[EAxx] Filtr stożkowy w Galu |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-04-2013, 20:16
|
|
|
Hugo napisał/a: | deejay napisał/a:
Filtr masz dożywotnio , gwarancja na 1000000 km .
Ja mam HKS juz prawie 2 lata i jest ok
A jakiegoś czyszczenia i smarowania nie trzeba robić? |
Do K&N są specjalne olejki itp. Ja swojego HKS-a myje zwykłą ciepłą wodą |
|
|
|
 |
Jaco_
Forumowicz

Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 102 Skąd: op
|
Wysłany: 04-04-2013, 20:16
|
|
|
Hugo napisał/a: | deejay napisał/a: | Filtr masz dożywotnio , gwarancja na 1000000 km .
Ja mam HKS juz prawie 2 lata i jest ok | A jakiegoś czyszczenia i smarowania nie trzeba robić? |
nie wiem po jak wyzej ilosci km ale trzeba czyścic specjalnymi preparatami do tego
[ Dodano: 04-04-2013, 20:17 ]
deejay byles pierwszy! |
_________________ <-------------Moja miłość ZAPRASZAM!
Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 04-04-2013, 22:04
|
|
|
sipex napisał/a: | w 2.0 tą wkładke to sobie lepiej w d... wsadzić może faktycznie w 2.5v6 poprawia dźwięk ale w pozostałych to tylko urojenia po wydaniu prawie 200zł fakt ,że wymiana filtra powietrza na dłuższy czas z głowy i to chyba tyle z tych plusów |
Posiadasz tą wkładkę ? Nie zmienił się kompletnie nic dźwięk silnika ? Na pewno nie kupił bym K&N. Lepiej kupić już Simote bo dużo opinii czytałem ze jest to prawie to samo. Lub kupić Pipercross który jest do tego gąbkowy i o wiele mniej przepuszcza syfu a kosztuje tyle samo co Simota. K&N jest moim zdaniem przereklamowany.
Pipercross |
|
|
|
 |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-04-2013, 00:30
|
|
|
Ja mam aktualnie założoną wkładkę Pipercross'a już prawie od roku. Dałem za nią 99zł. Dźwięk się trochę zmienił, ale szału nie ma... Prawdopodobnie w czerwcu będę czyścił to wtedy zdam relację jak bardzo się zasyfił itp. |
_________________ Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 05-04-2013, 10:38
|
|
|
kamil.ekonom napisał/a: | Ja mam aktualnie założoną wkładkę Pipercross'a już prawie od roku. Dałem za nią 99zł. Dźwięk się trochę zmienił, ale szału nie ma... Prawdopodobnie w czerwcu będę czyścił to wtedy zdam relację jak bardzo się zasyfił itp. |
pasuje ona do obudowy oryginalnej filtra ? |
|
|
|
 |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-04-2013, 12:29
|
|
|
marcinzam napisał/a: | pasuje ona do obudowy oryginalnej filtra ? |
Pasuje |
_________________ Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 |
|
|
|
 |
Hunter
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 A/T '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 56 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-12-2013, 12:33
|
|
|
A takie coś nie byłoby ciekawym rozwiązaniem:
http://allegro.pl/filtr-s...3767659500.html
Filtr w puszce, elastyczna rura, można by było wszystko ułożyć i zabezpieczyć
...ale i tak chyba po przeczytaniu całego tematu wstawię wkładkę K&N i wymieniając układ wydechowy zainwestuję w coś lepszego... |
|
|
|
 |
lucas100
Forumowicz
Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 42 Skąd: nowe miasto nad pilicą
|
Wysłany: 17-12-2013, 21:48
|
|
|
najlepiej miernikiem posprawdzac sygnały z czujników nie ma lepszej metody
edith sorki nie ten temat |
|
|
|
 |
Jaco_
Forumowicz

Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 102 Skąd: op
|
Wysłany: 18-12-2013, 23:49
|
|
|
ja u siebie tez myslalem i myslalem o stozku ale olałem temat. Kase ktora mialem wydac na to w koncu wydalem na termiczna mate i okleilem sobie cala puche powietrza razem z dolotem do niej dwukrotnie... Nie wyglada to ekstra i moze mi sie wydaje i mam jakies urojenia ale auto moze nie lepiej sie zbiera ale jakby wczesniej troche sie budzi do zycia... |
_________________ <-------------Moja miłość ZAPRASZAM!
Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 19-12-2013, 12:25
|
|
|
Jaco_ napisał/a: | ja u siebie tez myslalem i myslalem o stozku ale olałem temat. Kase ktora mialem wydac na to w koncu wydalem na termiczna mate i okleilem sobie cala puche powietrza razem z dolotem do niej dwukrotnie... Nie wyglada to ekstra i moze mi sie wydaje i mam jakies urojenia ale auto moze nie lepiej sie zbiera ale jakby wczesniej troche sie budzi do zycia... |
Jak się ma osłona termiczna przy dolocie do osiągów? Poza tym przecież pucha się kończy a później jest gumowy wąż i dalej kolektor dolotowy który jest praktycznie radiatorem... no i najważniejsza kwestia, wg Twojej teorii auto by jeździło w różnych temperaturach z różną mocą... |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Jaco_
Forumowicz

Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 102 Skąd: op
|
Wysłany: 19-12-2013, 15:17
|
|
|
Zimne powietrze = bogatsza mieszanka - inaczej mówiąć im bardziej zimne (np. w chłodne dni) tym lepiej gdyż zimne powietrze zawiera więcej tlenu co powoduje ekektywniejsze spalanie mieszanki, co może sie przekładać na dynamikę. To dlatego np.silniki turbo diesel maja chłodnice powietrza doładowujacego.
Przeciez sam mozesz zauwazyc ze np keidy jest zimno to auto lepiej sie zbiera a niezeli w lecie przy 30stopniach prawda? dlatego tez na rynku mamy pelno puszek termicznych do stozkow, mnowstwo rodzajow Colda Air Intake-ów, osłon termicznych itd. prawda? po to wlasnie by obnizyc temperature powietrza ktore wlatuje do silnika by poprawić osiagi
Doklanie wyglada to tak: Ten rozplaszczony wlot - oklejony, Pucha z filtrem oklejona, potem nastepnie masz przeplywka, gumowy waz i kolektor ssacy odizolowalem te dwie pierwsze czesci ktore zajmuja najwieksza powierzchnie w komomorze silnika wiec temperatura mogla lekko spasc na dolocie prawda? tak wiem nie sa to roznice rzedu 10 stopni!
Nie jestem bajko pisarzem dlatego napisalem ze odnosze wrazenie, gdyz powinno wlasnie to isc w tym kierunku, Nie napisalem i nie napisze ze mialem 160kma po tym zabieku mam 1000km bo nie sprawdzilem na hamowni wiec bzdur opowiadac nie bede. Za to moge powiedziec o swoich wrazeniach i to wlasnie zrobilem A nasze samochody przeciez jeżdża przy roznej temperatuze, w kazda pore roku jest inna
Pozdrowki! Peace
[ Dodano: 19-12-2013, 15:19 ]
Ps. sory za bledy bo spiesze sie na miasto |
_________________ <-------------Moja miłość ZAPRASZAM!
Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 19-12-2013, 17:22
|
|
|
Jaco_ napisał/a: | Przeciez sam mozesz zauwazyc ze np keidy jest zimno to auto lepiej sie zbiera a niezeli w lecie przy 30stopniach prawda? dlatego tez na rynku mamy pelno puszek termicznych do stozkow, mnowstwo rodzajow Colda Air Intake-ów, osłon termicznych itd. prawda? po to wlasnie by obnizyc temperature powietrza ktore wlatuje do silnika by poprawić osiagi |
Od tego jest przepływka i czujnik temperatury, by niezależnie od temperatury zewnętrznej, sinik miał optymalną mieszankę. A idąc Twoim tropem to odcięcie ogrzewania od przepustnicy powinno przygruchać trochę mocy. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Jaco_
Forumowicz

Auto: EA 2.5L V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 102 Skąd: op
|
Wysłany: 19-12-2013, 20:28
|
|
|
no jasne ze czujnik jest ale przeciez jak czujnik wybada ze powietrze jest zimniejsze to "podkreca" wlasnie mieszanke No nie wiem czy pare kucy przybylo ale "wiedz ze cos sie dzieje" i wydaje mi sie ze troszke lepiej sie wkreca chociaz czy przez takie cos byloby to odczuwalne nie wiem.. Moze kideys na jakims zlocie mitsumaniakow bedzie znowu hamownia to zobacze |
_________________ <-------------Moja miłość ZAPRASZAM!
Mieć Galanta, Kochać Galanta, Umrzeć w Galancie!
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 19-12-2013, 22:10
|
|
|
Mój jak popada to wali focha i w ogóle nie odpala a tak na poważnie, to fajnie by było na hamowni sprawdzić ale wątpię, żeby to była różnica większa niż 1-2km... o ile w ogóle można mówić o takiej różnicy, ale może ktoś zna temat z autopsji ? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
|