Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
Hamulce O1 T UPGRADE
Autor Wiadomość
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2016, 17:54   Hamulce O1 T UPGRADE

Szanowni forumowicze, przeczytałem chyba wszystko już na temat hamulców w O1.
Są rózne opinie i różne domniemania.
Ja natomiast proszę osoby które wiedzą konkretnie co zrobić aby poprawić skuteczność hamowania w naszych autkach ale także chodzi o wieczne pogięte tracze.
Obecnie mam 78 tys przebiegu i już w aucie były 4 komplety tarcz.
Mam tego dosyć i potrzebuje sprawdzony setup.
Widzę tu dwie opcje:
1. zaciski +tarcze +klocki od ????
2. wypasione tarcze i klocki

Druga opcja zdecydowanie będzie tańsza jednak na ta chwilę mam 260KM i to nie koniec wiec obawiam się ,że druga opcja zwyczajnie może nie dać rady.

Proszę o konkrety:)


Taka ofertę dostałem z jednego ze sklepów:

Amerykańskie tarcze STOPTECH nacinane:
126.46071SL lewa 639,05zł cena detal brutto/szt ok 3 tygodni
126.46071SR prawa 639,05zł cena detal brutto/szt ok 3 tygodni



Angielskie EBC Turbo Grove (wiercone/nacinane)

GD1384 373,13zł detal brutto/szt tydzień


SPEEDMAX nawiercano/nacinane kpl. (2szt)
C35066JCTUOTUV 341,45zł detal brutto za kpl (2szt) dostępne od ręki


Klocki przód polecam :
FERODO DS. PERFORMANCE

FDS765 363,03 zł detal brutto/kpl dostępne od ręki

http://ecat.ferodoracing....ake-pads/FDS765

EBC YELLOW STUFF
DP4954R 290zł detal brutto/kpl tydzień
_________________

 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 05-01-2016, 18:54   

Zwierzu napisał/a:
Taka ofertę dostałem z jednego ze sklepów:

Amerykańskie tarcze STOPTECH nacinane:
126.46071SL lewa 639,05zł cena detal brutto/szt ok 3 tygodni
126.46071SR prawa 639,05zł cena detal brutto/szt ok 3 tygodni

Zwierzu, wg. mojego znajomego które wpakował takie tarcze do EVO 400+ HP, S7 500+ HP oraz któregoś Meśka AMG i paru innych, tarcze te wróciły z poznańskiego toru na tych autkach i nic, zero bicia. W jednej Audi "esce" mocno butowanej po autostradzie do 250 i mocnym heblowaniu ( 3 komplet klocków ) tarcze nie mają bicia.
Gość na codzień zajmuje się motorsportem i organizuje jak również bierze udział w wyścigach 1/4 mili i w Polsce i poza ( z sukcesami ) więc nie jest to czcze gadanie, poza tym tarcze STOP TECH jak również klocki z tej firmy przypłynęło już zza oceanu do warsztatu i jadę je odebrać w przyszłym tygodniu takze zdam relację jak się to sprawuję. Komplet na przód 1600 zł, relacja będzie oczywiście w moim temacie ale również podłączę ją pod ten temat i temat wcześniejszy zwiazany z hamulcami.
Zwierzu napisał/a:
Obecnie mam 78 tys przebiegu i już w aucie były 4 komplety tarcz.

Oczywiście tył jest zrobiony na cacy i nic nie jest pozazpiekane bo w innym przypadku podejrzewam, ze zużyłbyś z 8 kompletów :P

Zwierzu napisał/a:
2. wypasione tarcze i klocki

Druga opcja zdecydowanie będzie tańsza jednak na ta chwilę mam 260KM i to nie koniec wiec obawiam się ,że druga opcja zwyczajnie może nie dać rady.


