Prośba o pomoc w dobraniu częsci do 2.0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22-02-2010, 08:11 Prośba o pomoc w dobraniu częsci do 2.0 v6
|
|
|
Witaam. Od wczoraj jestem posiadaczem E54A 2.0 v6.
Po poranne wizycie w serwisie mam listę rzeczy do zrobienie:
- amortyzator lewy przód
- tarcze h-ca
- hamulec reczny
- olej i filtry
- klocki
- katalizator ( coś tam trzeba wspawać podobno )
Nie mam pojęcia jakie części kupić.
Więc zwracam się z prośbą do Was o pomoc, podanie linków do konkretnych aukcji czy też stron z produktami.
W jaki olej się zaopatrzyć i jakie filtry?
Tak w ogóle to po 400km w trasie mogę powiedzieć że autko jest ciekawe i dość wygodne.
Ewentualnie proszę o sugestie co wymienić od razu żeby nie mieć problemów. Co byście sami wymienili w swoich zaraz po zakupie?
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-02-2010, 08:29
|
|
|
amortyzatory od KYB
tarcze hmm... ja mam tanie dość nipparts i jestem zadowolony ale może ktoś zaproponuje coś lepszego
klocki polecam ATE
Oleje no tu każdy ma swoją własną opinie ale lał bym pół syntetyk bo na pełny syntetyk bym się nie pchał bo ledwo co stałeś się posiadaczem galanta i jeszcze nie jesteś w pełni obeznany z jego stanem
co do wymian po zakupie to trzeba pomyśleć nad rozrządem |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22-02-2010, 14:51
|
|
|
Rozrząd pasek Mitsuboshi, napinacz hydr. oryginał, rolki NSK/NTN/KOYO Japan - 650 zł (potrzebna jest dokładana data produkcji auta)
Filtr oleju + paliwa 45 zł Japan Line
Filtr powietrza K&N 217 zł
Amort. przód KAYABA Excel-G 199 zł/szt.
Amort. tył KAYABA Excel-G 179 zł/szt.
Dostałem od pewnego sklepu taką ofertę... co o niej myślicie
Klicki twr a tarcze brembo juz zamówilem.
Na angielskiej stronce wyczytałem że dobra opcja. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-02-2010, 15:26
|
|
|
Filtry ok amortyzatory Kayaba to w skrócie KYB które poleciłem co do rozrządu nie wiem niech koledzy dopiszą co o tym sądzą bo słabo w tym temacie akurat siedze |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2010, 15:34
|
|
|
gabriel86, w sprawie tych części zadzwoń do sprzedawców polecanych na forum. Zobaczysz jaką cenę Ci zaproponują. Z zapytaniem o ceny polecam zadzwonić do:
1. Marek Malik- tel. 422154402,
2. Mateusz Hanżek- tel. 608480212.
Dają dobre ceny na części, fachowa porada i dobór... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 22-02-2010, 17:03
|
|
|
gabriel86 napisał/a: | Filtr powietrza K&N 217 zł |
Czy potrzebny Ci sportowy filtr?Zwykły kupisz za 40 zeta.
Klocki i tarcze kupiłeś dobre |
_________________
 |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 22-02-2010, 21:39
|
|
|
do rozrzadu dobrze by bylo jeszcze doliczyc pompe wody...np GMB ok 130-160 zł zalezy gdzie i jak...
[ Dodano: 22-02-2010, 21:51 ]
gabriel86 napisał/a: | - amortyzator lewy przód |
tu chyba nie trzeba wspominac ze jednego nie ma sensu wymieniac... |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:47
|
|
|
Po dzisiejszych wieczornych jazdach testowych :
- do zrobienia geometria bo zostawia nierówne dwa ślady i sciąga
- rozrząd ma przejechane 50k . Wymieniać?
- Przy hamowaniu ze 140 i więcej... pulsowanie silne kierownicy
- Temperatura silnika nawet przy dynamicznej jezdzie nie rośnie powyżej połowy skali, czy to normalne?
