Przekaźnik pompy paliwa Outek I 2.0i |
Autor |
Wiadomość |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 01-10-2022, 18:57
|
|
|
DZIĘKI, myślałem że pompka następna padła. A gdzie znajduje się filtr paliwa ?
I z góry dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20986 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20986 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-10-2022, 20:51
|
|
|
To chyba jakiś błąd katalogowy, choć mogę się mylić.
Trzeba by było zobaczyć w manuału. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 04-10-2022, 07:52
|
|
|
No to najciekawsze jest to, iż odpalił na gazie, a teraz gdy gaz się skończył kręci i kręci a odpalić nie chce już przeglądałem sieć i piszą o różnych powodach tego. A tak naprawdę to można cały silnik wyremontować a na przyczynę nie trafić. Nawet nie mam jak do gazownika zaprowadzić auta.
Może u kogoś z szanownych Mitsumaniaków występował taki sam problem i podpowie co jest ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 04-10-2022, 19:10
|
|
|
Czyli wróciłeś do punktu wyjścia. Musisz sprawdzić czy to co robiłeś na początku (masa) jest ok i najlepiej to zdjąć wąż doprowadzający paliwo do listwy i sprawdzić czy dobrze podaje. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 05-10-2022, 00:22
|
|
|
Rano to sprawdzę |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 05-10-2022, 16:26
|
|
|
U mnie na poczatku ciężko odpalał na benzynie, potem jak już pracował to wypadał zapłon na jednym cylindrze... szukałem i w końcu znalazłem problem - padła pompa paliwa i jeden wtryskiwacz. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 05-10-2022, 23:12
|
|
|
Tu nie chodzi o to że ciężko pali na benzynie a raczej o to że wcale na niej nie chce odpalić. Dziś sprawdziłem pompę a nawet dwie, moją i kolego z OT1 Turbo i na obu to samo. Potem obie sprawdziliśmy w Miśku kolegi i na obu było wszystko dobrze, palił bez problemów. Na gazie odpalił jak jeszcze on był a teraz gdy gazu nie ma tylko kręci a odpalić nie chce
Ręce mi już opadają, nie mam pojęcia co może być może coś z wtryskami, przepustnica wyczyszczona, krokowiec nowy, nowe świece
NIE WIEM - DORADŹCIE |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-10-2022, 06:37
|
|
|
A czy podpinałeś go pod komputer? Może przyczyna leży gdzie indziej. Jeśli np. jest problem z zapłonem to sterownik silnika może nie włączać pompy żeby nie zalać silnika i katalizatora. Sprawdzenie błędów w takiej sytuacji to podstawa. |
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 06-10-2022, 08:05
|
|
|
Podpinałem ale nie wykryło błędów To było robione na samym początku. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 06-10-2022, 09:22
|
|
|
Ciężko się wypowiedzieć w sumie. Jak u mnie przestał palić na benzynie, to się okazało, że bezpiecznik od pompy (ten pod maską) się stopił w gnieździe. Jakiś geniusz wsadził kiedyś bezpiecznik 10A zamiast 15A i się powoli topił, aż padł. Od góry wyglądał dobrze, tylko jak go ruszyłem, to się rozsypał i się okazało, ze wszystko zakleił a szczątki nie chciały wyjść z gniazda
Ale jak rozumiem to sprawdziłeś, także ze swoim doświadczeniem, to bym oddał auto do elektryka. |
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 06-10-2022, 11:34
|
|
|
Od sprawdzenia bezpieczników się zaczyna zazwyczaj, a co do mechanika to na jutro umówiłem się z elektromechanikiem który przyjedzie do mnie do garażu, ten Pan zakładał w moim Miśku gaz i zna się na robocie. Dziś jeszcze swymi siłami posprawdzam to co jest możliwe do sprawdzenia, podłączę pod kmpa może coś w końcu po całonocnym podładowaniu aku się zadieje |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-10-2022, 13:34
|
|
|
Jeśli brak błędów to najprawdopodobniej problem z dostarczeniem paliwa, jak pompka sprawna to zostaje instalacja elektryczna czyli bezpiecznik pompy, przekaźnik pompy zasilenie do przekaźnika czyli plus i masa podawana przez sterownik silnika, zasilenie do bezpiecznika oraz masa pompy. To wszystko trzeba po kolei sprawdzić. |
|
|
|
 |
Pitters
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 37 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 06-10-2022, 20:34
|
|
|
Dziś wszystko posprawdzałem, po kolei wszystko było sprawne, komputer nie wywalił błędów i jeszcze raz sprawdziłem świeczki i EUREKA dwie z czterech dawały zbyt słabą iskrę, podmieniłem na te stare, które były wcześniej i Misiek, choć z oporem ale odżył ;D
Dziękuję wszystkim za porady, muszę jeszcze rurę wydechową wymienić a w zasadzie to rurę kolektorową.
Jeszcze raz DZIĘKI WSZYSTKIM !!!!!!!!!!!! |
Ostatnio zmieniony przez Pitters 08-10-2022, 02:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|