [EAxx] Auto-Świat Nr 41(739), 5 października 2009
|
|
|
23 września napisałem maile do redakcji Top Gear i Auto-Świat Poradnik proponując im opisanie Galanta i oferując swoją maszynę.
Nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi, ale za to w dzisiejszym numerze Auto-Świata jest artykuł, który niniejszym załączam.
artykuł |
_________________ 01559/KMM |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-10-2009, 15:37
|
|
|
tak wiec glupota jest pisanie, ze nie ma sprzegla w zamienniku,a to ciekawe ,bo jakis miesiac temu wymienialem sprzeglo w 2,5v6 i jakos zamiennik z LUC'a sie znalaz, i wcale dlugo nie szukalem ...
druga dziwna dla mnie sprawa jest sprawa pocenia sie V'ki przy przebiegach 200-300tkm, moja v'ka zbliza sie do 300 tkm, a jest sucha i nigdzie nie ma nawet najmniejszych sladow pocenia ( dla nie wierzacych mozliwosc foto )
no i nie wydaje mi sie, ze kokpit jest nudawy, nie mniej jednak wydaje mi sie, ze artykul o galu jest w miare ok jak dla mnie, minusem jest brak wzmiany o liftingu gala, czy tez o wersji SE lub tez AVANCE, nie wspomne juz VR-4 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-10-2009, 15:41
|
|
|
Zapewne chodzi o uszczelki pokryw zaworów, które potrafią puszczać po 100k km, szczególnie na tylnym banku w V6.
Ale to moim zdaniem kilka groszy i godzina roboty by mieć spokój na następne 100km, więc o co chodzi...? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-10-2009, 15:45
|
|
|
Uwielbiam to, po prostu uwielbiam. Zawsze jak mam przeczytać artykuł o aucie produkcji japońskiej to jestem chory.
"Amortyzatory potrafią się zużyć JUŻ! po przebiegu 200-300 000 km". No faktycznie beznadziejnie małe przebiegi wytrzymuja. W ojca Polo (nowy z salonu) z roku 2000 tylne amortyzatory po 2 latach padły na twarz dosłownie (rzygało z nich olejem we wszystkie strony)po przebiegu UWAGA! 95 000 km. Także widać od razu, że nie można porównać trwałosci auta japońskiego do niemieckiego. Auta niemieckie są rewelacyjne. Płakać się chce.
No i oczywiście spalanie silnika 2.5 V6 za duże. W mieście 13l/100 km, w trasie 6,7l/100 km i średnio 9l/100 km. To jest rzeczywiście bardzo dużo jak na silnik prawie 170 konny
"Nie ma sprzegieł i amortyzatorów w zamienniku". A to ciekawe, bo znam kilkanaście firm produkujących amortyzatory do Galanta EA w cenach od 70 zł szt. - 450 zł szt. Firm produkujących sprzęgła jest co najmniej pięć... Żenada.
Poza tym artykuł w miarę. Napisano prawdę min. o korozji podłogi i nadkoli, o zużywających się synchronizatorach w manualnych skrzyniach biegów czy padających konwerterach w skrzyniach automatycznych. |
Ostatnio zmieniony przez Hugo 05-10-2009, 15:52, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 05-10-2009, 15:46
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | ze nie ma sprzegla w zamienniku,a to ciekawe | a amory ?? Co za wariat kupywałby amory za 2,5tys w serwisie BUAHHAHA kiedy w sklepie są za 170zł. Nie wiem czemu odstraszają w tym artykule tymi bzdurami o drogich częściach ?? Owszem nietypowe rzeczy są drogie ale nie tylko w Mitsu, półoska do Merca w tiptroniku kosztuje ok. 4tys zł |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-10-2009, 16:35
|
|
|
Rafal_Szczecin, niestety ale była zmiana o liftingu gala, linijka brzmi następująco "Kolejna zaletą Galantów okazuje sie bogate wyposazenie seryjne - dotyczy to zwlaszcza samochodow poliftingowych" |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 05-10-2009, 19:45
|
|
|
Przeczytałem i powiem Wam, że to żadna rewelka co tam na pisali - ciekawe czemu się nie zdziwiłem... |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 05-10-2009, 19:53
|
|
|
Mnie po prostu rozłożyła tabela z cenami części. Autor nie zadał sobie nawet trudu aby sprawdzić chociażby ceny i ich dostępność przez internet. Artykuł ogólnikowy, subiektywny i nie przekonuje ewentualnych przyszłych niezdecydowanych nabywców do Galanta.