- czy jest opcja kupienia lamp przednich, nowych? Patrzyłem na allegro to jakieś używki same. ( u mnie lewa słabo świeci a prawa trochę lepiej ale badań nie przeszły , po za tym w trasie w nocy masakra )
- antenka |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:53
|
|
|
gabriel86 napisał/a: | - rozrząd ma przejechane 50k . Wymieniać? | Jak świeży zakup a auto robisz dla siebie, lepiej wymień, no chyba ze auto z pewnej reki i wiesz co było wsadzone do środka
gabriel86 napisał/a: | - Przy hamowaniu ze 140 i więcej... pulsowanie silne kierownicy | Tarcze hamulcowe do wymiany
gabriel86 napisał/a: | - Temperatura silnika nawet przy dynamicznej jezdzie nie rośnie powyżej połowy skali, czy to normalne? | Powinna sie utrzymywac w połowie skali
gabriel86 napisał/a: | - czy jest opcja kupienia lamp przednich, nowych? | oczywiście zamienniki (do 200zł za szt.), albo oryginały (kosztowne)
gabriel86 napisał/a: | - antenka | Jeżeli tylko maszt to mozna wymienić, jeżeli cała to musisz sie troszke wykosztowac |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-02-2010, 00:05
|
|
|
gabriel86 napisał/a: |
- Temperatura silnika nawet przy dynamicznej jezdzie nie rośnie powyżej połowy skali, czy to normalne? |
Wydaje mi się że to normalne, u mnie też tak jest.
Ja bez zasłoniętej całej chłodnicy w temperaturze jaka teraz na dworze panuje nie miałbym szns na rogrzanie silnika do odpowiedniej temperatury...... Latem nawet przy zamykaniu obrotomierza przed zmiana biegu temperatura nie rosła i wentylator się nie włączał..... wszystko mam sprawne bo przy cieplejszym dniu jaki był wczoraj przy mocnym butowaniu na autostradzie, temperatura wzrosła mi ponad połowe i wentylator się włączył, przypominam tylko że mam cała chłodnice zasłoniętą, zatrzymałem się i wyciągnałem karton z chłodnicy to po chwili ciągle miałem temperature na 1/4 skali przez cała podróż...... A tak nie zakładając nowego tematu, czy w galu po zgaszeniu silnika, wentylator powinien chwile jeszcze pochodzić? Bo u mnie wyłącza się równo z silnikiem. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23-02-2010, 07:38
|
|
|
Dzięki z pomoc, dzisiaj jade regulowac stag'a i przyjezdzają tarcze i klocki.
Nie wiem jak z tym wentylatorem... u mnie jeszcze się nie włączał, ( w polonezie pracował jakieś 15 minut po wyłączeniu auta ).
Kolejne pytanie, czy wymieniając amorki, można od razu wymienić sprężyny czy to zbędny temat? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 23-02-2010, 09:03
|
|
|
gabriel86 napisał/a: | czy wymieniając amorki, można od razu wymienić sprężyny czy to zbędny temat? |
Można , ale po co? ( dodatkowy wydatek)spreżynę wymieniasz wtedy gdy jest pęknięta. Jeśli uważasz że siedzi za nisko można dać do rozciągnięcia |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-02-2010, 10:16
|
|
|
jak Ci się nudzi to ja bym polecił lepiej odłożyć trochę kasy i na lato przeznaczyć ją na konserwacje kielichów i nadkoli bo lubi je rdza atakować a sprężyny nie ma po co |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-02-2010, 13:08
|
|
|
gabriel86 napisał/a: | - do zrobienia geometria bo zostawia nierówne dwa ślady i sciąga |
Miejmy nadzieję, że to kwestia regulacji, bo 2 nierówne ślady to już poważny problem.... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-02-2010, 13:25
|
|
|
maly91 napisał/a: | czy w galu po zgaszeniu silnika, wentylator powinien chwile jeszcze pochodzić? | Nie. |
|
|
|
 |
|