Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
Autor Wiadomość
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 24-05-2024, 13:08   

Owczar napisał/a:
Taki tatusiowóz z charakterem i też biały :D


Taki był plan bo taki sleeperek wyszedł, choć bardzo żałuję, że po liftingu nie było już pięknie brzmiącego pięciocylindrowego 2.5T od Volvo - ależ to brzmi! :D
Chociaż mój wydech jak na 4 cylindry też nieźle brzmi ;)
A kiedyś następny pewnie będzie Chrysler Pacifica z Pentastarem 3.6 V6 i LPG bo też super fura :D
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-05-2024, 13:58   

Jeszcze do tego plug in do wozenia dzieciakow do szkoly i jest malinka ;)
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 25-05-2024, 07:08   

Owczar napisał/a:
Jeszcze do tego plug in do wozenia dzieciakow do szkoly i jest malinka ;)

O nie nie - właśnie nie chcę hybrydy - tyko benzyna+LPG! W hybrydzie z powodu akumualtorów nie masz Stow&Go (chowanych foteli w podłogę) a tym samym nie masz miejsca na zbiorniki LPG - trzeba by takowy włożyć do bagażnika a wtedy nie złożysz foteli ostatniego rzędu).
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-05-2024, 07:59   

O tym nie widziałem.

z drugiej strony przy imporcie nie masz akcyzy, za którą mozna kupić niezly zapas paliwa. Mnie lpg przez lata zmęczyło... Teraz bedzie jeszcze nakaz posiadania naklejki na aucie z LPG...
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 25-05-2024, 08:27   

Owczar napisał/a:
O tym nie widziałem.

z drugiej strony przy imporcie nie masz akcyzy, za którą mozna kupić niezly zapas paliwa. Mnie lpg przez lata zmęczyło... Teraz bedzie jeszcze nakaz posiadania naklejki na aucie z LPG...


Naklejki kto instalował która ma być umieszczona np. przy naklejce z ciśnieniami opon - ja nie widzę problemu. Na LPG jeżdżę od 19 lat i nie mam zamiaru tego zmieniać (ew. hybryda z LPG też może być).
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-05-2024, 13:57   

Planowałem Durango Hemi o tez planowałem LPG. Gorzej, ze większość aut juz nie nadaje sie do LPG... Zostaje głównie usa i to też już niedługo.
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 25-05-2024, 21:28   

Owczar napisał/a:
Planowałem Durango Hemi o tez planowałem LPG. Gorzej, ze większość aut juz nie nadaje sie do LPG... Zostaje głównie usa i to też już niedługo.


eee tam nie nadaje się - ja tu też mam wtrysk bezpośredni i niby EcoBoost tak trudny do zagazowania as proszę - daje się bez problemu i dobrze działa z LPG :)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-05-2024, 22:06   

Kwestia czysto ekonomiczna. Zależy od spalania, planowanego przebiegu, oszacowania ryzyka, a na koniec czy dyskomfort związany z LPG jest tego wart. W przypadku paliwożernych silników praktycznie zawsze się opłaca.
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 25-05-2024, 22:48   

Owczar napisał/a:
Kwestia czysto ekonomiczna. Zależy od spalania, planowanego przebiegu, oszacowania ryzyka, a na koniec czy dyskomfort związany z LPG jest tego wart. W przypadku paliwożernych silników praktycznie zawsze się opłaca.


Nie mam pojęcia o jakim dyskomforcie mówisz :P
A instalacje zwracają się przeważnie w ciągu kilku miesięcy do półtora roku jeśli ktoś bardzo mało jeździ ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2024, 09:19   

Wrzuciłem dane do kalkulatora. W moim przypadku instalacja zwróciłaby sie po 51 miesiącach :)
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 26-05-2024, 10:28   

Owczar napisał/a:
Wrzuciłem dane do kalkulatora. W moim przypadku instalacja zwróciłaby sie po 51 miesiącach :)


No to u mnie w EcoBooście (czyli wtrysku bezpośrednim) wystrojonym na benzynę 98 oktanową instalacja za 7000zł zwraca mi się po 11 miesiącach a w ciągu 10 lat oszczędzam prawie 62tys. zł. ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2024, 10:51   

To samo miałem w lexie, przez 10 lat zaoszczędziłem tyle ile za ile go kupiłem ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-05-2024, 19:30   

Owczar napisał/a:
nakaz posiadania naklejki na aucie z LPG
Zeby pokazać kto tu sknera i biedak, aby czuł sie zgardzony przez spoleczenstwo :lol:
Owczar napisał/a:
Zależy od spalania, planowanego przebiegu, oszacowania ryzyka, a na koniec czy dyskomfort związany z LPG jest tego wart.
MKV napisał/a:
7000zł zwraca mi się po 11 miesiącach a w ciągu 10 lat oszczędzam prawie 62tys. zł.
Owczar napisał/a:
w lexie, przez 10 lat zaoszczędziłem tyle ile za ile go kupiłem

Fuck contempt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 26-05-2024, 20:17   

Cytat:
Zeby pokazać kto tu sknera i biedak, aby czuł sie zgardzony przez spoleczenstwo


Specjalnie z premedytacją największa i najbardziej widoczna na mojej tylnej szybie w centralnym miejscu jest naklejka stylizowana na logo toyoty/lexusa dumnie oznajmiająca "Stop Hybrid Go LPG"
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2024, 20:50   

Cytat:

Fuck contempt


Jedno nie wyklucza drugiego :) w galancie i lexie miałem LPG. Ale tamte auta paliły mi srednio po 18 litrów LPG. Instalacje miałem po kosztach i jeździłem więcej, wiec w lexie instalacja zwróciła sie prawie po jednej objazdowce po Włoszech.

Teraz auto pali mi niecałe 9l PB. Będę robił może 5-8kkm rocznie, instalacja kosztowałaby kolo 10k - a ryzyko awarii skomplikowanego silnika rośnie diametralnie.

W lexie mimo dbania o instalacje miałem dodatkową pracę z zaworami. Wtryskiwacze sie rozkalibrowaly - Hana 2000. Sumarycznie korekty były niby ok, ale wydatek wtryskiwaczy sie zmienił. Regulacja zaworów w tym silniku do przyjemnych nie należy. Dodatkowo bagażnik z dojazdowka i wieczne upychanie bagażu.

Gdybym kupił Durango Hemi jak planowałem to pierwsze co, wpadloby LPG. Ale juz np nie kupiłbym chargera pod LPG bo weszłaby tam bardzo mała butla, a bagażnik i bez kola jest mały. Wszystko kwestia ekonomiczna. Jak biznes case sie spina, to można przeżyć mniej miejsca, dodstkowy serwis czy mniejszy zasięg.
Jestem też ciekaw co bedzie z rynkiem LPG gdy wprowadzą pelne embargo na import z Rosji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.