Żenada. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 05-10-2009, 20:29
|
|
|
Jak dla mnie to artykuł tak ogólnikowo został napisany jak się tylko dało, nie wnikali w żadne szczegóły tylko powtórzyli obiegowe opinie...
Ale, jak czytelnik domagał się artykułu, to trzeba go było napisać... |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 05-10-2009, 20:34
|
|
|
To mi przypomina czasy szkoły średniej, gdzie człowiek na siłę coś pisał, aby napisać i dali mu spokój... |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 05-10-2009, 20:38
|
|
|
frost83 napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | ze nie ma sprzegla w zamienniku,a to ciekawe | a amory ?? Co za wariat kupywałby amory za 2,5tys w serwisie BUAHHAHA kiedy w sklepie są za 170zł. Nie wiem czemu odstraszają w tym artykule tymi bzdurami o drogich częściach ?? Owszem nietypowe rzeczy są drogie ale nie tylko w Mitsu, półoska do Merca w tiptroniku kosztuje ok. 4tys zł |
Im chyba chodziło o NIVOMAT - tylko zapomnieli o tym wspomnieć. Nie wspomnieli że w galancie kombi występowały zwykłe amorki. Ehh.....
Jakiś nie dosyt mam co do tego artykułu jakby był napisany jak wzmianka na 3 linijki... nic konkretnego i ciekawego... . Tak jakby autor chciał zaznaczyć, że taki samochód był produkowany i tyle.... Ci Panowie powinni zgłaszać prośbę, aby użytkownik czy moderator odpowiedniego działu na forum danej marki osobiście napisał prawdziwy i rzetelny artykuł. Bo delikatnie mówiąc jest to kpina jak można Opisać Auto na dwie strony i w sumie nic "ciekawego" o nim nie napisać. Jak mówiłem zbyt ogólnikowy artykuł pozostawiający (przynajmniej u mnie) nie dosyt..... |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
Ostatnio zmieniony przez Juiceman 05-10-2009, 20:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2009, 20:42
|
|
|
frost83 napisał/a: | Nie wiem czemu odstraszają w tym artykule tymi bzdurami o drogich częściach ?? |
Pomijajac rzetelność opisu, to moze dobrze, ze odstraszaja - mniej ciulostwa jezdzi tymi autami, wybierajac popularniejsze marki i dzieki temu Gali niemal nie kradna i nie jest tak, ze na swiatlach stoisz wsrod kilku takich samych aut, czesto w tym samym kolorze |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-10-2009, 21:42
|
|
|
Krzyzak, brawo! Nic dodać, nic ująć. Juiceman napisał/a: | Bo delikatnie mówiąc jest to kpina jak można Opisać Auto na dwie strony i w sumie nic "ciekawego" o nim nie napisać | To też sztuka. |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-10-2009, 21:49
|
|
|
Ja również zgadzam się z Krzyżakiem, więcej autek dla prawdziwych fanów marki, doceniających wszelkie walory Mitsubishi. A co lepsze to dzięki takim artykułom ceny na rynku wtórnym nie wzrosną Miałem kiedyś golfa III i dzięki za szufladkowanie mnie do danej "społeczności" tylko i wyłącznie po aucie jakim się poruszam. |
|
|
|
 |
|