 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wysokie obroty 2500rpm |
Autor |
Wiadomość |
amaj
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 110 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-02-2017, 11:15
|
|
|
A przepustnica? Znajomemu też kiedyś coś takiego się działo i problemem była właśnie przepustnica. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2017, 21:06
|
|
|
apg2312 napisał/a: | Dopóki silnik się nie nagrzeje do temperatury roboczej, czyli ok. 90 stopni, |
82 lub 88 stopni w benzynach miśkowych. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
artek 82
Nowy Forumowicz
Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011 Posty: 17 Skąd: przeworsk
|
Wysłany: 10-04-2017, 20:15 mocno skaczące obroty gdi
|
|
|
Witam. Widzę że problem obrotów w gdi to norma, ale bez przesady. Mam Carismę 1.8 gdi 99r. (po lifcie). U mnie obroty falują bardzo szybko w zakresie 1000 do 2500 wskazówka chodzi jak wahadło szczególnie przy wciśnięciu hamulca tak jakby chciał sobie dobić powietrza. Zaczęło się od tego że czasem przy przekręceniu kluczyka zaświecił check engine i nie odpalił. Wystarczyło wtedy cofnąć kluczyk zaczekać kilka sekund i tak po drugiej lub trzeciej próbie odpalał normalnie. Od razu diagnoza wymrugał błąd 44 czyli cewka, faktycznie na jednej była zardzewiała sprężynka przy świecy, wymieniłem na inna używaną i błąd zniknął, ale zaczęły skakać obroty. Dodam że, przy okazji wymiany cewki profilaktycznie chciałem wyczyścić przepustnicę, ale po odkręceniu nie było jej z czego czyścić nie było żadnego syfu czy nagaru. Oczywiście sprawdzone wszystkie wężyki (od podciśnienia serwo też) wszystko szczelne. Magnes przy przepustnicy sztywno przyklejony, TPS nie ruszony, nie wiem o co chodzi. Czy to że przepustnica czysta to może być wina zaślepionego EGR (nie wiem bo nie odkręcałem) ale mam zamiar tylko dostęp jest strasznie trudny. stwierdziłem że łatwiej będzie to wymontować razem z dolotem. Trochę się rozpisałem ale proszę o jakieś wskazówki bo ręce opadają. |
|
|
|
 |
|
|