Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] chek engine nr 44 przy temperaturze 50-70 stopni
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-08-2017, 17:41   

Ja jedną zmieniałem na Denso, kupowałem w ich sklepie internetowym za około 150zł. Jest to dobra japońska firma i jak coś to polecam. Te wersje Carism bardzo mało się różnią a różnica w silnikach jest chyba spowodowana wprowadzeniem Euro 4 w tych po 2001r. Widocznie albo Twoja miała zmieniany silnik na nowszy albo ktoś się walnął na pierwszym przeglądzie w Polsce jeśli autko było ściągane z zachodu. Brat miał taką Carismę z 2000r. i jego miała 100KM i regulację zaworów na śrubę a u mnie jest już hydraulika.
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-08-2017, 11:36   

plecho1, w drugim dniu testów po wymianie drugiej cewki zapłonowej problem nadal się nie pojawił, wygląda na to że na 99% winna była ta druga cewka zapłonowa której nie wymieniłem bo miała niższy opór elektryczny i wydawała mi się sprawna, a tymczasem miała zwarcie, izolacja musiała puścić i na zimnym silniku nie ładowała się poprawnie i nie dawała iskry więc zapłon znikał, gdy się już rozgrzała metal się rozszerzał i izolacja wracała do normy i działała już poprawnie

cewka która uległa uszkodzeniu to jakiś chiński zamiennik który włożyłem 6 lat temu, kosztował wtedy 80 zł/sztuka, na dzień dzisiejszy jeżdżę na oryginalnych cewkach 17-letnich które przeleżały u mnie w garażu, po wyczyszczeniu że sniedzi gniazda kabla zapłonowego sprawują się bez zarzutu

PS moja cari była kupiona w salonie w Polsce, jestem pierwszym właścicielem, miała być już 10 razy sprzedana ale nie chce się popsuć więc po co sprzedawać :lol:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-08-2017, 17:54   

Z Carismami to tak do końca nie wiadomo od czego dokładnie zależy ich wyposażenie, niektórzy się śmieją, że to zależało od stanu upojenia lub odurzenie jakimiś środkami holenderskiego montażysty na linii produkcyjnej :) Ogólnie to poczciwe autka, swoją jeżdżę już chyba z 6 lat i jeszcze pewnie z rok posłuży.
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-08-2017, 18:32   

Ja w swoją właśnie zainwestowałem kolejne 80zł, i dokupiłem bagażnik dachowy :biggrin: a drugi samochód Lancer stoi w garażu i się kurzy, i dobrze mu tak, w Lancerze jest łańcuch i szklanki, niech stoi :biggrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.