Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST
Autor Wiadomość
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 01-03-2010, 11:36   

Ale mimo wszystko nie jest nam Maniakom miło czytać że Ford objechał Misia i jest naprawdę niekiepski, tak czy siak większość z Mitsumaniaków nie kocha Forda :mrgreen: a tu takie nowinki :(
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 01-03-2010, 11:42   

a Carisma nie miala wielowahaczowego zawiasu? Jesli tak to jej najblizej klasą do Focusa razem z Lancerem ówczesnym.
Focus pierwszej gen. podobnie jak mondeo mk3 maja genialny zawias, uklad kierowniczy i jak do tej pory uwazam ja za najblizsze idealu pod wzgledem prowadzenia z zachowaniem naprawde wysokiego komfortu na polskich dziurach. Jezdzilem tez "próbnie" Cari 2 gen i faktycznie tam zawieszenie rowniez jest bardzo przyjemne, na dziurach plomby nie wypadaja a w zakretach jak po sznurku. Jednak mimo to rdzewiejace fordy sa dla mnie najmilsze w jezdzie ;) Co ciekawe mondeo mk4 to juz nie to samo. Moze to kwestia wąskich oponek poki co.. za to bardziej komfortowe sie wydaje
PS. Hubeeert, my escorta wspominamy... no coz wolimy go nie wspominac :D 7 lat męki z autem z salonu, problemy byly w kazdej motoryzacyjnej materii w tym autku
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
niko123 
Nowy Forumowicz

Auto: Subaru
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Zabrze
Wysłany: 01-03-2010, 12:32   

size=9][ Dodano: 27-02-2010, 11:34 ][/size]
Następna wygrana Focusa 9 do 7.

http://www.autoinfo.pl/au...-niebieski-grom


Następna wygrana Focusa

http://www.scoobyblog.com...reza-group-test

Następna wygrana Focusa

http://www.auto-motor-i-s...X-STI-8029.html

[ Dodano: 27-02-2010, 11:34 ]


Następna

Powrót legendy: Ford Focus RS kontra Audi S3 i BMW 130i

Mamy jednak pewne wątpliwości co do tych – wszak dość daleko idących – modyfikacji. No bo jak przednionapędowiec ma efektywnie i bez strat przenieść na koła 305 KM i 440 Nm? Kluczem do sukcesu - czyli dobrej trakcji jest pochodząca z Focusa WRC przednia oś, nazwana przez Forda „RevoKnuckle”. Czy technika rodem z rajdów pozwoli Focusowi mierzyć się z tylnonapędowym BMW 130i i wyposażonym w napęd na obie osie Audi S3?

Nasz 3,8-kilometrowy tor testowy Ford pokonał w 1.40,15 minuty, szybciej niż Audi S3 i BMW 130i.

Jak na auto z przednim napędem to wręcz sensacyjny wynik. Również na mokrej nawierzchni Focus zaskakująco neutralnie pokonuje nawet ostre zakręty. „Szpera” i przednia oś wyposażona w system „RevoKnuckle” współpracują z sobą tak dobrze, że do uślizgów praktycznie nie dochodzi.

http://www.auto-swiat.pl/...0i,24908,1.html

Następna

http://sportscarforums.co...-evo-30965.html
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2010, 13:19   

Nie wlaczalem sie do dysput, bo:
1) uwazam Focusa za super auto... a Focus I byl na 100% lepszym kompaktem niz Golf IV, a i teraz po jazdach probnych Lancer=Focus, ale zadecydowal gust estetyczny i to ze nie chcialem jezdzic autem ktorych mijam setki kazdego dnia...
2) ST i RS sa najlepszymi przednionapedowcami wsrod "scigaczy" drogowych kazdy w swej klasie... ale nie jest tak ze sa bezkonkurencyjne... zreszta RS jest prawie nie do dostania... a jesli juz ktos by go dorwal to taniej i lepiej zapodac jednak Evo...
3) Focusem bardzo dobrze sie jezdzi... zwlaszcza HB... ale tylko laicy powoluja sie przy tym na zawieche wielowachaczowa... bo jak wspomniano wiele aut wielu klas posiadalo taka zawieche wczesniej... Civicu 5 generacji czasem juz nie bylo?
4) niko123 nie rob za trola... Focus wszelkich rodzajow jest super autem, ale nikt na forum mitsumaniakow nie przyzna Ci ze jest najlepszy na swiecie... bo dla nas to do miskow nawet do piet nie urasta :P

Pozdrawiam :D
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2010, 13:44   

gzesiolek napisał/a:
niko123 nie rob za trola...
Ano lepiej bym tego nie ujął.
Cytat:
Auto: Subaru
Jakie? Jesteś na Forum Subaru?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 01-03-2010, 14:10   

niko123,
Hubeeert napisał/a:
Jesteś na Forum Subaru?

