Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Stuki w tylnym zawieszeniu
Autor Wiadomość
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-11-2013, 09:54   

Szafiq napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Szafiq napisał/a:
wychodzi 260zł na stronę

Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany ;)


Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne.

Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem :) Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei :) A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle :)
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 20-11-2013, 10:35   

komarsnk napisał/a:
Szafiq napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Szafiq napisał/a:
wychodzi 260zł na stronę

Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany ;)


Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne.

Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem :) Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei :) A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle :)

Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-11-2013, 10:51   

Picakus napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Szafiq napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Szafiq napisał/a:
wychodzi 260zł na stronę

Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany ;)


Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne.

Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem :) Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei :) A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle :)

Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie.


Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać..

[ Dodano: 20-11-2013, 10:53 ]
Krzyzak napisał/a:
Hugo - a tak na dobrą sprawę, to dlaczego? Przecież po zmontowaniu wszystko trafi na dokładnie swoje miejsce.


Krzyzak napisał/a:
Hugo napisał/a:
Nowe tuleje, a jest ich sporo. Niemożliwe, że nic się nie zmieni.
Ale zakładam, że poprzednio wszystko było skręcane na tulejach bez luzów, więc zbieżność powinna pasować. A wg mnie na pewno znajdzie się w tolerancji.
Gdybym to robił dla siebie, to bym nie ustawiał. Jedynie przez pierwsze 1000 km bym obserwował zachowanie auta i opony.


Też o tym mysle aby rozbroić zwiechę z tyłu, zaknserwować pod nią i założyć. Chciałem zazneczyć położenie śrub mimośrodowych więc w teori byłoby tak samo...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-11-2013, 11:53   

Picakus napisał/a:
Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie.

Co kto lubi :) Ja wolę lepsze prowadzenie niż subiektywne odczucia hałasu z zawieszenia, których i tak nie zauważyłem (teraz zwrócę na to uwagę) bo o wiele gorszy jest szum wiatru i opon niż coś tam z zawieszenia :biggrin: Tłuc się nic nie tłucze, nie brzdęka więc jest OK :)
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 20-11-2013, 12:18   

Marcino napisał/a:

Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać.

Można dobrać poliuretan o twardości oryginalnej gumy. Jednak poliuretan to plastik, dobrze nasmarowany będzie pracował cicho, ale po pewnym czasie i tak zacznie skrzypić.
 
 
Szafiq 
Mitsumaniak

Auto: Black EA2W '99 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 152
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 20-11-2013, 12:41   

Picakus napisał/a:
Marcino napisał/a:

Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać.

Można dobrać poliuretan o twardości oryginalnej gumy. Jednak poliuretan to plastik, dobrze nasmarowany będzie pracował cicho, ale po pewnym czasie i tak zacznie skrzypić.


Nie po to chce wymienić tuleje w stukającym zawieszeniu, żeby mi na poliuretanach skrzypiało. Lubie ciszę.
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2013, 18:32   

raddex napisał/a:
Tak jak dwa posty wyżej napisałem. Zdjęcie tylnego stabilizatora z kilku perspektyw jak da radę. Chodzi o ułożenie stabilizatora tylnego i w jakim położeniu są łączniki stabilizatora.
Męczy mnie, żeby to sprawdzić, co wyżej napisałem.

Ha ha, znalazłem fotkę jak robiłem konserwę podwozia.
Teraz mi powiedźcie czy mój stabilizator i łączniki dobrze są zamontowane (zdjęcie sprzed wymiany na nowe).

Obrazek

Przecież tego chyba nie da się inaczej zamontować.

Odgrzeję kotleta ale napiszę tylko, że jednak da się inaczej zamontować...
Proszę nie komentować talentu tylko wystrzegać się pośpiechu w składaniu... :oops:
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-12-2013, 18:47   

komarsnk napisał/a:
jednak da się inaczej zamontować...

Jasne że się da.... tak jezdziłem pół roku jak malowałem zawieszenie zle złożyłem i cos mi stukało cały czas po zamontowaniu poprawnie wszystko ustało :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2013, 20:32   

milo, ja przede wszystkim odczuwałem dziwną pracę budy na zakrętach... Aż dziw, że nigdzie tyłek nie poleciał bokiem :/
Akurat wymieniałem tuleje na poli więc robiłem też zbieżność. Tak jak ich wykląłem to aż wstyd :p A teraz to jest poezja :D Miód z boczkiem na zakrętach :p
 
 
Remington 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 144
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 23-12-2013, 21:55   

milo napisał/a:
komarsnk napisał/a:
jednak da się inaczej zamontować...

Jasne że się da.... tak jezdziłem pół roku jak malowałem zawieszenie zle złożyłem i cos mi stukało cały czas po zamontowaniu poprawnie wszystko ustało :shock:


Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ? :D
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 24-12-2013, 08:43   

Remington napisał/a:
Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ?

Łączniki stabilizatora do góry tak powinno być :D można do dołu a to juz mija sie z celem :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Remington 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 144
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 24-12-2013, 10:39   

milo napisał/a:
Remington napisał/a:
Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ?

Łączniki stabilizatora do góry tak powinno być :D można do dołu a to juz mija sie z celem :shock:


Sorry, ale już zgupiałem :D , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-12-2013, 10:52   

Remington napisał/a:
Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ?
Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK :wink:
Remington napisał/a:
Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być?
Stukają?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 24-12-2013, 11:07   

Remington napisał/a:
mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ?

Tzn łącznik musi być w pozycji pionowej
Hugo napisał/a:
Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK

Jak poprawnie ma załozony to tak ,aby nie było jak u komarsnk
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Remington 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 144
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 24-12-2013, 14:35   

Hugo napisał/a:
Remington napisał/a:
Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ?
Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK :wink:
Remington napisał/a:
Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być?
Stukają?


Nie wiem, miałem starą kołyskę i z niej wziąłem łączniki które były dużo bardziej sztywne niż te nowe ... Zrobie zwrot tych nowych i tyle :D , a co do montażu, przecież inaczej się nie da tego założyć raczej niż w pozycjii pionowej... :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.