 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] [4G37] Uszczelka pod głowicą ... |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-08-2007, 14:44
|
|
|
Poprzednik sprzedając mi samochód powiedział, że da mi jeszcze sprawne części z poprzedniego silnika z czasu jak zmieniał. Podobno robił remont silnika i coś poszło nie tak ... zmienił silnik i zostawił sobie dobre części, czyli głowicę, wał korbowy (który z resztą jest strasznie zardzewiały), pompę wody i paski klinowe. Ta głowica pochodzi z poprzedniego silnika, w którym coś poszło nie tak podczas remontu silnika... Więc nie jest pewna.
Nie wiecie może jak można sprawdzić czy głowica jest dobra ?? Zawory na pewno są już nieszczelne, przynajmniej niektóre (chyba ze 3 albo 4).
Słyszałem coś o próbie ciśnieniowej czy prześwietlaniu głowicy, jakie są koszty w wawie ?? ktoś się może orientuje ??
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, będziem walczyć, nie oddamy miśka na żyletki, albo w jakieś nieodpowiednie łapki |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-08-2007, 16:15
|
|
|
Pełna regeneracja głowicy + części to nawet ok. 1000 zł. Polecam zakład "Autoszlif" na Białołęckiej |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 20:01
|
|
|
to chyba taniej wyjdzie kupienie na aukcji -pare ich widzialem-jutro znajde adres goscia od ktorego kupywalem zaplon i przekazniki -jest uczciwyi tani moze bedzie mial glowice-jezeli oczywiscie cie to interesuje |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-08-2007, 20:29
|
|
|
Oj, to sporo ... Ale chyba wystarczy uszczelnić zawory i zrobić planowanie ?? Głowicę chętnie bym zakupił używaną sprawną, z tym, że bardzo trudno dostać głowicę do tego gaźnikowca
Autoszlif jest drogi, a znalazłem kolesia który za połowę ceny robi, i to całkiem dobrze.
Jakby ktoś znalazł coś takiego na aukcji, to bardzo bym prosił o jakiś namiar.
Jeszcze jedna sprawa... ma ktoś pojęcie jak się upewnić, że to głowica jest pęknięta a nie blok silnika??
Z góry dziękuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 21:30
|
|
|
Koszt sprawdzenia szczelności głowicy w wawie to 50-70 zł, dotarcie zaworów parę groszy. Wiem bo 2 razy głowicę szlag trafił. Jeśli prowadnice dobre zawory do szlifowania, głowica do planowania to naprawdę nie trzeba wydawać wielkich pieniędzy. |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 22:16
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Autoszlif jest drogi, a znalazłem kolesia który za połowę ceny robi, i to całkiem dobrze. |
Ale bardzo dobrze robią i znają się na rzeczy. Są fachocami - moją głowicę robili i zrobiona jest super. Wolę raz oddać profesjonalistom niż kowalom, po których najczęściej oni muszą poprawiać. A jak poprawka to ponowna rozbiórka silnika ... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-08-2007, 00:43
|
|
|
cy_cek napisał/a: | Są fachocami |
Też zaliczyli wpadkę (założyli prowadnice ssące z plasteliny, albo w co bardziej wierzę nie wymienili ich wcale przy pierwszej robocie ), ale zachowali się chyba w miarę OK w stosunku do Ciebie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-08-2007, 23:46
|
|
|
Mnie u nich przerażają ceny
Poza tym, czy ktoś jednak może ma pomysł, jak sprawdzić czy poszedł blok czy głowica ??
Rozbiórka silnika to nie problem Parę godzin roboty...
Znaczy się nie silnika, a głowicy
[ Dodano: 23-08-2007, 09:52 ]
No to już wiem co i jak ... Pęknięte tłoki... i kapitalny remont silnika. Jakby ktoś był zainteresowany, to mogę wstawić parę fotek jak porobię
W każdym razie czeka mnie spory wydatek ... ale powinno się opłacić :>
Wystarczy pewnie na następne 20 lat ;P
[ Dodano: 01-09-2007, 14:33 ]
Po pierwsze: układ pewnie był zapowietrzony, po drugie głowica prawdopodobnie dobra, ale śruby do wymiany, po trzecie tłoki pękły
Remont silnika robię, ale to w innym temacie już |
|
|
|
 |
|
|