Co do powyższej wypowiedzi to mechanik o którym wyżej pisałem założył do EVO IX tarcze jakieś tam ultra hiper i coś tam za 8000 zł z górnej półki i nie wytrzymały jednego wyjazdu na tor i ta sytuacja powtórzyła się raz jeszcze, po tym jak został oficjalnym dystrybutorem STOPTECH i wypróbował te tarcze na tym samym torze za kwotę o połowę mniejszą okazało się że dają radę :mrgreen:
Ale żeby nie pisać wiele, to jak zrobię z 500 km na nich to dam znać co to za wynalazek i będę sukcesywnie zdawał relację po każdym przejechanym tysiu
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
majchas01T 
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 55
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-01-2016, 22:07   

Ja od siebie mogę tylko serdecznie NIE polecić tarcz speedmax o których wspomniales. Tarcze założone jako nówki od razu krzywe. Zwrocilem do IC i uznali reklamacje, ale już drugi raz bym nie kupił :)
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-01-2016, 22:57   

Ja mam u siebie zestaw texar z przodu i tarcze texar + klocki EBC i jestem zadowolony - do jazdy na codzień wystarcza w zupełności, ale może jeżdże emerycko, a może rozważnie - sam nie wiem.

Co do zmiany na wydajniejsze - zestaw z EVO - tarcze, zaciski + jarzma i zwrotnice to koszt rzędu 2000 za używkę na obie osie.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 06-01-2016, 10:40   

W@sio napisał/a:
Co do zmiany na wydajniejsze - zestaw z EVO - tarcze, zaciski + jarzma i zwrotnice

Jak najbardziej Piotrku się zgodzę tylko, że standardowe tarcze tutaj też nie dadzą rady ze względu na masę a coś lepszego to koszt 3-4 koła więc taki upgrade ma sens jak się naprawdę dziczy - takie moje zdanie i mechanika który takie tematy przerabia na co dzień w bardzo mocnych autach, sam go prosiłem o wycenę i ew. montaż na którym zarobił by o wiele więcej niż na sprzedaniu mi tarcz STOPTECH'a - odradził większe tarcze, oczywiście nie neguję sprawności zacisków z EVO bo są o wiele lepsze ale taki mod ma sens przy założeniu tarcz i klocków z najwyższej półki... a jak każdy kto się orientował i pisałem wyżej koszt nie mały, mnie nie stać i nie używam raczej hamulców do granic wytrzymałości więc zaryzykowałem w standardowy rozmiar i się okaże, mam nadzieję na brak gięcia tarcz przy dynamicznej jeździe [-o<

[ Dodano: 06-01-2016, 10:45 ]
majchas01T napisał/a:
Tarcze założone jako nówki od razu krzywe

Koledze w Allroad BiT pomogło przetoczenie tarcz (ATE) ale na piastach nie ściągając z auta, też miał problem z 2 nowymi kompletami, po tym procederze brak bicia, standardowe przetaczanie pomagało do pierwszego mocnego hamunku
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 06-01-2016, 10:59   

a ja ma w swoim tarcze fremax i klocki trw , i dają rade bez problemu , fremax idą na pierwszy montaż w mitsubishi
 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 06-01-2016, 19:19   

woojas25 napisał/a:
tarcze fremax...dają rade...idą na pierwszy montaż w mitsubishi

Tak jakby jedno wykluczało drugie :wink:
woojas25, co dla Ciebie znaczy dają radę, czy zdarzyło Ci się np. przejechać z 200 km po autostradzie ze sporymi prędkościami i kilkanaście razy hamując nagle przed zawalidrogami do setki, po czym tarcze nie biły i można było spokojnie dalej śmigać? Albo hamowałeś z prędkości max do zera? Nie czepiam się tylko chcę wiedzieć :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2016, 11:00   

woojas25 napisał/a:
a ja ma w swoim tarcze fremax i klocki trw , i dają rade bez problemu , fremax idą na pierwszy montaż w mitsubishi


Sry ale to nie ma prawa funkcjonować poprawnie chyba ,że jeździsz mega spokojnie i do tego masz fart:)
_________________

 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 12-01-2016, 09:10   

Ja mogę polecić:

Tarcze Hamulcowe Black Diamond Combi(ok 670zł/szt) oraz

klocki Hamulcowe Galfer Sport FDT 1055(ok 290zł) lub Hawk Performance HP Plus(ok 640zł)

:wink:

Chociaż uważam, że najlepsze wyjście to swap hebli na zestaw brembo z evo.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 12-01-2016, 09:50   

Fragu, mamy tutaj dwie kategorie potrzeb:
1. Słaba wydajność hebli przy agresywnej jeździe
2. Krzywiące się na potęgę tarcze

