Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
podświetlanie zegarów
Autor Wiadomość
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 09:37   

znalazłem przepalony po wymianie na nowy znowu sie przepalił
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-07-2007, 09:42   

To na pewno masz gdzieś zwarcie... sprawdź czy wszystkie światła zewnętrzne pojazdu działają. Przy okazji jeszcze sprawdź kable pod schowkiem pod nawiewami.
Ja się przekonałem, że to zwarcie, i to w radiu wsadzając zamiast 10A 30A i sprawdzając skąd dymi ;) Ale nie polecam tej metody bo jest dość niebezpieczna :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Artur86r
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 17:03   

Wiec przyczyne braku podswietlenia juz mamy teraz zostalo nam tylko znalesc dlaczego pali ten bezpiecznik. Mi go przepalilo kiedy wymienialem radio i zrobilo sie zwarcie, wiec pomysl czy ty cos ostatnio nie kombinowałes z instalacja i spr. bezpieczniki w kabinie czy wszystkie masz zgodne z podanymi na klapce mysle ze przyczyne latwo odnajdziemy .powodzenia i daj znac
 
 
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 17:19   

ostatnio podłączałem nowe radio moze cos namieszałem musze sprawdziś
 
 
Artur86r
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 20:00   

Milem tak samo u mnie pomoglo kiedy podlaczylem osobno mase radia poprostu do zwyklej sruby i juz wtedy nie wybijalo tego bezpiecznika .sprobuj .pozdro
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 28-07-2007, 20:07   

radio powinno miec mase na antenie przecież a poza tym niepowinno bic bezpiecznika przez mase masz moze dwa kable razem i sie robi zwarcie zmierz je miernikiem
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-07-2007, 21:34   

Antena ma swoją masę przeważnie, i nie w tym rzecz, że na masie wywala bezpiecznik, tylko jak ja już wcześniej pisałem, podłączyłem kabelek od + (od światła tylnego jak się potem okazało; ten kabel był w wiązce radiowej) przy wyłączonych światłach, do masy radia i przy zapaleniu świateł po prostu padł bezpiecznik i całe podświetlenie... ja bym sprawdził instalację radiową. Przede wszystkim odłączył wszystkie kable od radia i zobaczył czy nadal pali bezpiecznik.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 28-07-2007, 21:38   

a moze niezaizolował kabla i ma zwarcie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-07-2007, 21:46   

To też jakaś opcja, ale poczekajmy, aż się właściciel wypowie co i jak ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 28-07-2007, 21:49   

no musi wszystko sprawdzić mógł zostawić któryś kabel niezaóważając go i był to akurat pradowy po jakimś czasie jazdy dotknął do masy i rach ciach poszedł bezpiecznik no ale niech sobie sprawdzi i nam napisze
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 12:55   

witam
nie moge sobie poradzić wybija cały czas bespiecznik sprawdziłem radio jest zasilane z innego bespiecznika czy ktoś pomoże mi w jaki sposób znaleź gdzie jest zwarcie
pozdrawiam
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 04-08-2007, 12:57   

w jakim momencie ci bije bezpiecznik gdy coś załanczasz i ?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 12:58   

w momencie załączenia świateł drogowych
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 04-08-2007, 13:00   

no to masz zwarcie w światłach musisz szukać po kolei zacznij od przewodów w lampie sprawdz tez w przełączniku w kierownicy , niezapomnij tez o przelażniku
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 13:02   

ale światła świecą wiesz może który przekaźnik jest za to odpowiedzialny chodzi mi o podświetalnie zegarów, czy trudno rozebrac przełącznik przy kierownicy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.