Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] problemy z silnikiem
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-08-2007, 14:14   

... szukaj w używce, cena w ASO Krk 3600PLN. A napisz na czym ten problem polega, może TPS sprawny, lecz źle ustawiony. Czy świeci check engine ?? Przy padniętym TPS to powinien świecić, przy hamowaniu silnikiem i czasem na wolnych obrotach. Przy podpięciu diody, błąd 14 powinno wymrugać.

Więcej info proszę !!
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2007, 23:30   

jak by co ja mam tps'a używanego od 1g do opchnięcia ale nie ejstem pewien czy jest w 100% ok. Postaraj sie jeszcze wyregulować swojego. niestety do tego musisz odsunąć przepustnicę na szlipkach bo nie dostaniesz sie do dolnej śrubki ... albo zrobić to na siłę i olać ta dolną :P zmierz opór pomiędzy tymi pinami pomiędzy którymi jest przerwa (brak ejdnego pinu :P )
 
 
marrrco
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2007, 20:01   

Dzieki za odzew.
jestem szcześliwym posiadaczem eclipse 1.8 w automacie 94r.

troszke mi szalały obroty tzn spadły do 500 i gasł jak był zimny
magister podał diagnoze potencjometr przepustnicy
ja raczej srednio sie wyznaje na autkach chociaz je bardzo lubie
problemik polega na tym jak mi powiedział mój magister od autka że silniczek sterujacy otwieraniem przepustnicy cały czas pracuje i nie jest w stanie ustalić jednej pozycji przepustnicy ze wzgledu na zmiany rezystancji potencjometru cokolwiek to oznacza :roll:
kontrolka check engine się nie świeci jak silnik pracuje chwilke po odpaleniu gaśnie.

jeszcze jedno pytanie mam;
w lewarku mam przycisk po wyciśnieciu go pokazuje mi sie napis OD OFF może mi ktoś powie co to oznacza?

dzieki
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 21-08-2007, 17:45   

O .....to taki klipsio i silnik jak mój tyle że ja jeżdżę swoim od 9.. ciu lat i się jakoś trzyma może spotkajmy się na zlocie w Strykowie ?........mam także całą przepustnicę razem z TPS.i myślę opchnąć pewnie się komuś przyda .
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.