Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane!
Autor Wiadomość
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 21:34   

subishi cześć wielki bracie :mrgreen:
Co do silnika krokowego masz wszystko ładnie na stronce sir Krzyżaka jak co i gdzie-myśle że bedzie Ci bardzo pomocna - tutaj stronka klik

Powodzenia
 
 
subishi
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 23:20   

możliwe ,że mam zaćmę na oczach, ba napewno ją mam, ponieważ nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego :dontknow:

a zamieszczone manuale są całkiem ,całkiem, składam autorowi szacuneczek :notworthy: :notworthy: :notworthy:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-04-2007, 23:38   

subishi napisał/a:
nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego
Ja też szukałem i nie znalazłem
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-04-2007, 10:53   

subishi napisał/a:
Co do Lancera brata, nic nie było ruszane z TPS, IPS.


Czyli nie zrobiłeś mu procedury regulacji obrotów ze strony Krzyzaka - nic dziwnego ze nie dziala
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2007, 11:59   

Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w

"Wolne obroty 4G13/4G9x "
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-04-2007, 13:04   

dm17 napisał/a:
Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w

"Wolne obroty 4G13/4G9x "


No w tym przypadku akurat nie, bo 4G37 i 4G15
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-04-2007, 17:56   

dm17 napisał/a:
Krzyżak ale mu gaśnie tez na benzynie wiec ja bym tego nie wiązał z instalacją LPG-to musi być coś wspólnego :doubt:

jak palanty od LPG cos zle podlacza i ECU nie dostanie sygnalow od czujnikow, albo bedzie te sygnaly gubic, to silnik zgasnie - lpg ma wplyw na prace silnika nawet gdy pracuje on na benzynie - zawsze pozostaja wpiecia w elektryke i podcisnienia
 
 
subishi
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 23:03   

Witam grono ekspetrów :mrgreen:
zrobiłem regulacje obrotów TPS, IPS, piękna rzecz ,punkt po punkcie według wskazań guru. Obecnie jestem na 85% zadowolony. Lancer dopiero po wychamowaniu i zatrzymaniu się na około 5 sekund trzyma idealnie obroty na beznynie jak i na gazie, podczas jazdy po wrzyceniu luzu przy obojętnej prędkości troszkę faluje od 1000 do 1300/1400 obrotów.

Niby sprawa wydaje się już marginesowa w porównaniu z tym co było na początku ,ale jednak troszkę drażni. Przypomnę co zostało już zrobione:wymienione świece, przewody, filtr powierza, filtr gazu, przytkany dopływ powietrza, przeczyszczona przepustnica,reguacja obrotów TPS,IPS, zresetowany komputer, gaz wyregulowany u mojego znajomego,który ma u mnie duży kredyt zaufania, i z czystym sercem go polecę,oraz przeczyszczony zawór PCV(silnik prawidłowo zgasł po zdjęciu gumowego przewodu) .

Nadzieję jeszcze pokładam w ustawieniu zapłonu, oraz przeczyszczeniu aparatu zapłonowego,ewentualnie w ponownej regulacj TPS,IPS. Choć po zakończeniu regulacj TPS-IPS pracował idealnie.Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję :mrgreen:

Szacuneczek dla wszystkich =; :partyman:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-04-2007, 00:57   

subishi napisał/a:
Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję
Podobnie jak ja w moim przypadku.
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2007, 18:52   

Witam, dziś rano odpaliłem silnik i jakież było moje szczęście kiedy silnik nie gasł podczas jazdy!!!! Prawidłowo trzyma obroty:). Dzięki chłopaki. Pozostaje mi jeszcze podziękować bratu który się tym zajmował :D :D:D. Wyregulowanie obrotów okazało się skuteczne:)
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2007, 19:32   

Szerokiej drogi :!: :biggrin:
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 15-04-2007, 21:54   

Czyli forum spełniło swoją najwyższą powinność - szerokiej drogi!!!
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.