Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Bzyk_R1
30-12-2020, 18:49
Czerwony outlander 2.0 T z Rzeszowa opinie.
Autor Wiadomość
gelo01lbn 
Nowy Forumowicz

Auto: MOIII PB 2.0 150KM 4x4 cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2020
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-01-2021, 20:36   

nahar napisał/a:
Moj w 2017 kosztowal 23k. Wrzucone przez 3 lata jakies 15k na pewno moze troche wiecej. To auto jest drogie w utrzymaniu. Po prostu.


Kurcze całkiem sporo kasy na utrzymanie - jak jest w OIII? Szczególnie w benzynie - z tego co tam poczytałem na forum, to chyba nie jest aż tak kosztownie?
_________________
OIII 2.0 MIVEC CVT 4x4 TOKYO TEAM :)
 
 
rademenezer 
Nowy Forumowicz

Auto: forester
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2016
Posty: 3
Skąd: polska
Wysłany: 01-01-2021, 20:43   

Jeśli o mnie chodzi to zrecenzowałem swoje oględziny autka. Wymieniłem minusy nie zapomniałem o plusach, ceny nie komentowałem bo właściciel nic nie ukrywał a nawet zaproponował kompromis uwzględniający przyszłe naprawy. Bez hejtu poproszę myślę. że jak ktoś na forum zadaje pytanie to oczekuje realnej informacji kogoś kto widział auto. Sam mam Forestera w 1 generacji z turbo i znam koszty użytkowania jak i regeneracji blacharki tego typu i wieku aut.
Jeżeli chodzi o koszty utrzymania, to są to już wiekowe auta i szczególne jeśli chodzi o charakterystykę. Koszty rosną proporcjonalnie do wieku auta i zależą też od tego jak ktoś traktował dany egzemplarz. Jak ktoś upalał auto i nie dbał o regularny serwis i wymiany zużytych/uszkodzonych elementów to potem następny właściciel będzie regularnie zaskakiwany kosztownymi niespodziankami. Inną kwestią jest blacharka, która w japońskich autach z tych lat pozostawia wiele do życzenia. Z doświadczenia wiem, że utrzymanie blacharki w dobrym stanie w japońskich autach może okazać się kosztowniejsze niż kwestie mechaniczne, bo te drugie przy odpowiednim traktowaniu są bezproblemowe.
3 generacji Outlandera nie należy porównywać z 1 generacją a szczególnie z kosztami utrzymania uturbionych aut.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.