Rekinek 2.5 V6 - moja duma :)) |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3560 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 23-07-2011, 09:19
|
|
|
wilukce napisał/a: | Tylko gdzie ten gruby wąż z gazem co obsługuje wtryski się kończy ? Jak to jest rozwiązane ? |
Prawdopodobnie łączy się z drugą listwą (albo szeregiem wtrysków drugiej głowicy) tzw kompensacja. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:09
|
|
|
... |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
Ostatnio zmieniony przez wilukce 30-08-2011, 16:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:13
|
|
|
wilukce, jakiekolwiek auto byś nie kupił, to zawsze trzeba zainwestować, no może poza nowym z salonu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:18
|
|
|
Chciałbym już mieć te wydatki za sobą i zajmować się jak co niektórzy z Was tzw. kosmetyką A to zegareczek a to komputerek pokładowy itp itd. Kiedy ja do tego dojdę ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:22
|
|
|
wilukce, znam ten ból. Też wpakowałem masę kasy w swojego.
W praktycznie każdym, czy to za 11 czy za 20 tys masz na sart do kupna opony, rozrząd, hamulce i inne. Mnie przeraża ta blacharka w galu. A jeszcze teraz mi ktoś tylne drzwi kluczykiem zarysował. Nie wiem nawet kiedy, bo dopiero dzisiaj zauważyłem... |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:27
|
|
|
Owczar napisał/a: | Mnie przeraża ta blacharka w galu |
Mnie też. Chciałem zrobić nadkola i konserwacje podwozie, kielichów itp w te wakacje przed zimą, ale jak widzę jak to wszystko idzie to jest to jedyna rzecz z która da się jeździć i można ją zrobić później. Tylko nie wiem czy "później" to się będzie jeszcze co robić, bo ruda u mnie na nadkolach posuwa się z prędkością 1cm na rok :/ |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:30
|
|
|
Rób jak najszybciej. Ja też zwlekałem i jest słabiutko... Szczególnie kielichy bo je jest zrobić najtrudniej. Nadkola to w ostateczności reperaturki.. Ja mam zamiar w sierpniu zrobić blacharkę, zawieszenie przełożyć... |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:38
|
|
|
robertdg napisał/a: | no może poza nowym z salonu | tylko w tym wypadku żebyś się nie zdziwił jak za przegląd zapłacisz 800-900zł a za ubezpieczenie prawie 2000zł (wymagane AC) a ceny podałem dla Lancera X, poznane z autopsji a poza tym gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych jak klocki hamulcowe czy zawieszenie
wilukce, nie wiem czy to Cię pocieszy ale powiem Ci ile ja wpakowałem w Galanta:
od początku posiadania zapisuje sobie w arkuszu kalkulacyjnym wszystkie wydatki związane z samochodem (nawet najdrobniejsze pierdółki typu płyn do spryskiwaczy czy żarówki w tylne postojówki, no i paliwo i LPG osobno) i jak to wszystko podliczyłem pod koniec czerwca (10 miesięcy od zakupu) to się za głowę złapałem skąd ja tyle kasy wziąłem. Cena 11kzł, rejestracja i OC 800zł, suma z arkusza to ponad 7700zł!!!! (w tym instalka LPG, 2 komplety nowych opon, felgi letnie, rozrząd, oleje, płyny, wycieraczki, dywaniki, plaki, wosk,itp.) zrobiłem około 18kkm i na paliwo wydałem prawie 5000zł żeby tego mało było to po tym sumowaniu zabrałem się za skrzynie i tak: synchro 500zł, robocizna 600zł, sprzęgło 560zł, łożyska 240zł, no i dla przyjemności dorzuciłem sobie grilli, zderzak avance (600zł) progi, zegary HC i kilka jeszcze gadżetów za około 700zł żeby tego jeszcze mało było teraz trzeba to pomalować na szczęście to mam po kosztach materiałów więc tragedii nie będzie |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:44
|
|
|
sveno, trochę mnie pocieszyłeś bo teraz wiem, że nie jestem sam
Owczar, co w kielichach można wykombinować ? Ostre czyszczenie i narzucenie baranka ? To może nie wyjdzie drogo to bym zrobił przed zimą. |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:46
|
|
|
Jeśli nie jest bardzo zaawansowane to czyszczenie mechaniczne. Najlepiej szczotą na szlifierce. Potem brunox, podkład i baranek.. A od góry brunox i podkład, ew na to lakier. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 24-07-2011, 08:56
|
|
|
robertdg napisał/a: | no może poza nowym z salonu |
Wtedy to ci wartość od razu spada po przekroczenia bram salonu o jakieś 30%...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-07-2011, 10:57
|
|
|
wilukce napisał/a: | Na pełnym bucie do odcinki z 1.13 na 0.68. |
Ale na screenach widac, ze masz cisnienie ~1,4 bara. Skad 1,13
Owczar napisał/a: | jest jeszcze jeden słaby punkt u Ciebie. Miedź 6mm, chociaż ona przy dobrym reduktorze nie powinna przeszkadzać aż tak |
6mm wyrabia sie w waszych silnikach. No chyba ze bedzie pzaginana ... |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-07-2011, 16:05
|
|
|
wilukce ja w mojego przez 2 lata wsadziłem ok. 8 000 zł, przejechałem 70 000 km. W każde używane auto trzeba pakować kase, ale nie do każdego są tak drogie części i nie każde jest tak problemowe w naprawach jak Galant. Więc spoko i tak masz najładniejsze auto w okolicy, bo to EA... |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 01-08-2011, 12:57
|
|
|
wilukce napisał/a: | Do tego chciałem dokupić prześciówki z Valtek/Rail --->>Hany |
Lepiej kupic za kilka zl wyyczki pod Hany i zmienic z tych co masz. Przejsciowki beda niepotrzebne- zdedne kable.
Z tymi wezykami od wtryskiwaczy lpg - to jakies przegiecie ...
Nie dosc ze dlugie, to nawet nie sa rowne. Porazka.
Ile sekund miales opoznienie "pedalu gazu" na depniecie
Jak reduktor wypuszcza nadmiar gazu to wiez gdzie to w Twoim aucie idzie
Podpowiem: w strone ciepłego kolektora / góry silnika. Nie spałbym spokojnie tak jeżdząc.
Filtr lotny masz taki, który nic brudu nie wyłapuje. Już lepiej metalowy FL01. Sprawdzane osobiście- różnica chyba 4 zl na filtrze. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
|