 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przygasanie na postoju i check engine |
Autor |
Wiadomość |
Trebor Arokis
Forumowicz
Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020 Posty: 192 Skąd: Wybrzeże
|
Wysłany: 28-05-2021, 11:50
|
|
|
Alternator sprawdzał gościu który specjalizuje się tylko w tym i rozrusznikach...
Poszły diody i jakaś płytka...podał trzy przyczyny
1 Podłączone zbyt dużo odbiorników w aucie (czego nie mam)
2 Źle podpięte klemy w sensie ze za luźno
3 Nie należyte zabezpieczenie podczas spawania
Przytaczam tylko to co on mi powiedział...
Dodam że w aucie miałem jakś chiński zamiennik...podejmę się próby reklamacji bo tani nie był... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-05-2021, 14:23
|
|
|
ja tam razy byłem w zakładzie specjalistycznym, który robi alternatory i przy mnie przywieźli na lawecie Skode Felicję, która - ja mówiła właścicielka - "wczoraj był tu u pana robiony alternator i dziś znów auto zdechło"
więc jak wszędzie - to tylko ludzie, zapytaj go w jaki sposób reguluje napięcie komputer od Mitsubishi Galant od roku 1996 i opisz tutaj odpowiedź, sam jestem ciekaw
ps. spalone diody to raczej napięcie byłoby za duże a nie za niskie |
|
|
|
 |
Trebor Arokis
Forumowicz
Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020 Posty: 192 Skąd: Wybrzeże
|
Wysłany: 28-05-2021, 20:39
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ja tam razy byłem w zakładzie specjalistycznym, który robi alternatory i przy mnie przywieźli na lawecie Skode Felicję, która - ja mówiła właścicielka - "wczoraj był tu u pana robiony alternator i dziś znów auto zdechło"
więc jak wszędzie - to tylko ludzie, zapytaj go w jaki sposób reguluje napięcie komputer od Mitsubishi Galant od roku 1996 i opisz tutaj odpowiedź, sam jestem ciekaw
ps. spalone diody to raczej napięcie byłoby za duże a nie za niskie |
Krzyżak ale co sugerujesz bo już nie wiem o co chodzi…?
Myślisz że alternator nie mógł się spalić…? Że tylko tak powiedział na odczepnego a przyczyna była zupełnie inna…?
Auto mam do odebrania w poniedziałek… według zapewnień wszystko jest już ok…
Może wezwać jeszcze elektryka z komputerem żeby się podłączył i sprawdził czy wszystko gra…? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-05-2021, 09:11
|
|
|
Jak zamontowałeś chinola to nie dziw się, że zdechł. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2021, 06:50
|
|
|
Skoro gotowe, to ciesz się jazdą. Dawaj znać na bieżąco. Myślałem, że masz oryginalny regulator napięcia, a nie zamiennik - ten może się zepsuć w każdym momencie. |
|
|
|
 |
Trebor Arokis
Forumowicz
Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020 Posty: 192 Skąd: Wybrzeże
|
Wysłany: 03-06-2021, 22:20
|
|
|
Witam
Alternator wymieniony obroty silnika ustawione i brak CE czyli wszystko wróciło do normy...🙂
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem...i zapraszam zainteresowanych i zapoznanych do działu „nasze miski” gdzie przedstawię na dniach jak prezentuje się galant po kapitalnej renowacji blacharskiej w nowym kolorze... |
|
|
|
 |
|
|