Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wrażenia z jazdy
Autor Wiadomość
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-06-2010, 16:05   Wrażenia z jazdy

Założę nowy temat bo na pewno coraz więcej wpisów będzie się pojawiać na forum :wink:

Dzisiaj miałem okazję przejechać się przedprodukcyjnym ASX, Japan Motors w Bielsku miało dzisiaj dzień otwarty i na 1 dzień mają ASX (jutro chyba będzie w Katowicach).
Powiem Wam, że autko mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło - fajnie się prowadzi, jest przyjemnie twarde i stabilne na drodze, moim zdaniem prowadzi się ciut lepiej niż Lancer 1.8 2008 mojego ojca. W aucie jest cicho, zawieszenie też pracuje ciut ciszej niż w Lancerze.
Silnik diesla z fazami rozrządu bardzo fajnie pracuje - kulturalnie, cicho, bez klekotania i drgań, auto przyspieszając płynnie wkręca się na obroty, ma też małą turbodziurę, naprawdę ciekawy silnik. Później jechałem Outkiem z dieslem i silnik pracował dużo gorzej.

Podsumowując: kto kupi ASX'a raczej nie będzie rozczarowany :wink:


Jak macie jakieś pytania o szczegóły to walcie śmiało, może będę mógł odpowiedzieć :D
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-06-2010, 22:22   Re: Wrażenia z jazdy

Paweł_BB napisał/a:
prowadzi się ciut lepiej niż Lancer 1.8 2008 mojego ojca.


No ale na jakich to kołach są/były oba samochody?

Paweł_BB napisał/a:

Jak macie jakieś pytania o szczegóły to walcie śmiało, może będę mógł odpowiedzieć :D


Ja mam jedno czemu się dopiero o tym teraz dowiaduje? :?
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-06-2010, 06:52   Re: Wrażenia z jazdy

krzychu napisał/a:
No ale na jakich to kołach są/były oba samochody?

Mój tata ma 15-tki a tam były 16-tki, swoją drogą ASX ma ciut większe koła (średnica całego koła) i lepiej wybierał nierówności ale prowadził się lepiej dzięki twardszemu zawieszeniu, stwierdzili pewnie że auto wyższe z wyżej umieszczonym środkiem ciężkości musi być twardsze żeby było pewne w prowadzeniu.

krzychu napisał/a:
Ja mam jedno czemu się dopiero o tym teraz dowiaduje? :?

Nie mam pojęcia :D
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-06-2010, 08:56   

Dzis tym samym bedę ja mógł pojezdzić. opisze tutaj wrazenia z jazdy :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
taaatooo 
Nowy Forumowicz

Auto: Toyota Corolla
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2010, 12:14   

zatem i ja dodam swoje pięć groszy :)
w sumie najbardziej ciekawiła mnie elastyczność silnika, więc poprosiłem w salonie o przejażdżkę trasą gdzie można się temu troszkę dokładniej przyjrzeć.
byłem bardzo miło zaskoczony, samochód od ok. 2000 rpm reagował bardzo dynamicznie, dało się wyczuć delikatne opóźnienie w załączeniu turbinki, ale jak już zaskoczyła to ...... miodzio :) trudno mi tu porównać do innych silników diesla bo mam raczej małe doświadczenie, ale w ASX silnik spełnił moje oczekiwania w 200%.
widoczność bardzo fajna, duże lusterka boczne, klima mroziła że aż miło (żona musiała uciekać z nogami bo nie mogła wytrzymać :twisted: ), rozczarował mnie trochę brak koła zapasowego (nawet dojazdowego) jest zestaw naprawczy, może to wystarczy a może i nie, ale wolę mieć kółko niż go nie mieć.
z tyłu nie zdążyłem usiąść i sprawdzić ile miejsca pozostaje dla pasażera, oceniłem organoleptycznie że spoko, bo Pan który z nami jechał był dość wysoki i z tyłu się zmieścił (może dlatego że ja nie grzeszę wzrostem :lol: )
wspomaganie kierownicy bardzo dobre, prowadziło się leciutko i przyjemnie bez większych oporów, może przy dużej prędkości na autostradzie i zakrętach dałoby się wyczuć różnicę, ale na razie nie miałem warunków żeby sprawdzić.
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21-06-2010, 15:08   

Jeżeli był to 1.8 did 150km to Mitsu reklamuje go jako pierwszy diesel ze zmiennymi fazami rozrządu i ma ciągnąc od 1000. Co do koła zapasowego to w tak krótkim samochodzie nie ma na niego miejsca. Wiec albo samochód był by z napędem na jedną oś lub koło wisiało by na klapie tylnej jak w Suzuki Vitara. Wspomaganie w ASX jest chyba elektryczne i wg. mniej jest to plus bo w O2 zdecydowanie chodzi za ciężko.
 
