 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
obroty raz wysokie raz niskie |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 26-03-2006, 22:48
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jaki filtr przychodzi do GDI? |
filtr do gdi
do baku bo pewnie o paliwko chodzi za jakies 3-4 stowki |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10687 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-03-2006, 13:23
|
|
|
Mysle o drugim filtrze który jest pod sktzynka z bezpiecznika pod maska, tam jest kilka węzyków i podczas pracy słysze sytczenie lub dzwiek pompki, ale nie jest tam łatwy dostep, i niechciałbym wyjmowac wezy na darmo. Czy bezpośrenio pod bezpiecznikami macie taka czarna okragła puszke? czy to jest jakiś filtr z weglem aktywnym do pochałaniania oparów? Co to jest wogule? sie postaram fotki zrobić to wrzuce.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:35
|
|
|
tak to filtr weglowy pochlania wlasnie opary i nie ma raczej sensu go wymieniac bo starcza na caly zywot auta, w 1.6 i 1.8 do 97 jest tam pod nim jeszcze filtr paliwa, mozesz sprawdzic czy przypadkiem nie masz dwoch |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:38
|
|
|
właściwie to on je magazynuje a nie pochłania i w odpowiednich warunkach opary są zasysane dodatkowo do kolektora ssącego przez sterowany elektrycznie zawór (purge solenoid valve) |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10687 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-03-2006, 11:19
|
|
|
Czy o taki filtr chodzi???? Czy ja w GDI mam taki sam?
http://www.japparts.pl/ww...=&_hig[j_nadw]=
Wczoraj podciągnałem soebie przepustnice na śrubce regulacyjnej o 1 obr. Juz mi silnik nie gasnie na wiolnych obrotach, ale nie chodzi tak równo jak przedtem, choć prędkośc obr jest około 800 obr.min. Czy to aoby napweno wina układu paliwowego lub złego paliwa? Zadałem już pytanie o świece, jak dorobie klucz to sprawdze swiece, oraz pomierze ciśnienie w cylindrach. Ale tak jak mowie nie chciał bym szukać niewiedomo gdzie a przyczyna moze być banalna.... jakies sugestie? Tylko nie przepustnica.... bo jest czysta.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
Ostatnio zmieniony przez Marcino 28-03-2006, 12:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|