Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane!
Autor Wiadomość
Sibilak
[Usunięty]

  Wysłany: 06-04-2007, 23:09   [C62A 1.5] Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane!

Witam, jestem nowym użytkownikiem. Mam lancera z 92r. Tak jak w temacie: gaśnie i na gazie i na bęzynie kiedy jest zimny, ale tylko podczas jazdy na wciśniętym sprzęgle przy hamowaniu (np. przy dojeżdrzaniu do skrzyżowania). Jak stoi w miejscu to trzyma obroty równo i nie gaśnie. Co dotychczas zrobiłem:

wymienione świece, przeowdy, filtr powierza, przytkany dopływ powietrza, przeczyszczona przepustnica, zresetowany komputer, gaz wyregulowany u specjalisty - nic nie pomaga, nadal gaśnie przy hamowaniu podczas jazdy na zimnym silniku.

Widziałem już podobne tematy ale polecaliście robić rzeczy które ja już zrobiłem więc pytam czy macie jeszcze jakieś pomysły.
Ostatnio zmieniony przez akbi 04-06-2007, 13:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-04-2007, 00:42   

Typowo coś z silniczkiem krokowym. Najpierw pomierz mu oporności pomiędzy uzwojeniami, przeczyść go i jak to nie pomoże to wymiana krokowca.
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 00:47   

Ale i na gazie i na bęzynie jest to samo a przecież, więc to nie może być silnik krokowy. Auto z LPG ma 2 silniki krokowe przecież, oba by nawaliły? :/
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 10:05   

A moim zdaniem jak wciskasz sprzegło to gasi go nadmiar powietrza-tez miałem taki bajer w starym colcie. Ponieważ było to auto na gaźnik to wystarczyło wlot powietrza sprowadzić lekko na dół i wystarczyło.
Musisz nie wysprzęglać na znacznych prędkościach tylko jak stajesz i nie sądze że Ci zgaśnie.
Moim zdaniem to powietrze..........
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 10:41   

Jak napisałem w pierwszym poście, wlot powietrza jest jest już dobrze przytkany tak jak trzeba, więc musi być to coś innego. Pozatym na niskich prędkościach też gaśnie na jałowym biegu.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 10:59   

a układ wydechowy jest cały :?: :?: nie masz jakiejs dziury albo pęknięcia :?:

Jak nie wiesz to jedz gdzies gdzie robią tłumiki-nasciemniaj ze cos Ci sie wydaje ze nie tak i Ci sprawdzą od spodu
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-04-2007, 11:01   

kondensatory w ECU tudziez jakis diabel w prezencie od instalatorow LPG
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 11:25   

Krzyżak ale mu gaśnie tez na benzynie wiec ja bym tego nie wiązał z instalacją LPG-to musi być coś wspólnego :doubt:
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 13:00   

ECU albo przepływka, może był po strzale gazu. Jeszcze jedna opcja uszkodzony czujnik w prędkościomierzu auto nie wie, że się toczy. ECU zgłasza jakieś błędy - zapala się kontrolka CE ?
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 17:15   

Więc tak: układ wydechowy jest cały, ostatnio dziura była ale już jest wszystko zrobione jak trzeba. CE zapala się podczas jazdy na gazie ale tylko czasami. To raczej o niczym nie świadczy bo u mojego brata też na gazie się zapala CE w galancie z 92r i nie gaśnie silnik. Po przełączeniu na bęzyne CE gaśnie. Do komputera jeszcze nie podłączałem więc nie wiem czy są jakieś błędy.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 19:17   

CE zapala sie przy lpg bo masz źle dobrany emulator-zarówno Ty jak i Twój brat :!:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-04-2007, 19:49   

Sibilak napisał/a:
wymienione świece, przeowdy, filtr powierza, przytkany dopływ powietrza, przeczyszczona przepustnica, zresetowany komputer, gaz wyregulowany u specjalisty - nic nie pomaga, nadal gaśnie przy hamowaniu podczas jazdy na zimnym silniku.


Przepraszam że głupio spytam, ale regulowałeś obroty (TPS, IPS)? Bo nic nie napisałeś o tym
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-04-2007, 22:11   

Silnik krokowy w przepustnicy jest odpowiedzialny za utrzymanie obrotów również w czasie pracy na LPG ( silniczek od LPG nie nazywamy silniczkiem krokowym lecz attuatorem).

Czy kiedyś na Pb dobrze trzymał obroty ?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
subishi
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 16:55   Re: Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane!

Witam
jestem bratem autora postu Sibilak, i osobą ,która robiła mu wszystkie czynności związane z regulacją tych nieszczęsnych obrotów w Lancerze które opisał. Faktem jest, że w moim Galancie zapala się CE po przełączeniu na gaz, w momencie kiedy obroty zejdą do 900/850 ,ale to jedyny objaw.Auto na gazie pracuje bardzo ładnie,obroty równe, spalanie 11/12 litrów, w trasie poniżej 10. Wiem ,że emulator jest żle dobrany, ale w praktyce nie ma się do czego doczepić, a dbam o niego pedantycznie.

Co do Lancera brata, nic nie było ruszane z TPS, IPS. Po świętach sprawdzę jeszcze ustawienie zapłonu,regulację luzów zaworowych,oraz przeczyszczę aparat zapłonowy, ponieważ te żeczy były opisywane w innych wątkach jako skuteczne w walce z obrotami.
Natomiast przyznam ,że troche boję się rozebrać i przeczyścić silniczek krokowy, nigdy tego nie robiłem i nie chcę aby po mojej reanimacji pozostał w częściach. Jeżeli jest to w miarę proste dla takiego amatora mechaniki jak ja,oraz zaopatrzę się w woltomierz/amperomierz to chyba się przełamie i postaram się zrobić czyszczenie krokowca,oraz regulacje TPS, IPS.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanów Mitsubishi :partyman:
 
 
Sibilak
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 17:51   

A co do PB to niedawno go zakupiliśmy i nie wiemy czy było dobrze wcześniej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.