Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie obroty 2500rpm
Autor Wiadomość
amaj 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 110
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2017, 11:15   

A przepustnica? Znajomemu też kiedyś coś takiego się działo i problemem była właśnie przepustnica.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2017, 21:06   

apg2312 napisał/a:
Dopóki silnik się nie nagrzeje do temperatury roboczej, czyli ok. 90 stopni,


82 lub 88 stopni w benzynach miśkowych.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
artek 82 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 17
Skąd: przeworsk
Wysłany: 10-04-2017, 20:15   mocno skaczące obroty gdi

Witam. Widzę że problem obrotów w gdi to norma, ale bez przesady. Mam Carismę 1.8 gdi 99r. (po lifcie). U mnie obroty falują bardzo szybko w zakresie 1000 do 2500 wskazówka chodzi jak wahadło szczególnie przy wciśnięciu hamulca tak jakby chciał sobie dobić powietrza. Zaczęło się od tego że czasem przy przekręceniu kluczyka zaświecił check engine i nie odpalił. Wystarczyło wtedy cofnąć kluczyk zaczekać kilka sekund i tak po drugiej lub trzeciej próbie odpalał normalnie. Od razu diagnoza wymrugał błąd 44 czyli cewka, faktycznie na jednej była zardzewiała sprężynka przy świecy, wymieniłem na inna używaną i błąd zniknął, ale zaczęły skakać obroty. Dodam że, przy okazji wymiany cewki profilaktycznie chciałem wyczyścić przepustnicę, ale po odkręceniu nie było jej z czego czyścić nie było żadnego syfu czy nagaru. Oczywiście sprawdzone wszystkie wężyki (od podciśnienia serwo też) wszystko szczelne. Magnes przy przepustnicy sztywno przyklejony, TPS nie ruszony, nie wiem o co chodzi. Czy to że przepustnica czysta to może być wina zaślepionego EGR (nie wiem bo nie odkręcałem) ale mam zamiar tylko dostęp jest strasznie trudny. stwierdziłem że łatwiej będzie to wymontować razem z dolotem. Trochę się rozpisałem ale proszę o jakieś wskazówki bo ręce opadają.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.