Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylne wahacze z regulacją zbieżności
Autor Wiadomość
Matan 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 136KM + LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2021
Posty: 55
Skąd: Chełm
Wysłany: 07-04-2022, 20:17   

Te stukanie niby z łącznika to była górna tuleja zwrotnicy, wprasowalem ja na aucie przez śrubę. Żeby nie robić nowego tematu zapytam tutaj, tylny wahacz wzdłużny ten co ma śrubę schowana w karoserii jest na tą śruba dobry patent bo podejrzewam że za chiny się nie ruszy? A z tego co widziałem tam jest kiepski dostęp, ta śruba co tam idzie widziałem w katalogu ma jakąś dziwną płetwę, jest jakaś regulacyjna? Bo jak widzę ciężko ją dostać gdziekolwiek
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11159
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-04-2022, 21:44   

U mnie odkręciły się bez problemu.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-04-2022, 07:19   

U mnie też bez problemu z obu stron odkręciłem. Mówimy o wahaczu wleczonym? - generalnie dostęp do śruby przez zaślepkę a skręcanie na zawieszeniu w pozycji pracy.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-04-2022, 08:09   

Bez problemu się odkręcają te nakrętki śrub wahaczy wleczonych. Śruby te też nigdy nie korodują, więc nie ma problemu z ich wyjęciem. Ta "płetwa" na łbie śruby służy do jej blokowania w czasie odkręcania i dokręcania, nie ma tam regulacji.
 
 
Matan 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 136KM + LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2021
Posty: 55
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-07-2022, 21:40   

Faktycznie śruby poszły gladziutko :) zmieniłem tulejki tych wahaczy a zaraz potem całe tylne zawieszenie bo wszystko po koleji zaczęło siadać 😁 nawet sporo roboty gdyby nie podnośnik to bym się zajechał, prawie wszystko na tulejach febesta , z tego co pamiętam tylko w jedno miejsce na zwrotnicy można było dostać z skr..:) zbieżność ładnie ustawiona tylko kąt pochylenia minimalne po za tolerancja ale raczej nie ma co się już czepiać ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-07-2022, 07:38   

Matan, kąt pochylenia na minusie? Można to regulować.
 
 
NMLPU 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 pb+lpg '99 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Cze 2022
Posty: 1
Skąd: LPU
Wysłany: 07-07-2022, 12:07   

Czy z tyłu jest tylko po jednej śrubie do regulacji? Diagnosta nie mógł mi odkręcić prawej, więc nic nie ustawił a jest mocno do środka i wytrze mi opony 🙄
Czy jesli mechanik zruszy je obie to powinno być ok? Czy wkładać nowe, JESLI uda się zruszyć. Wymienialiśmy ostatnio sporo części i wolałabym uniknąć kolejnych dwóch wahaczy 😊🤣
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11159
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-07-2022, 15:29   

Od razu kupuj nowe śruby mimośrodowe. Odkręcenie graniczy z cudem.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-07-2022, 07:27   

Te śruby po latach stają się jednością z tuleją wahacza. Nie ustawisz nic albo zniszczysz blaszki na tylnym wózku (te, które mają podziałki i trzymają łby śrub).
Jedyna sensowna droga to wyciąć śrubę przy łbie (od wewnątrz, przy wahaczu) i wtedy 1 cięciem można go całego zdemontować i wyrzucić. Nowy wahacz SH i śruba (nakrętkę da się uratować niemal zawsze) i będzie OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.