Dlatego tak nam dowala :evil:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2010, 14:16   

SHARK1979 :roll: litości...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2010, 20:13   

Bart007 napisał/a:
Pisałem o Focusie, że wprowadził wielowahacz jako jeden z pierwszych w swojej klasie

Moja mazda 323 z 1991 roku tez ma wielowahaczowe zawieszenie z tyłu. W 323 było wprowadzone w 1987 roku :D
PS Mój kumpel który zajmuje się Toyotami, jak zobaczył Galanta na podnośniku to stwierdził że u nich takie zawieszenie(przód) jest dopiero w Lexusach
_________________

 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 01-03-2010, 21:58   

Powiem tak burza w szklance wody. Testy gazetowe Focusa RS a rzeczywistosc to dwie rozne rzeczy. Chyba oczywiste jest ze na torze wygra mocna oska a nie ciezsze 4x4 o mniejszej mocy. Ale zapewniam was ze na zwyklej drodze zwlaszcza polskiej ten focus niedalby rady slabszemu EVO X lub nizszej generacji a zwlaszcza EVO V, VI.
W rajdach kiedy zaczal blyszczec Janusz Kulig a jezdzil wtedy Renault Megane Maxi ( Oska ponad 300 KM i 7 biegow) to niedawaly rady pierwsze auta klasy WRC. Na asfaltach 4x4 nie mial szans. A dlaczego? Waga i strata mocy na przelozeniach.

Niemniej po tym jak Ford skonczyl sie na Escorcie RS Cosworth ma powstac limotowana wersja focusa 4x4. Chyba nie musze tlumaczyc dlaczego Ford cos takiego wypuszcza...
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 12-03-2010, 14:33   

niko123 napisał/a:
Nawet nie wiedzie że Ford focus 1 ma silniki benzynowe są japońskich inżynierów Yamaha.
Fiesta 1,25 ZETEC miała przekonstruowany silnik motocykla Yamaha. Płytki do regulacji luzów zaworowych pasują od mojej Yamahy XJ 600 :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
macior 
Mitsumaniak


Auto: Lancer1.8cvt'10,Micra1.0cvt00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: Kraków NH
Wysłany: 12-03-2010, 14:37   

http://www.auto-motor-i-s...i-Evo-8984.html

no i po dyskusjach :|
_________________

 
 
paavob 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-03-2010, 17:34   

Auto Swiat nowe wydanie o sportowych autach jest test Ralliarta. Normalny...:)

W sumie AS i Top Gear i kilka innych gazetek nie zjechaly tego autka i zauwazyly i zalety i wady...

A to, ze RA przeszlo pod skrzydla Mitsu. To chyba i lepiej...moze wreszcie otworza porzadny sklep na europe z ozdobkami, gadzetami i czesciami...

Pozdrawiam
_________________
paavob
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 20-03-2010, 18:33   

Zasatanawia mnie to rycie przodem, ciekawe dlaczego - inercja ciężkiego przodu, czy za mało momentu, jak na dość ciężka krowę przekazywaną na pasywne dyfry. Rozumiem, ze testowali to na wyłączonej kontroli trakcji...

[ Dodano: 20-03-2010, 18:40 ]
sampler napisał/a:
Chyba oczywiste jest ze na torze wygra mocna oska a nie ciezsze 4x4 o mniejszej mocy. Ale zapewniam was ze na zwyklej drodze zwlaszcza polskiej ten focus niedalby rady slabszemu EVO X lub nizszej generacji a zwlaszcza EVO V, VI.
W rajdach kiedy zaczal blyszczec Janusz Kulig a jezdzil wtedy Renault Megane Maxi ( Oska ponad 300 KM i 7 biegow) to niedawaly rady pierwsze auta klasy WRC. Na asfaltach 4x4 nie mial szans. A dlaczego? Waga i strata mocy na przelozeniach...

skoro porównamy 440 Nm do 350, nie bacząc na moc i do tego 200 kg masy - nie ma o czym mówić kto kogo objedzie.
Powiem tak. EX w serii jest objeżdżane przez wiele samochodów legitymujacych sie podobną lub nawet nieco słabszą mocą - na prostej. Na zakretach i nierównościach, jak ktos potrafi wykorzystać napęd 4x4 z systemami tym sterującymi - inna sprawa. tyle tylko, że bez AYC i z mocą 240 kucy przy tej samej masie - po prostu auto bedzie jechać wolniej i jestem pewien, że nie da rady RS-owi, nawet w zakrętach. Jazda na codzień EX robi sie przyjemna, jeśli dysponujemy ok. 400 Nm momentu wzwyż w aspekcie masy którą musi rozbujać i strat na napędach, myślę, ze podobnie będzie i z RA
_________________
...biała strona mocy....
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-03-2010, 21:36   

pfx napisał/a:
Zasatanawia mnie to rycie przodem, ciekawe dlaczego


Z tyłu zamiast drogiego AYC jest zwykły dyfer o ograniczonym poślizgu przez co tył w EVO łatwiej wpada w poślizg bo moc jest przekazywana bardziej na bardziej obciążone (przyczepne) koło. Ja bym na to stawiał + parę drobiazgów jak akumulator w EVO już w bagażniku itd itp.
 
 
Pawcho 
Forumowicz
Pawcho

Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 265
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-03-2010, 13:36   

Nowy teścik - http://www.v10.pl/Mitsubi...0406.html#dalej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.