Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rekinek 2.5 V6 - moja duma :))
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3560
Skąd: Gniezno
Wysłany: 23-07-2011, 09:19   

wilukce napisał/a:
Tylko gdzie ten gruby wąż z gazem co obsługuje wtryski się kończy ? Jak to jest rozwiązane ?


Prawdopodobnie łączy się z drugą listwą (albo szeregiem wtrysków drugiej głowicy) tzw kompensacja.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 23-07-2011, 23:09   

...
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
Ostatnio zmieniony przez wilukce 30-08-2011, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-07-2011, 23:13   

wilukce, jakiekolwiek auto byś nie kupił, to zawsze trzeba zainwestować, no może poza nowym z salonu :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 23-07-2011, 23:18   

Chciałbym już mieć te wydatki za sobą i zajmować się jak co niektórzy z Was tzw. kosmetyką :P A to zegareczek a to komputerek pokładowy itp itd. :) Kiedy ja do tego dojdę ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-07-2011, 23:22   

wilukce, znam ten ból. Też wpakowałem masę kasy w swojego.

W praktycznie każdym, czy to za 11 czy za 20 tys masz na sart do kupna opony, rozrząd, hamulce i inne. Mnie przeraża ta blacharka w galu. A jeszcze teraz mi ktoś tylne drzwi kluczykiem zarysował. Nie wiem nawet kiedy, bo dopiero dzisiaj zauważyłem...
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 23-07-2011, 23:27   

Owczar napisał/a:
Mnie przeraża ta blacharka w galu

Mnie też. Chciałem zrobić nadkola i konserwacje podwozie, kielichów itp w te wakacje przed zimą, ale jak widzę jak to wszystko idzie to jest to jedyna rzecz z która da się jeździć i można ją zrobić później. Tylko nie wiem czy "później" to się będzie jeszcze co robić, bo ruda u mnie na nadkolach posuwa się z prędkością 1cm na rok :/
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-07-2011, 23:30   

Rób jak najszybciej. Ja też zwlekałem i jest słabiutko... Szczególnie kielichy bo je jest zrobić najtrudniej. Nadkola to w ostateczności reperaturki.. Ja mam zamiar w sierpniu zrobić blacharkę, zawieszenie przełożyć...
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-07-2011, 23:38   

robertdg napisał/a:
no może poza nowym z salonu :P
tylko w tym wypadku żebyś się nie zdziwił jak za przegląd zapłacisz 800-900zł a za ubezpieczenie prawie 2000zł (wymagane AC) a ceny podałem dla Lancera X, poznane z autopsji :P a poza tym gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych jak klocki hamulcowe czy zawieszenie :P

wilukce, nie wiem czy to Cię pocieszy ale powiem Ci ile ja wpakowałem w Galanta:
od początku posiadania zapisuje sobie w arkuszu kalkulacyjnym wszystkie wydatki związane z samochodem (nawet najdrobniejsze pierdółki typu płyn do spryskiwaczy czy żarówki w tylne postojówki, no i paliwo i LPG osobno) i jak to wszystko podliczyłem pod koniec czerwca (10 miesięcy od zakupu) to się za głowę złapałem skąd ja tyle kasy wziąłem. Cena 11kzł, rejestracja i OC 800zł, suma z arkusza to ponad 7700zł!!!! (w tym instalka LPG, 2 komplety nowych opon, felgi letnie, rozrząd, oleje, płyny, wycieraczki, dywaniki, plaki, wosk,itp.) zrobiłem około 18kkm i na paliwo wydałem prawie 5000zł :shock: żeby tego mało było to po tym sumowaniu zabrałem się za skrzynie i tak: synchro 500zł, robocizna 600zł, sprzęgło 560zł, łożyska 240zł, no i dla przyjemności dorzuciłem sobie grilli, zderzak avance (600zł) progi, zegary HC i kilka jeszcze gadżetów za około 700zł :) żeby tego jeszcze mało było teraz trzeba to pomalować :) na szczęście to mam po kosztach materiałów więc tragedii nie będzie :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 23-07-2011, 23:44   

sveno, trochę mnie pocieszyłeś bo teraz wiem, że nie jestem sam :D
Owczar, co w kielichach można wykombinować ? Ostre czyszczenie i narzucenie baranka ? To może nie wyjdzie drogo to bym zrobił przed zimą.
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-07-2011, 23:46   

