Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT 94/SL - reaktywacja
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-03-2015, 23:03   

piotr_bb napisał/a:
Przecież McPherson nie tylko wykonuje skręty , ale również w momencie zmiany położenia wahacza gór dół zmienia kąt w stosunku do jezdni więc jak go zmieni jeżeli nie będzie luzu na łożysku tylko będzie na sztywno połączony z karoserią ?
Nie jest na sztywno połaczony, poza łożyskiem rolę przechyłu przy skrętach przenosi wypełnienie gumowe górnej podpory w której osadzone są łożyska
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 05-03-2015, 23:22   

o oryginalnie nie ma łożyska tylko tuleje wprasowane i zalane gumą.
https://3swarehouse.com/product/front-strut-upper-mounts-oem/
A jak już się skończą te poduszki i nie idzie ich dostać to ludzie zaczynają kombinować.
Widzę że w amerykanach wygląda jak łożysko:
http://www.americanparts....mort-przod.html
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-03-2015, 23:31   

i9i napisał/a:
o oryginalnie nie ma łożyska tylko tuleje zalane gumą.
Jak nie ma jak jest - było napisane wczesniej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 05-03-2015, 23:38   

http://www.okazje.info.pl...2006-14308.html
Tak wygląda wypełnienie poduchy w amerykańcu. Jak to się komuś na drodze rozsypie to nie ma pojęcia czym to zastąpić. Teraz mamy internet i masę fotek, kiedyś wystarczała wyobraźnia. A jeśli znajdowało się jakieś łożysko to nie kulkowe na sztywno.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-03-2015, 08:21   

i9i napisał/a:
http://www.okazje.info.pl/okazja/motoryzacja/gorne-mocowanie-amortyzatora-chrysler-sebring-2006-14308.html
Tak wygląda wypełnienie poduchy w amerykańcu. Jak to się komuś na drodze rozsypie to nie ma pojęcia czym to zastąpić. Teraz mamy internet i masę fotek, kiedyś wystarczała wyobraźnia. A jeśli znajdowało się jakieś łożysko to nie kulkowe na sztywno.


Wziąłeś pod uwagę fakt, że ten zestaw jest do zawieszenia typu multilink - upraszczając, zbliżone do galantowego - amortyzator nie wymaga łożyska skretnego, w przeciwieństwie do 3000GT
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 06-03-2015, 08:49   

piotr_bb napisał/a:
Przecież McPherson nie tylko wykonuje skręty , ale również w momencie zmiany położenia wahacza gór dół zmienia kąt w stosunku do jezdni więc jak go zmieni jeżeli nie będzie luzu na łożysku tylko będzie na sztywno połączony z karoserią ?
Znalazłem tylko coś takiego .
Więc potrzebujesz łożyska wychylnego które będzie w stanie przenieść duże obciążenia osiowe i promieniowe.

Masz: http://www.darex-lozyska.pl/oferta.php?prod=a1052
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 06-03-2015, 18:56   

Mój błąd. Przepraszam. To zestaw na tył. Pogrzebałem trochę i zwykłe łożyska kulkowe daje do zamienników Mevotech i Monroe. Mevotech nawet ładnie pokazuje rodzaj łożyska 6302 RS. Najlepsze byłoby ślizgowe albo wychylne. W ostateczności kulkowe skośne: http://allegro.pl/lozysko...4765736047.html jak włożysz odpowiednią stroną to uderzenie nie powinno mu zaszkodzić.
Ewentualnie oporowe wzdłużne jak na tych fotach: http://allegro.pl/lozysko...5116552288.html
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 06-03-2015, 19:40   

robertdg napisał/a:
piotr_bb napisał/a:
Przecież McPherson nie tylko wykonuje skręty , ale również w momencie zmiany położenia wahacza gór dół zmienia kąt w stosunku do jezdni więc jak go zmieni jeżeli nie będzie luzu na łożysku tylko będzie na sztywno połączony z karoserią ?
Nie jest na sztywno połaczony, poza łożyskiem rolę przechyłu przy skrętach przenosi wypełnienie gumowe górnej podpory w której osadzone są łożyska


No właśnie i tutaj masz całkowitą rację . Dzisiaj kupiłem stożkowe 30302A zobaczymy wygląda że bedzie OK dziękuję wszystkim i dam znać czy nie będzie problemów . :wink:
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 16-03-2015, 20:40   

Przeróbka zawieszenia plus swap hebelków

Postępy prac : montaż adapterów na większą tarczę hamulcową i zmiana łożyska kolumny McPhersona ze zwykłego kulkowego na stożkowe , które przenosi dużo większe obciążenia wzdłużne niż kulkowe więc zawieszenie będzie nie do zdarcia przynajmniej mam taką nadzieje . :wink:





_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
Ostatnio zmieniony przez piotr_bb 01-02-2016, 22:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 16-03-2015, 20:56   

Widzę mnóstwo włożonej pracy, bardzo ładniusi ten Twój GTek :biggrin:
Nie ma to jak samemu reaktywować takie zacne auto. Powodzenia i wytrwałości życzę :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2015, 21:04   

Rurka hamulcowa sie oparła :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 16-03-2015, 21:27   

Oj tam oj tam jeszcze nie były podłączone przewody hamulcowe jak robiłem fotki . Szczególarz z Ciebie :P
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-06-2016, 21:35   

piotr_bb - masz kapitalny wóz, teraz, po obejrzeniu zdjęć z przed renowacji .. chylę czoła, szczególnie biorąc pod uwagę, że tyle rzeczy ogarniasz samemu!
_________________
Mój misiek
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-09-2016, 19:33   

Zaciski (napis) zrobione super 8)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-09-2016, 19:44   

napis chyba orygnalny. Z jakiej wersji te heble ? z nowszego/silniejszego 3000gt ?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.