Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Filtr stożkowy w Galu
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-04-2013, 20:16   

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
Filtr masz dożywotnio , gwarancja na 1000000 km .
Ja mam HKS juz prawie 2 lata i jest ok
A jakiegoś czyszczenia i smarowania nie trzeba robić?


Do K&N są specjalne olejki itp. Ja swojego HKS-a myje zwykłą ciepłą wodą :wink:
 
 
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 04-04-2013, 20:16   

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
Filtr masz dożywotnio , gwarancja na 1000000 km .
Ja mam HKS juz prawie 2 lata i jest ok
A jakiegoś czyszczenia i smarowania nie trzeba robić?



nie wiem po jak wyzej ilosci km ale trzeba czyścic specjalnymi preparatami do tego :)

[ Dodano: 04-04-2013, 20:17 ]
deejay byles pierwszy! :P
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-04-2013, 20:21   

http://ptm.pl/uploads/Ins...etrza%20K-N.pdf
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 04-04-2013, 22:04   

sipex napisał/a:
w 2.0 tą wkładke to sobie lepiej w d... wsadzić :P może faktycznie w 2.5v6 poprawia dźwięk ale w pozostałych to tylko urojenia po wydaniu prawie 200zł :P fakt ,że wymiana filtra powietrza na dłuższy czas z głowy i to chyba tyle z tych plusów :P :P


Posiadasz tą wkładkę ? Nie zmienił się kompletnie nic dźwięk silnika ? Na pewno nie kupił bym K&N. Lepiej kupić już Simote bo dużo opinii czytałem ze jest to prawie to samo. Lub kupić Pipercross który jest do tego gąbkowy i o wiele mniej przepuszcza syfu a kosztuje tyle samo co Simota. K&N jest moim zdaniem przereklamowany.


Pipercross
 
 
kamil.ekonom 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 97
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-04-2013, 00:30   

Ja mam aktualnie założoną wkładkę Pipercross'a już prawie od roku. Dałem za nią 99zł. Dźwięk się trochę zmienił, ale szału nie ma... Prawdopodobnie w czerwcu będę czyścił to wtedy zdam relację jak bardzo się zasyfił itp.
_________________
Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 05-04-2013, 10:38   

kamil.ekonom napisał/a:
Ja mam aktualnie założoną wkładkę Pipercross'a już prawie od roku. Dałem za nią 99zł. Dźwięk się trochę zmienił, ale szału nie ma... Prawdopodobnie w czerwcu będę czyścił to wtedy zdam relację jak bardzo się zasyfił itp.


pasuje ona do obudowy oryginalnej filtra ?
 
 
kamil.ekonom 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 97
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-04-2013, 12:29   

marcinzam napisał/a:
pasuje ona do obudowy oryginalnej filtra ?

Pasuje :)
_________________
Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 
 
Hunter 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 A/T '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 17-12-2013, 12:33   

A takie coś nie byłoby ciekawym rozwiązaniem:

http://allegro.pl/filtr-s...3767659500.html

Filtr w puszce, elastyczna rura, można by było wszystko ułożyć i zabezpieczyć ;)

...ale i tak chyba po przeczytaniu całego tematu wstawię wkładkę K&N i wymieniając układ wydechowy zainwestuję w coś lepszego...
 
 
lucas100 
Forumowicz

Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: nowe miasto nad pilicą
Wysłany: 17-12-2013, 21:48   

najlepiej miernikiem posprawdzac sygnały z czujników nie ma lepszej metody
edith sorki nie ten temat
 
 
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 18-12-2013, 23:49   

ja u siebie tez myslalem i myslalem o stozku ale olałem temat. Kase ktora mialem wydac na to w koncu wydalem na termiczna mate i okleilem sobie cala puche powietrza razem z dolotem do niej dwukrotnie... Nie wyglada to ekstra i moze mi sie wydaje i mam jakies urojenia ale auto moze nie lepiej sie zbiera ale jakby wczesniej troche sie budzi do zycia...
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 19-12-2013, 12:25   

Jaco_ napisał/a:
ja u siebie tez myslalem i myslalem o stozku ale olałem temat. Kase ktora mialem wydac na to w koncu wydalem na termiczna mate i okleilem sobie cala puche powietrza razem z dolotem do niej dwukrotnie... Nie wyglada to ekstra i moze mi sie wydaje i mam jakies urojenia ale auto moze nie lepiej sie zbiera ale jakby wczesniej troche sie budzi do zycia...


