Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:06 |
[II 2.0 DID] Nagla utrata mocy Outek II |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-07-2014, 13:36
|
|
|
Potrzebujesz dostęp z góry i z dołu.
Skontaktuj się z przedstawicielem Garreta na PL firmą Moto-remo z Warszawy, ja biorę turbiny od nich.
Z tym turbinami jest generalnie bida bo producent sam robi regenerację na zasadzie - oddajesz swoją, bierzesz regenerowaną. Ważna za to jest gwarancja, której udziela co w wypadku innych firm może być problematyczne. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
vaha
Forumowicz
Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013 Posty: 39 Skąd: PO
|
Wysłany: 08-07-2014, 14:11
|
|
|
Hubeeert, dzięki za podpowiedź Będę kombinował, jak się nie uda (lub poddam) to skorzystam z pomocy jakiegoś warsztatu. Niestety moja turbina rzyga już olejem, więc muszę się spieszyć :-/ |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-07-2014, 17:15
|
|
|
vaha napisał/a: | Niestety moja turbina rzyga już olejem, więc muszę się spieszyć :-/ |
To jak Ci silnik zacznie sam wchodzić na wysokie obroty bez tykania gazu to od razu piąty bieg, hamulec i puszczaj sprzęgło zanim tłok wyjdzie bokiem... |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-07-2014, 10:14
|
|
|
Obawiam się że po takim strzale ze sprzęgła bokiem wyjdą koła zębate ze skrzyni
bonito |
|
|
|
 |
vaha
Forumowicz
Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013 Posty: 39 Skąd: PO
|
Wysłany: 21-07-2014, 15:01
|
|
|
@Hubeeert, turbina zdemontowana - poszła do regeneracji. Firma, która się tym zajmuje, na podstawie oględzin turbiny stwierdziła, że coś jeszcze musi być nie tak, bo na wlocie do turbiny dostaje się brud i być może trzeba przeczyścić jeszcze odmę. Stąd silnik wchodził często w tryb awaryjny. Czy tą odmę można przeczyścić samemu? I czy to powinno wystarczyć? Czy jeszcze należy coś sprawdzić? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-07-2014, 15:23
|
|
|
vaha napisał/a: | Czy jeszcze należy coś sprawdzić? | prawie na pewno przeczyścić przepustnicę i sprawdzić zawór EGR |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-07-2014, 15:56
|
|
|
vaha napisał/a: | Stąd silnik wchodził często w tryb awaryjny. |
Jakie kody błędów? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
vaha
Forumowicz
Auto: OII fl 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2013 Posty: 39 Skąd: PO
|
Wysłany: 21-07-2014, 22:13
|
|
|
Nie mam komputera, więc nie wiem dokładnie jakie to błędy, ale pojawiał się pomarańczowy wykrzyknik i czuć było, że turbo nie działa. |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-07-2014, 15:01
|
|
|
Witam dołącze sie do tematu utraty mocy bo mam problem podobny.
Wczoraj wsiadam rano do outka na parkingu i po przejechaniu kilkuset metrów już czuję , że coś jest nie tak.
Objaw jest taki, że muszę wchodzić na wyzsze obroty niż normalnie zeby ,, jechał'' .
Do tej pory zbierał się powiedzmy od okolo 1700 obr a teraz od 2000-2100. Na niższych obrotach pedał idzie do podłogi a auto czeka 2-3 sek i w tym czasie nie reaguje , nie przyspiesza w ogóle. Więc muszę go piłować na wyższych obrotach niż dotychczas a w szczególności czuć to pod jakąś górkę gdy obciążenie wzrasta.
Komputer nie pokazuje żadnych błędów , węże podciśnieniowe sprawdzone itp.
W warsztacie na początku twierdzili , że wg nich nie czują utraty mocy. Po moich ponagleniach sprawdzają i na razie nic nie znaleźli.
Dzisiaj dzwonili do mnie , że spróbują odłączyć rally arta / tak mam go
/ bo już nie wiedzą co może być i podejrzewają to ustrojstwo.
Czy ktoś z was miał może podobne objawy w waszym outku
Pozdrawiam Tomek |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-07-2014, 15:57
|
|
|
Kolego, objawy mogą wskazywać na turbosprężarkę lub przewody powietrza od turbo do silnika. Każdy kto serwisuje TDI grupy VW poradzi sobie - z opisu wynika że twój warsztat jest do d...y (pewnie to Plichta ). Poszukaj lepszego warsztatu i będziesz miał sprawę rozwiązaną.
bonito |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-07-2014, 17:08
|
|
|
Nie , nie Plichta Teraz jest w Japan Service .
Mi na myśl pierwsze co po objawach własnie pomyślałem o przewodach od turbo do silnika.
Co prawda jeżeli by powietrze uciekało gdzieś to byłoby słychac a nie jest. Jeżeli nic nie wymyślą to poleć mi ziomal warsztat , bo jestem załamany - za dwa tygodnie mam wyjechać do Chorwacji a tu taki stres |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 30-07-2014, 19:14
|
|
|
kaammyyk napisał/a: | Nie , nie Plichta Teraz jest w Japan Service .
Mi na myśl pierwsze co po objawach własnie pomyślałem o przewodach od turbo do silnika.
Co prawda jeżeli by powietrze uciekało gdzieś to byłoby słychac a nie jest. Jeżeli nic nie wymyślą to poleć mi ziomal warsztat , bo jestem załamany - za dwa tygodnie mam wyjechać do Chorwacji a tu taki stres | A robiles testy bez RalliArta? U niektorych wlasnie to bylo winny objawow utraty mocy. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-07-2014, 19:59
|
|
|
Jutro beda robic testy , czytałem o tym w jakim watku tylko nie wiem czy wlasnie takie były objawy. |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-07-2014, 22:44
|
|
|
Kolego kamyk,
niestety "mój" zakład, w którym robiłem przez 200 tys. kom naprawy i przeglądy ostatnio splajtował... Inne auto z tym silnikiem (Passat) serwisowałem też w Volkswagenie w Sopocie (teraz chyba Benepol), ale nie wiem czy przyjmą tam Outlandera...
Może ktoś inny z Trójmiasta coś poradzi?
bonito |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 02-08-2014, 14:16
|
|
|
Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
|