 
color1 
Forumowicz

Auto: osobowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2010, 15:45   czegos nie rozumiem...

jak Wam udało się odbyć jazdy testowe ? dzwoniłem dziś do kilku dealerów w wawie, jak również do MMC - mówią że najwcześniej jazda testowa będzie możliwa w lipcu...
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-06-2010, 15:56   

color1, Zadzwon do japan cars.
Super sie jeździ, ale nie ciagnie od 1000 spalanie po miescie przy dynamicznej jeździe 7l :)
Ogrom miejsca z tyłu, elastycznośc tego silnika jest znakomita. dzwiek turbinki jest przyjemny dla ucha.
Mogłem sobie pociagnąc do 4 tys i to nie był koniec mozliwości wkrecania się silnika.
niestety sprzedawca nie wiedział przy ilu zmieniają się te fazy.
Koło dojazdowe mozna dokupić i zamontują pod podłoga bagaznika, przyjemna regulacja kierownicy (góra dół i przód tył). wersja była 2 wd na kołach 16/65/205.
Jeżdziłem 15min i wrażenia pozytywne.
Fajny jest ten system start - stop :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 21-06-2010, 15:57   

Cytat:
Jeżeli był to 1.8 did 150km to Mitsu reklamuje go jako pierwszy diesel ze zmiennymi fazami rozrządu i ma ciągnąc od 1000.


Od 1000 ? :roll: Z takimi reklamami się nie spotkalem. Zmienne fazy mają chyba raczej poprawić "górę" obrotów niż dół ( diesel Mitsu ma nie puchnąć po 3500, jak diesle vag, tylko ciągnąć dalej). Tak mi się wydaje, ale mogę sie mylić.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-06-2010, 16:02   

jurekschroda, no mi tez tak sie wydawała a nawet postawiłbym teze, ze przy 1500 silniki grupy vag lepiej sie wkrecają ale za to powyżej 3 tys to mitsu górą :) i to w tym silniku mi się podoba :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-06-2010, 16:07   

jurekschroda napisał/a:
diesel Mitsu ma nie puchnąć po 3500, jak diesle vag

I nie puchnie 8)
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-06-2010, 08:50   

Paweł_BB napisał/a:
Mój tata ma 15-tki a tam były 16-tki, swoją drogą ASX ma ciut większe koła (średnica całego koła) i lepiej wybierał nierówności ale prowadził się lepiej dzięki twardszemu zawieszeniu, stwierdzili pewnie że auto wyższe z wyżej umieszczonym środkiem ciężkości musi być twardsze żeby było pewne w prowadzeniu.


Morfi napisał że ASX był na 205/65/R16 czyli tak jak podstawowe koła Lancera. Może twój ojciec przedobrzył ze zmiana?
Ale faktem jest że z 16' czuć że opona jest trochę za wysoka :)

Nie ma wyjścia trzeba się na jazdę umówić, ale nie bardzo jest gdzie - cały Kraków stoi w korkach :( Jak mam stać w korkach to wolę posiedzieć w samochodzie w salonie :P
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-06-2010, 09:14   

jaca71 napisał/a:
Morfi napisał że ASX był na 205/65/R16 czyli tak jak podstawowe koła Lancera
do jakiego Lancera :?:
CY przecież miał podstawowe rozmiary:
-> 205/55R16 91
-> 205/60R16 92
-> 215/55R16 93
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 22-06-2010, 09:22   

jaca71 napisał/a:
Nie ma wyjścia trzeba się na jazdę umówić, ale nie bardzo jest gdzie
Nie masz możliwości umówić sie pod twoim domem na taka jazdę?
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-06-2010, 09:55   

jaca71 napisał/a:
Morfi napisał że ASX był na 205/65/R16 czyli tak jak podstawowe koła Lancera. Może twój ojciec przedobrzył ze zmiana?
Ale faktem jest że z 16' czuć że opona jest trochę za wysoka :)

Aaa, to chyba się walnąłem, pewnie ojciec ma też 16-tki.

Trik napisał/a:
jaca71 napisał/a:
Nie ma wyjścia trzeba się na jazdę umówić, ale nie bardzo jest gdzie
Nie masz możliwości umówić sie pod twoim domem na taka jazdę?

Nie ma FIZYCZNEJ możliwości bo tych aut jeszcze nigdzie nie ma, Japan Motors ściągnął z Niemiec przedprodukcyjny egzemplarz (był na niemieckich blachach).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.