Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 GDI] czy jest ktoś w stanie poratować - problem z pompą
Autor Wiadomość
darekkart 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-01-2016, 13:04   [1.8 GDI] czy jest ktoś w stanie poratować - problem z pompą

niestety jestem całkiem świeży na forum i gdyby nie problemy z pininem pewnie czytałbym tylko posty ale nie ma lekko mam cho.... problem:
najprawdopodobniej padła mi pompa wc - niestety jest on użytkowany jako drugie auto a do tego padł wskaźnik poziomu paliwa i jak to bywa zassał wodę i cały syf z baku.
Rozkręciłem pompę w baku + mini filterek w drugiej części baku, filtra paliwa z prawdziwego zdarzenia nie stwierdziłem. Paliwo dochodzi do pompy WC ale niestety nie idzie dalej -- więc pewnie to jest problem. Ale nie ma lekko - na alledrogo sa tylko używki za 1,5tys co nie daje gwarancji działania czy:
- można wymienić jedynie oringi na pompie i da to jakikolwiek efekt?
- gdzie można dostać zestawy naprawcze do takiej pompy ?
- czy ma ktoś pomysł na zamiennik pompy ? (podobnych używa sie w Carismach) cięzko mi wydawać na pompę 1,5tys do samochodu za 6 ???? i nikt nie da gwarancji na czas pracy.

z cięzkim sercem muszę przyznać ze jak nie znajdę ekonomicznego rozwiązania Pinin będzie musiał pójść na żyletki
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 13:44   

Tu masz temat o takiej pompie w Carismie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
Jest tu wiele ciekawych informacji o problemach z tymi pompami. W pompie też powinny być dwa małe filterki, może one się zapchały i nie puszczają dalej paliwa.
 
 
darekkart 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-01-2016, 15:05   

niestety w przeciwieństwie do Carismy - w mojej pompie nie ma filtrów, nie ma łącza do diagnostyki, więc nie ma nawet jak sprawdzić ciśnienia
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 17:51   

Złącze OBD jest na pewno tylko sposób diagnostyki zależy od roku produkcji i granicą najczęściej jest rok 2001.
 
 
darekkart 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-01-2016, 19:59   

niestety tak jak napisałeś "i granicą najczęściej jest rok 2001"
mój Pinin to 1999, pompę mam rozebraną więc złącza OBD z pewnością bym nie przegapił
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 20:13   

Nie zrozumiałeś mnie, nie chodzi o jakieś złącze w pompie a o złącze diagnostyczne auta które jest gdzieś w kabinie. Złącze to służy do podłączenia interfejsu diagnostycznego, w Twoim autku masz dokładnie JOBD. Tutaj masz w razie czego temat o pełnej diagnostyce takiego silnika tylko w Carismie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Tutaj masz instrukcję jak sprawdzić same błędy silnika i ewentualnie dotyczące ciśnienia paliwa http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 
 
darekkart 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-01-2016, 20:28   

ok, tylko to że nie daje paliwa i nie ma ciśnienia ja już wiem - po odkręceniu wyjścia paliwa na silnik - paliwa brak, przy wejściu na pompę z pompy niskiego ciśnienia paliwo idzie, świece suche jak pieprz.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 20:33   

Więc coś ewidentnie się zapchało w pompie WC bo tam nie ma żadnego zaworu odcinającego.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 06-01-2016, 20:59   

Mogła się zapowietrzyć i zasyfić. Przejrzyj manuale. Na obrazkach powinieneś dojść co z czym ugryźć i co rozkręcić by dojść do filterka i regulatora ciśnienia w pompie WC.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
darekkart 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-01-2016, 22:34   

to jeszcze tylko nieśmiało prośba o manuala do pompy bo za nic nie mogę znaleźć na forum
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 22:45   

Poszukaj tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3449
 
 
darekkart 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-01-2016, 23:57   

dzięki wielkie

teraz pozostaje znalezienie uszczelek i ich wymiana - jeśli ma ktoś jakis pomysł kto takowe sprzedaje - bedę wdzięczny, jeśli się okaże że to nic nie da trzeba będzie przeżucić się na inne auto - jedyne pompy jakie znalazłem na alledrogo używki to 1 499 - 1/3 wartości auta a i tak nie daje gwarancji sukcesu
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-01-2016, 00:16   

Poszukaj kontaktu do Marka Malika forumowicza japaneze, może on coś poradzi.
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 07-01-2016, 09:21   

Jeszcze jest opcja by wywalić silnik gdi i zakupić mpi za 800 :d
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-01-2016, 09:44   

darekkart napisał/a:
dzięki wielkie

teraz pozostaje znalezienie uszczelek i ich wymiana - jeśli ma ktoś jakis pomysł kto takowe sprzedaje - bedę wdzięczny, jeśli się okaże że to nic nie da trzeba będzie przeżucić się na inne auto - jedyne pompy jakie znalazłem na alledrogo używki to 1 499 - 1/3 wartości auta a i tak nie daje gwarancji sukcesu


Zawsze możesz kupić nową - ok. 4000 zł i jest gwarancja..... BTW. w Pininie są filterki na pompie WC, jak ich nie miałeś, to znak, że pompy nie warto ratować.

Dodatkowo polecam sprawdzenie rury wlewu paliwa i stanu baku wewnątrz - można się srogo zdziwić, wtedy wymienić trzeba wszystko od baku po wtryskiwacze.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.