[EAxx] Stuki w tylnym zawieszeniu |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-11-2013, 09:54
|
|
|
Szafiq napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | wychodzi 260zł na stronę |
Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany |
Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne. |
Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 20-11-2013, 10:35
|
|
|
komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | wychodzi 260zł na stronę |
Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany |
Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne. |
Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle |
Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-11-2013, 10:51
|
|
|
Picakus napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | wychodzi 260zł na stronę |
Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany |
Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne. |
Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle |
Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie. |
Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać..
[ Dodano: 20-11-2013, 10:53 ]
Krzyzak napisał/a: | Hugo - a tak na dobrą sprawę, to dlaczego? Przecież po zmontowaniu wszystko trafi na dokładnie swoje miejsce. |
Krzyzak napisał/a: | Hugo napisał/a: | Nowe tuleje, a jest ich sporo. Niemożliwe, że nic się nie zmieni. | Ale zakładam, że poprzednio wszystko było skręcane na tulejach bez luzów, więc zbieżność powinna pasować. A wg mnie na pewno znajdzie się w tolerancji.
Gdybym to robił dla siebie, to bym nie ustawiał. Jedynie przez pierwsze 1000 km bym obserwował zachowanie auta i opony. |
Też o tym mysle aby rozbroić zwiechę z tyłu, zaknserwować pod nią i założyć. Chciałem zazneczyć położenie śrub mimośrodowych więc w teori byłoby tak samo... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-11-2013, 11:53
|
|
|
Picakus napisał/a: | Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie. |
Co kto lubi Ja wolę lepsze prowadzenie niż subiektywne odczucia hałasu z zawieszenia, których i tak nie zauważyłem (teraz zwrócę na to uwagę) bo o wiele gorszy jest szum wiatru i opon niż coś tam z zawieszenia Tłuc się nic nie tłucze, nie brzdęka więc jest OK |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 20-11-2013, 12:18
|
|
|
Marcino napisał/a: |
Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać. |
Można dobrać poliuretan o twardości oryginalnej gumy. Jednak poliuretan to plastik, dobrze nasmarowany będzie pracował cicho, ale po pewnym czasie i tak zacznie skrzypić. |
|
|
|
 |
Szafiq
Mitsumaniak
Auto: Black EA2W '99 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 152 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20-11-2013, 12:41
|
|
|
Picakus napisał/a: | Marcino napisał/a: |
Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać. |
Można dobrać poliuretan o twardości oryginalnej gumy. Jednak poliuretan to plastik, dobrze nasmarowany będzie pracował cicho, ale po pewnym czasie i tak zacznie skrzypić. |
Nie po to chce wymienić tuleje w stukającym zawieszeniu, żeby mi na poliuretanach skrzypiało. Lubie ciszę. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2013, 18:32
|
|
|
raddex napisał/a: | Tak jak dwa posty wyżej napisałem. Zdjęcie tylnego stabilizatora z kilku perspektyw jak da radę. Chodzi o ułożenie stabilizatora tylnego i w jakim położeniu są łączniki stabilizatora.
Męczy mnie, żeby to sprawdzić, co wyżej napisałem.
Ha ha, znalazłem fotkę jak robiłem konserwę podwozia.
Teraz mi powiedźcie czy mój stabilizator i łączniki dobrze są zamontowane (zdjęcie sprzed wymiany na nowe).
Obrazek
Przecież tego chyba nie da się inaczej zamontować. |
Odgrzeję kotleta ale napiszę tylko, że jednak da się inaczej zamontować...
Proszę nie komentować talentu tylko wystrzegać się pośpiechu w składaniu...
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-12-2013, 18:47
|
|
|
komarsnk napisał/a: | jednak da się inaczej zamontować... |
Jasne że się da.... tak jezdziłem pół roku jak malowałem zawieszenie zle złożyłem i cos mi stukało cały czas po zamontowaniu poprawnie wszystko ustało |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2013, 20:32
|
|
|
milo, ja przede wszystkim odczuwałem dziwną pracę budy na zakrętach... Aż dziw, że nigdzie tyłek nie poleciał bokiem :/
Akurat wymieniałem tuleje na poli więc robiłem też zbieżność. Tak jak ich wykląłem to aż wstyd A teraz to jest poezja Miód z boczkiem na zakrętach |
|
|
|
 |
Remington
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 144 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 23-12-2013, 21:55
|
|
|
milo napisał/a: | komarsnk napisał/a: | jednak da się inaczej zamontować... |
Jasne że się da.... tak jezdziłem pół roku jak malowałem zawieszenie zle złożyłem i cos mi stukało cały czas po zamontowaniu poprawnie wszystko ustało |
Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-12-2013, 08:43
|
|
|
Remington napisał/a: | Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ? |
Łączniki stabilizatora do góry tak powinno być można do dołu a to juz mija sie z celem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Remington
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 144 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 24-12-2013, 10:39
|
|
|
milo napisał/a: | Remington napisał/a: | Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ? |
Łączniki stabilizatora do góry tak powinno być można do dołu a to juz mija sie z celem |
Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-12-2013, 10:52
|
|
|
Remington napisał/a: | Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? | Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK Remington napisał/a: | Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być? | Stukają? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-12-2013, 11:07
|
|
|
Remington napisał/a: | mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? |
Tzn łącznik musi być w pozycji pionowej
Hugo napisał/a: | Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK |
Jak poprawnie ma załozony to tak ,aby nie było jak u komarsnk |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Remington
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 144 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 24-12-2013, 14:35
|
|
|
Hugo napisał/a: | Remington napisał/a: | Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? | Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK Remington napisał/a: | Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być? | Stukają? |
Nie wiem, miałem starą kołyskę i z niej wziąłem łączniki które były dużo bardziej sztywne niż te nowe ... Zrobie zwrot tych nowych i tyle , a co do montażu, przecież inaczej się nie da tego założyć raczej niż w pozycjii pionowej... |
|
|
|
 |
|