Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Brak Ogrzewania
Autor Wiadomość
wierzbiks 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-09-2016, 22:04   

U mnie ostatnio ogrzewanie samo z siebie zaczęło działać i nie mam pojęcia co jest tego przyczyną.
Czy może to być jakiś czujnik temperatury?
Czy u Was też tak jest że przy chłodzeniu strumień powietrza jest bardzo silny, natomiast przy nagrzewaniu bardzo słaby (mimo tych samych ustawień prędkości wiatraczków)

Cytat:
mnie brak ogrzewania objawia się tym, że gdy ustawię max. temperature (32 stopnie) to praktycznie nic nie dmucha z nawiewu, a powietrze które się wydostaje jest co najwyżej letnie. Chłodzenie za to działa w porządku - powietrze jest zimne, a strumień powietrza mocny.

Sprawdziłem:
- oba węże które wchodzą do środka (do nagrzewnicy) są gorące,
- oba moduły (silniczki) kontrolujące cięgna są sprawne - rozebrałem je, w tym który przychodzi koło zapalniczki, brakuje jednego ząbka, jednak nie ma to żadnego wpływu na działanie układu, zresztą przestawiłem zębatkę tak, iż ten brakujący ząbek nie bierze udziału w całej zabawie
- termostat wygląda ok, auto szybko się nagrzewa i zawsze trzyma tą samą temperaturę (wskazówka temperatury zatrzymuje się delikatnie przed połową)

Nie mam pojęcia co sprawdzać dalej :/
 
 
pit696 
Forumowicz


Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 163
Skąd: Sulechów
Wysłany: 11-10-2016, 10:49   

czy nagrzewnica z obudowa z 2.4gdi pasuje do 2.5?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-10-2016, 11:54   

nagrzewnica jest ta sama
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-10-2016, 14:26   

Obudowa też :wink:
 
 
racienie 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi galant 2.5 V6 00r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: kwidzyn
Wysłany: 18-10-2016, 12:54   

witam,posiadam galanta 2.4 gdi benzyna 150 km 99r a moj problem polega na tym ze po odpaleniu i ustawieniu temperatury 27 stopni leci cieplutkie powietrze przez kilkanascie minut a potem temperatura sama spada i wieje chlodne powietrze,dopiero po ustawieniu na maxa czyli 32 stopnie leci goraco,a wystarczy ze zmniejsze do 30 leci chlodne hmm i szukam przyczyny zeby to naprawic lecz od czego zaczac?czy to termostat?czy uklad zapowietrzony?czy jakis czujnik temperatury?
prosze o pomoc,dziekuje i pozdrawiam
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 18-10-2016, 13:27   

Mam dokładnie to samo :evil: Sprawdzałem kiedyś komputerem czujnik temp. wew. i wszystko było ok...
_________________

 
 
AlexMorane 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-11-2016, 18:27   

Ja mam za to trochu inny problem mniej groźny ale wkurzający. Jeszcze 2 miesiące temu po przejechaniu jednego km max 2 z nawiewu już buchało gorącym powietrzem co było super, od jakiegoś czasu tak po prostu zaczął się dużo wolniej grzać, muszę przejechać z 5-7 Km by zaczęło lecieć gorące powietrze ktoś może znać przyczynę ? Mam Galant 2.0 Benz/Gaz z Klimatronikiem
_________________
Galant 97r 2.0 Automat

"Korzystajcie z mej wiedzy gdyż wcześniej to ja uczyłem się od was"
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-11-2016, 18:40   

AlexMorane napisał/a:
Jeszcze 2 miesiące temu po przejechaniu jednego km max 2 z nawiewu już buchało gorącym powietrzem

Bo było o wiele cieplej na zewnatrz
AlexMorane napisał/a:
od jakiegoś czasu tak po prostu zaczął się dużo wolniej grzać, muszę przejechać z 5-7 Km by zaczęło lecieć gorące powietrze

Temperatura niska więc dłuzsze grzanie

Tak powaznie to sprawdz termostat i sprawdz czy przewody do nagrzewnicy sa gorace , nagrzewnica moze być zamulona , klapki mogą sie nie otwierać i zamykać dostatecznie sterowane przez klimatronik
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-11-2016, 20:12   

W moim po starcie przy +3 st. C i ustawionych 22 st. C na klimatroniku po 1 km wali tak gorącym powietrzem, że wytrzymać nie idzie.
 
 
AlexMorane 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-11-2016, 21:02   

Milo z tym że było cieplej na pewno nie, Tak jak Hugo mówi rok temu miałem identycznie więc coś musiało się stać, na początku sprawdzę płyn chłodniczy a potem będę szukał tam gdzie ty mówisz
_________________
Galant 97r 2.0 Automat

"Korzystajcie z mej wiedzy gdyż wcześniej to ja uczyłem się od was"
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-11-2016, 21:12   

Rzędówka a Vałka inaczej sie nagrzewaja, pomyślcie chwile.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-11-2016, 21:21   

Ja nie wiem od czego to zależy - w kombi dmucha gorącym, bardzo szybko, pomimo że jest większy obieg, bo jest LPG. W sedanie od ubiegłego roku przy mrozach ledwo ciepłe jest. Węże nagrzewnicy gorące, silniczek od temperatury chodzi jak należy (sprawdzane na postoju), termostat nowy w obu Galantach, Vernet. Przestałem nim zimą jeździć. Jedyna różnica to LEDy w panelu klimatronika w sedanie... Rurka założona jak należy gdyby ktoś się pytał :)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-11-2016, 21:27   

Krzyzak napisał/a:
przy mrozach ledwo ciepłe jest. Węże nagrzewnicy gorące,

Mozliwe że nagrzewnica zamulona i grzeje na pół gwizdka
Identyczna przypadłośc była A 4 nagrzewnica była tak brudna że po płukaniu wyleciało tyle syfu że szok po tym zabiegu grzeje jak szalone
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-11-2016, 21:33   

milo napisał/a:
Mozliwe że nagrzewnica zamulona i grzeje na pół gwizdka
ale co takiego mogło się w niej zmienić, skoro płyn jest bardzo dobrej jakości (Prestone) a kiedyś grzało bardzo mocno i szybko
to się stało jakoś nieco ponad rok temu, jesienią 2015, nagle...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-11-2016, 21:43   

Krzyzak napisał/a:
to się stało jakoś nieco ponad rok temu, jesienią 2015, nagle..

Latem nie właczasz ogrzewania wszystko ujawnia sie wczesna jesienia a płyn sobie krąży
W A 4 juz 2 razy czysciłem i zawsze to na poczatku jesieni czyszczenie i za kazdym razem jest ten brud ale ogrzewanie poprawia sie po czyszczeniu
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.