Jeśli nie jest bardzo zaawansowane to czyszczenie mechaniczne. Najlepiej szczotą na szlifierce. Potem brunox, podkład i baranek.. A od góry brunox i podkład, ew na to lakier.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 24-07-2011, 08:56   

robertdg napisał/a:
no może poza nowym z salonu :P

Wtedy to ci wartość od razu spada po przekroczenia bram salonu o jakieś 30%...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-07-2011, 10:57   

wilukce napisał/a:
Na pełnym bucie do odcinki z 1.13 na 0.68.


Ale na screenach widac, ze masz cisnienie ~1,4 bara. Skad 1,13 :?

Owczar napisał/a:
jest jeszcze jeden słaby punkt u Ciebie. Miedź 6mm, chociaż ona przy dobrym reduktorze nie powinna przeszkadzać aż tak


6mm wyrabia sie w waszych silnikach. No chyba ze bedzie pzaginana ...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-07-2011, 16:05   

wilukce ja w mojego przez 2 lata wsadziłem ok. 8 000 zł, przejechałem 70 000 km. W każde używane auto trzeba pakować kase, ale nie do każdego są tak drogie części i nie każde jest tak problemowe w naprawach jak Galant. Więc spoko i tak masz najładniejsze auto w okolicy, bo to EA... :wink:
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-08-2011, 12:28   

Nie miałem dostępu do komputera przez 6dni, ale już jestem ;) No i powoli zaczynam poprawiać instalację LPG u siebie. Porobiłem zdjęcia tego co jest teraz. Owczar, chciałeś zobaczyć jak są wykonane nawierty do kolektora.
Zastanawiam się nad zielonymi Hanami i 2x Zavoli N (jeden już mam). Do tego chciałem dokupić prześciówki z Valtek/Rail --->>Hany, oraz trójniki od Sylwii. Potrzebuje również jeden elektrozawór. Będę wdzięczny jak pomożecie mi przez to przejść bo powiem szczerze ... swoją znajomość na temat instalacji i montażu LPG na razie oceniam na 3+. Poniżej linki.
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0022.JPG
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0023.JPG
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0024.JPG
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0025.JPG
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0026.JPG
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0027.JPG
http://wilukce.fm.interii.pl/DSCN0028.JPG
KaWu napisał/a:
wilukce napisał/a:
Na pełnym bucie do odcinki z 1.13 na 0.68.


Ale na screenach widać, ze masz ciśnienie ~1,4 bara. Skad 1,13 :?

Gdzie to jest ? Nie widzę nigdzie 1.4
Ja sczytałem to z 1 screen'a ciśnienie robocze -->> 1.13
ciśnienie minimalne 0.68.
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-08-2011, 12:57   

wilukce napisał/a:
Do tego chciałem dokupić prześciówki z Valtek/Rail --->>Hany


Lepiej kupic za kilka zl wyyczki pod Hany i zmienic z tych co masz. Przejsciowki beda niepotrzebne- zdedne kable.

Z tymi wezykami od wtryskiwaczy lpg - to jakies przegiecie ... :shock:
Nie dosc ze dlugie, to nawet nie sa rowne. Porazka.
Ile sekund miales opoznienie "pedalu gazu" na depniecie :?: :twisted:

Jak reduktor wypuszcza nadmiar gazu to wiez gdzie to w Twoim aucie idzie :?:
Podpowiem: w strone ciepłego kolektora / góry silnika. Nie spałbym spokojnie tak jeżdząc.

Filtr lotny masz taki, który nic brudu nie wyłapuje. Już lepiej metalowy FL01. Sprawdzane osobiście- różnica chyba 4 zl na filtrze.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.