 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane! |
Autor |
Wiadomość |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 21:34
|
|
|
subishi cześć wielki bracie
Co do silnika krokowego masz wszystko ładnie na stronce sir Krzyżaka jak co i gdzie-myśle że bedzie Ci bardzo pomocna - tutaj stronka klik
Powodzenia |
|
|
|
 |
subishi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 23:20
|
|
|
możliwe ,że mam zaćmę na oczach, ba napewno ją mam, ponieważ nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego
a zamieszczone manuale są całkiem ,całkiem, składam autorowi szacuneczek |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-04-2007, 23:38
|
|
|
subishi napisał/a: | nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego | Ja też szukałem i nie znalazłem |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-04-2007, 10:53
|
|
|
subishi napisał/a: | Co do Lancera brata, nic nie było ruszane z TPS, IPS. |
Czyli nie zrobiłeś mu procedury regulacji obrotów ze strony Krzyzaka - nic dziwnego ze nie dziala |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2007, 11:59
|
|
|
Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w
"Wolne obroty 4G13/4G9x " |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-04-2007, 13:04
|
|
|
dm17 napisał/a: | Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w
"Wolne obroty 4G13/4G9x " |
No w tym przypadku akurat nie, bo 4G37 i 4G15 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-04-2007, 17:56
|
|
|
dm17 napisał/a: | Krzyżak ale mu gaśnie tez na benzynie wiec ja bym tego nie wiązał z instalacją LPG-to musi być coś wspólnego |
jak palanty od LPG cos zle podlacza i ECU nie dostanie sygnalow od czujnikow, albo bedzie te sygnaly gubic, to silnik zgasnie - lpg ma wplyw na prace silnika nawet gdy pracuje on na benzynie - zawsze pozostaja wpiecia w elektryke i podcisnienia |
|
|
|
 |
subishi [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 23:03
|
|
|
Witam grono ekspetrów
zrobiłem regulacje obrotów TPS, IPS, piękna rzecz ,punkt po punkcie według wskazań guru. Obecnie jestem na 85% zadowolony. Lancer dopiero po wychamowaniu i zatrzymaniu się na około 5 sekund trzyma idealnie obroty na beznynie jak i na gazie, podczas jazdy po wrzyceniu luzu przy obojętnej prędkości troszkę faluje od 1000 do 1300/1400 obrotów.
Niby sprawa wydaje się już marginesowa w porównaniu z tym co było na początku ,ale jednak troszkę drażni. Przypomnę co zostało już zrobione:wymienione świece, przewody, filtr powierza, filtr gazu, przytkany dopływ powietrza, przeczyszczona przepustnica,reguacja obrotów TPS,IPS, zresetowany komputer, gaz wyregulowany u mojego znajomego,który ma u mnie duży kredyt zaufania, i z czystym sercem go polecę,oraz przeczyszczony zawór PCV(silnik prawidłowo zgasł po zdjęciu gumowego przewodu) .
Nadzieję jeszcze pokładam w ustawieniu zapłonu, oraz przeczyszczeniu aparatu zapłonowego,ewentualnie w ponownej regulacj TPS,IPS. Choć po zakończeniu regulacj TPS-IPS pracował idealnie.Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję
Szacuneczek dla wszystkich |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-04-2007, 00:57
|
|
|
subishi napisał/a: | Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję | Podobnie jak ja w moim przypadku. |
|
|
|
 |
Sibilak [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 18:52
|
|
|
Witam, dziś rano odpaliłem silnik i jakież było moje szczęście kiedy silnik nie gasł podczas jazdy!!!! Prawidłowo trzyma obroty:). Dzięki chłopaki. Pozostaje mi jeszcze podziękować bratu który się tym zajmował :D:D. Wyregulowanie obrotów okazało się skuteczne:) |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 19:32
|
|
|
Szerokiej drogi |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 15-04-2007, 21:54
|
|
|
Czyli forum spełniło swoją najwyższą powinność - szerokiej drogi!!! |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
|
|