Co do wydajności ukł. hamulcowego jak najbardziej zaciski Brembo tu spełnią swoją rolę ale założenie do tego zestawu zwykłych tarcz za 1000-1500 zł nie wyeliminuje ich krzywienia się mimo ich większego rozmiaru więc trzeba też wrzucić sprawdzone polecane tarcze i klocki które są nawet 2 razy droższe do EVO niż OT1.
IMHO jak ktoś ma problem tylko z biciem to wkładać to co Fragu przetestował ( co do Stoptech'a muszę sobie jeszcze wyrobić opinię i dam znać :P ) na pewno poprawi też z deka skuteczność hamulców, a jak ktoś bardzo lubi pedał hamulca to Brembo + to samo co wcześniej. Wg mojej wiedzy jak mocno szukałem kogoś do zapodania ukł. z EVO to koszt z dobrymi tarczami oscyluje między 4-5 k zł, do tego dochodzą (najczęściej) dystanse na felgi lub zmiana felg na takie w których ET jest "słuszne" + czujniki ABS które po tylu latach nie chcą się przełożyć pękają ...
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 12-01-2016, 09:58   

staszq2, tak teraz patrzę, tarcza do evo 8 320mm Black Dragon 680zł...więc :wink:
IMHO jeśli ktoś jeździ agresywniej, czy dużo po autostradach to lepiej założyć zaciski z EVO.

Tarcza EBC Standard to koszt 400zł/szt wiec w sumie tanio, a jednak zawsze jest to 320mm zamiast 294mm. Do tego dochodzi grubość tarczy 32mm zamiast 24mm !
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2016, 14:24   

Ja u siebie miałem bardzo dobre tarcze EBC Turbo Groove, krzywiły się na potęgę, więc myślę że większa średnica i grubość załatwiłyby sprawę.
_________________

 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 12-01-2016, 22:01   

Fragu, w teorii wszystko jest OK i powinno być gites tylko szkoda, że nie ma na forum nikogo kto mógł by to potwierdzić żeby postawić kropkę na i :wink:
Mimo wszystko koszt przeróbki nie jest tani i z tym się zgodzisz? Po kosztach zakładamy dystanse na felgi bo śmiem twierdzić, że raczej większość z posiadaczy OT1 nie ma felg z ET które musi być aby zaciski z EVO pasowały bo wtedy koła wystają ... Taki zabieg wstawienia dystansów do agresywnej jazdy rozmija się z celem więc zmiana felg - 1400-2500 zł, albo papierowe chińskie nówki za 800 zł :P także kwestia budżetu ma tu również znaczenie nie małe, no i kto kto zrobi za przyzwoite pieniądze? ... Pozostaje nam czekać na kogoś kto się porwie na taki upgrade...
Fragu napisał/a:
grubość tarczy 32mm zamiast 24mm

zastanawia mnie grubość właściwa tarczy czy też otwór wentylacyjny czy jest taki sam w w tarczy 32 mm jak 24mm? Bo nie doszukałem się nigdzie, ktoś ma taką wiedzę?
Sxizo napisał/a:
EBC Turbo Groove, krzywiły się na potęgę

A wg. dystrybutora w PL to nawet w OT nie powinny :roll:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2016, 22:41   

No widzisz, ja mam OT właśnie i był dramat z tymi EBC. Ktoś polecił kupić pełne, bez żadnych wytłoczeń i dziur ATE, 5 tyś i to samo. Nie ma bata, wada konstrukcyjna polega na zbyt małej średnicy i grubości tarczy do takiego samochodu, nawet dziwnie to wygląda jak się patrzy na Outka, tarcze jak kapsle od butelki :) Ale kto wie, może Stoptechy są z jakiegoś kosmicznego stopu i dadzą radę, jak przetestujesz daj znać :)
_________________

 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 12-01-2016, 23:01   

Sxizo napisał/a:
może Stoptechy są z jakiegoś kosmicznego stopu

Mam nadzieję :mrgreen:
Sxizo napisał/a:
jak przetestujesz daj znać

Dam na pewno w tym temacie, żeby wszyscy posiadacze którzy tu zajrzą mieli jakiś pogląd na sprawę :wink:
Tarcze i klocki właśnie dziś zawędrowały na Miśka, po regeneracji zacisków
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.