Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Galant kręci i nie odpala
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-10-2023, 16:57   

Powiem tak - aparat nie jest ciężko wyjąć a dla komfortu pracy lepiej go wyciągnąć. Sam apart to tylko 2 nakrętki na klucz 12. Prócz tego oczywiście kopułka na 3 śrubki 8mm i od spodu jest osłona plastikowa na 3 śruby.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-10-2023, 20:14   

Hugo napisał/a:
widziałem tak wypalone kopułki w tym aucie, że tego styku na środku w ogóle nie było, dziura była wypalona, a silnik pracował bez zarzutu.
Co na to cewka? Dowidzenia :lol:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-10-2023, 08:26   

dexsiu, nie, odkręcasz osłonkę pod aparatem i kopułkę. Przekładasz kable pojedynczo do nowej kopułki.

[ Dodano: 31-10-2023, 08:27 ]
robertdg, nadal jeżdżą bez zarzutu na nowych kopułkach.
 
 
dexsiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W- V6-24-1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warsaw
Wysłany: 08-11-2023, 15:31   

No więc po założeniu nowej kopułki nadal lipa.
Czekam na cewkę.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2023, 07:30   

Oczywiście, powodem nie mogła być kopułka. Jaką cewkę kupiłeś?
  
 
 
dexsiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W- V6-24-1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warsaw
Wysłany: 09-11-2023, 13:51   

Hugo napisał/a:
... Jaką cewkę kupiłeś?


MOBILETRON

[ Dodano: 30-11-2023, 15:53 ]
Cześć, chciałem wszystkim podziękować za porady i informację.
Faktycznie, cewka dotarła wymieniona odpalił od strzała.
Nadal mnie jednak zastanawia to, że stara dawała iskrę, na omomierzu wartości jak w serwisówce a nie działa.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-11-2023, 17:12   

dexsiu, jaki kolor iskry był na starej cewce?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-12-2023, 09:13   

A pytanie gdzie idzie kupic cewke w razie czego. Moja działa już 26lat ale nie znasz dnia....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
dexsiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W- V6-24-1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warsaw
Wysłany: 03-12-2023, 14:06   

Hugo napisał/a:
dexsiu, jaki kolor iskry był na starej cewce?


Nie pamiętam, nie skupiałem się na tym:)

[ Dodano: 03-12-2023, 14:08 ]
Marcino napisał/a:
A pytanie gdzie idzie kupic cewke w razie czego. Moja działa już 26lat ale nie znasz dnia....


Tą kupiłem:

https://www.ebay.pl/itm/142653757880
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-12-2023, 15:43   

dexsiu napisał/a:
Tą kupiłem:

https://www.ebay.pl/itm/142653757880

Dziękuje.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.