Mitsubishi Galant 2.0 GLS 1999 - Przeszłość i Przyszłość |
Autor |
Wiadomość |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 19-03-2018, 14:21
|
|
|
Hugo napisał/a: | Tak dokładnie, tarcze 281/24 mm z Cari po lifcie i do tego zaciski z takiej Cari. |
Dzięki wielkie za pomoc.
Niedługo napiszę jak to pracuję jeśli ktoś jest zainteresowany. |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 22-03-2018, 00:18
|
|
|
Dodatkowo przetestowane u mnie i jak na razie wszystko ok zaciski i klocki z cari po lifcie a tarcze z gala po II lifcie 276/26. Zmieściło się bez rzeźby |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 22-03-2018, 22:36
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Dodatkowo przetestowane u mnie i jak na razie wszystko ok zaciski i klocki z cari po lifcie a tarcze z gala po II lifcie 276/26. Zmieściło się bez rzeźby |
Tył też robiłeś? |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 22-03-2018, 22:51
|
|
|
Tył w oryginale tarczobębny galantowe, ręczny to pikuś a zaciski w zeszłym roku zregenerowane na oryginalnych reperaturkach z ASO (cena na dwa tylne zaciski w przeliczeniu koło 250 zł ) |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 23-03-2018, 10:46
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Tył w oryginale tarczobębny galantowe, ręczny to pikuś a zaciski w zeszłym roku zregenerowane na oryginalnych reperaturkach z ASO (cena na dwa tylne zaciski w przeliczeniu koło 250 zł ) |
Ok, to ja narazie tyłu nie ruszam wcale. Zrobię przód i potestuje. Dzięki |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 03-04-2018, 17:43
|
|
|
Minęło trochę czasu i zamiast cari wjechały hamulce z poliftowego gala. Jest nieźle, może nie ideał ale lepiej.
Zaopatrzyłem się również w naklejki klubowe
Zastanawiam się też na wymianą grilla na ten chromowany z elegance. Co o tym sądzicie? Podpasuje kolorystycznie zamiast szarego?
 |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-04-2018, 19:35
|
|
|
Nie no, klocków hamulcowych mogłeś nie malować pod kolor zacisków. Jak już musiałeś to na czarno |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 03-04-2018, 22:04
|
|
|
Hugo napisał/a: | Nie no, klocków hamulcowych mogłeś nie malować pod kolor zacisków. Jak już musiałeś to na czarno |
Nie przemyślałem tego |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 13-06-2018, 11:15
|
|
|
Znów trochę czasu minęło bez żadnych aktualizacji ale nadrabiam 😁. W galu oststnio zostały wymienione przeguby przód bo były już pognite. Teraz zastanawiam się nad obniżeniem natomiast nie wiem jak się do tego zabrać. Przerwa między kołem a nadkolem straszy okrutnie. I teraz pytanie. Czy wymieniając ori sprezyny na eibach pro kit muszę też zmieniać amortyzatory jeśli są w dobrej kondycji? Z góry dziękuję za odpowiedź |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2018, 14:53
|
|
|
Jeśli amory są OK to zmieniasz tylko sprężyny. |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 13-06-2018, 19:04
|
|
|
Naszła mnie kolejna myśl. Czy aby te - 30mm od eibacha nie będzie wartością zbyt małą aby uzyskać zadowalający efekt? |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
Ostatnio zmieniony przez Martinsson 14-06-2018, 00:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2018, 21:56
|
|
|
Martinsson napisał/a: | Czy aby te - 30mm od eibacha nie będzie wartością zbyt małą aby uzyskać zadowalający efekt? | Nie będzie. Faktycznie "siadzie" sporo więcej niż te 30 mm. |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 13-07-2018, 01:05
|
|
|
Po długiej nieobecności aktualizacja. Galanta dopadła typowa dolegliwość. Śmieszne jak szybko ruda potrafi wyjść
Błotnik był już tak zgnity od wewnątrz, że śrubokręt wpadł do środka
Ale to jest do wyleczenia dość małym nakładem pieniężnym.
Z racji tego, że w październiku wyjeżdżam na studia galant będzie na sprzedaż. Mam już potencjalnego kupca. Problem natomiast jest taki, że nie potrafię się rozstać z rudym japońcem. Inny samochód chyba nie wchodzi w rachubę. Galant jest jak uzależnienie. Uczucie wyjątkowości siedząc w nim jest nie do podrobienia. Dlatego już zastanawiam się nad 2.5 v6 w avance Ale mam w związku z tym kilka pytań. Mianowicie słyszałem, że spalanie różni się niewiele od 2.0, faktycznie tak jest? No i osiągi jak na 2.5 v6 160km to ogólnie dość mało i zastanawiam się czy różnica w osiągach jest aż tak odczuwalna? Z góry dzięki za odpowiedź |
_________________ 2017- Mitsubishi Galant 2.0 1999
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103786 |
|
|
|
 |
Martinsson
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 99' 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
 |
|