Jak się ma osłona termiczna przy dolocie do osiągów? Poza tym przecież pucha się kończy a później jest gumowy wąż i dalej kolektor dolotowy który jest praktycznie radiatorem... no i najważniejsza kwestia, wg Twojej teorii auto by jeździło w różnych temperaturach z różną mocą...
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 19-12-2013, 15:17   

Zimne powietrze = bogatsza mieszanka - inaczej mówiąć im bardziej zimne (np. w chłodne dni) tym lepiej gdyż zimne powietrze zawiera więcej tlenu co powoduje ekektywniejsze spalanie mieszanki, co może sie przekładać na dynamikę. To dlatego np.silniki turbo diesel maja chłodnice powietrza doładowujacego.
Przeciez sam mozesz zauwazyc ze np keidy jest zimno to auto lepiej sie zbiera a niezeli w lecie przy 30stopniach prawda? dlatego tez na rynku mamy pelno puszek termicznych do stozkow, mnowstwo rodzajow Colda Air Intake-ów, osłon termicznych itd. prawda? po to wlasnie by obnizyc temperature powietrza ktore wlatuje do silnika by poprawić osiagi :)
Doklanie wyglada to tak: Ten rozplaszczony wlot - oklejony, Pucha z filtrem oklejona, potem nastepnie masz przeplywka, gumowy waz i kolektor ssacy :) odizolowalem te dwie pierwsze czesci ktore zajmuja najwieksza powierzchnie w komomorze silnika wiec temperatura mogla lekko spasc na dolocie prawda? tak wiem nie sa to roznice rzedu 10 stopni!
Nie jestem bajko pisarzem dlatego napisalem ze odnosze wrazenie, gdyz powinno wlasnie to isc w tym kierunku, Nie napisalem i nie napisze ze mialem 160kma po tym zabieku mam 1000km bo nie sprawdzilem na hamowni wiec bzdur opowiadac nie bede. Za to moge powiedziec o swoich wrazeniach i to wlasnie zrobilem :) A nasze samochody przeciez jeżdża przy roznej temperatuze, w kazda pore roku jest inna :P
Pozdrowki! Peace ;)

[ Dodano: 19-12-2013, 15:19 ]
Ps. sory za bledy bo spiesze sie na miasto ;)
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 19-12-2013, 17:22   

Jaco_ napisał/a:
Przeciez sam mozesz zauwazyc ze np keidy jest zimno to auto lepiej sie zbiera a niezeli w lecie przy 30stopniach prawda? dlatego tez na rynku mamy pelno puszek termicznych do stozkow, mnowstwo rodzajow Colda Air Intake-ów, osłon termicznych itd. prawda? po to wlasnie by obnizyc temperature powietrza ktore wlatuje do silnika by poprawić osiagi :)


Od tego jest przepływka i czujnik temperatury, by niezależnie od temperatury zewnętrznej, sinik miał optymalną mieszankę. A idąc Twoim tropem to odcięcie ogrzewania od przepustnicy powinno przygruchać trochę mocy.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Jaco_ 
Forumowicz


Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 102
Skąd: op
Wysłany: 19-12-2013, 20:28   

no jasne ze czujnik jest ale przeciez jak czujnik wybada ze powietrze jest zimniejsze to "podkreca" wlasnie mieszanke ;) No nie wiem czy pare kucy przybylo ale "wiedz ze cos sie dzieje" i wydaje mi sie ze troszke lepiej sie wkreca chociaz czy przez takie cos byloby to odczuwalne nie wiem.. Moze kideys na jakims zlocie mitsumaniakow bedzie znowu hamownia to zobacze ;)
_________________
<-------------Moja miłość ;) ZAPRASZAM! ;)

Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 19-12-2013, 22:10   

Mój jak popada to wali focha i w ogóle nie odpala :D a tak na poważnie, to fajnie by było na hamowni sprawdzić ale wątpię, żeby to była różnica większa niż 1-2km... o ile w ogóle można mówić o takiej różnicy, ale może ktoś zna temat z autopsji ?
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.